pondělí

Láska nad lásky


Mám z nového objektivu ohromnou radost. Jenže protože jsem na svátky doma, nemám u sebe stativ. A bohužel u tohoto foťáku se víceméně bez stativu neobjedu. Už se nemohu dočkat, až budu v Praze a budu fotit jak šílená. A hlavně se těším, až mi přijde nový stativ, to už se z pokoje nehnu a zahltím Vás recenzemi.
Málem bych zapomněla... Oslavte Silvestr naplno! :) Já mám s přítelem v plánu romantický večer kde jinde než v posteli. :D :)
Bohužel nám plány s přáteli nevyšly, protože se přítel ptá vždy až na poslední chvíli. Nu což... Budu to brát jako super Silvestr aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok. :D



(Jsem hrozný bordelář!)
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. Těším se na fotečky s novým objektivem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bordelář? Mám tě pozvat ke mně do pokoje? :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že zrovna na mě nikdo nemá! :D

      Vymazat
  3. uaaaaa !!!! nejlepší objektiv

    OdpovědětVymazat
  4. taky mám přítele co řeší všechno na poslední chvíli,ale silvestr naštěstí vyšel,jindy z něho fakt šílim, tak Ceady hezký silvestr a vše nejlepší v Novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak ten je skvelý :)!!! teším sa na fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, to už je skoro profi objektiv ne? Já mám 55 a přibližuje jak blázen :)
    A moc se mi líbí, ty padající vločky na obzovce :) Doufám, že to není jen má halucinace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Neboj, žádná halucinace! :)

      Vymazat
    2. Ufff :D Neskutečně se mi ulevilo. Ale prý dokud člověk nevidí bílé myšky, tak je to dobré :)

      Vymazat
  7. Úžasný! Já chci taky pořádný foťák! :D A připomněla jsi mi, že už bych konečně mohla najít stativ...Myslím, že si to dám jako předsevzetí na příští rok :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já budu silvestra slavit podobně jako ty! :D Taky nám ňák nevyšly plány..

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé vám to ale sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem taky bordelář a jsem na to hrdá! užijte si silvestra i tak, krásný nový rok!!!!.)

    OdpovědětVymazat
  11. Jste krásní spolu! :) jinak budu mít na Silvestra úplně stejný program, jelikož jsme taky zařizovali na poslední chvíli a nějak to nevyšlo :D

    OdpovědětVymazat
  12. ta posledna fotka sa vám vydarila :o)

    OdpovědětVymazat
  13. to jo no, bordelář vůbec nejsi ty jo, přinejmenším v porovnání se mnou. Ale ta lampička je absolutní luxus :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na ni super kovové stínítko, ale pak téměř nesvítí. :D

      Vymazat
  14. Fuj, válet se v džínech v posteli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si představ, že v Americe lezou do postele v botách. :D

      Vymazat
    2. Ja si spis predstavuju, jak v tech kalhotach vymetl sedadla v metru a tramvajich, po kterych se valeji ruzna individua, a pak ti vlezl do postele.

      Vymazat
    3. Tak toho se zrovna bát nemusíš. :) Do Prahy jsme jeli autem a kalhoty měl zrovna prané, takže mi mohl do postele tak donést drobky z auta. :D

      Vymazat
    4. No jasne a potah na autosedacku jste zrovna prinesli z cistirny, vid. V dzinach do postele proste vleze jen cune.

      Vymazat
    5. A nemyslíš, že je to moje nebo spíše naše věc?
      Copak tady píšu, že musíš ležet v posteli v jeanách, které jsi měla na sobě v autě nebo v metru, že se nad tím tak vehementně rozčiluješ?
      Přítel se ptá:"Jestli se nedezinfikuješ, než vlezeš do postele?"

      Hlavu vzhůru, proč si kazit náladu, takhle budeš jednou zatrpklá.
      Úsměv a hezký nový rok.

      Vymazat
    6. Anonymní1/1/13 17:52

      Komentuju to, co vidím na fotkách. Jestli je to vaše osobní věc, nemusíš se k tomu vyjadřovat. Vlastně o tom pak ale vůbec nemusíš psát a vystavovat fotky na veřejném blogu. Pro mě jsou džíny venkovní oblečení, a v tom do postele nelezu. Ale proti gustu...

      Tvým blogem si náladu nekazím, neboj. Spíš naopak, náramně se u tvých článků a fotek bavím.

      Vymazat
  15. no u nas bude silvester uplne rovnaky :)

    OdpovědětVymazat
  16. jéé , vám to sluší:)
    nový design je skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně to spolu oslavte :) a vše nej do nového roku! A objektiv je teda vážně parádní!

    OdpovědětVymazat
  18. Taky slavíme s přítelem nakonec společně doma, ale máme výhled na celou Prahu, tak doufáme, že o půlnoci to bude pecka :D Hezky to oslavte a jen samé úspěchy v roce 2013 ;) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  19. zlatý ste spolu :)

    btw, budem veľmi rada keď si pozriete môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: šťastný nový rok a poďakovanie
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní1/1/13 17:02

    Plany nevyslY, novinarko!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji za opravu, člověk se někdy přepíše. :)

      Vymazat
  21. Ahoj Ceady, přeji vše NEJ do Nového roku, těším se na další články a ať se vám to dál parádně válí v posteli třeba ve skafandru. Každému je do toho...však víš co :oDDD Někteří rejpalové si pokaždé najdou něco, na čem tě budou chtít naštvat, nenech se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuji, ať už za přání nebo vtipné okomentování anonyma. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©