čtvrtek

Magazines


Dnes mám tady pro Vás ukázku mých prosincových časopisů.
Výhodou toho, že maminka kouří jako fabrika je to, že se jí v trafice střádají bodíky, díky kterým má na časopisy slevu :). A tak mám každý měsíc pořádnou zásobu na pročítání. Ne, že bych ji kvůli časopisům v kouření podporovala, ale tak když už na ni mé okřikování nezabírá a má snaha přesvědčit ji je marná, tak za to mám aspoň časopisy.
Rozhodla jsem se, že se pustím do vánoční výzvy, kdy bych ráda upekla alespoň 5druhů cukroví. Proto časopisy o jídle. Tak uvidíme, jestli se překonám a udělám druhů více. :) Ale to poznáte tady na blogu. Zítra se pustím do perníčků. :P

Jaké časopisy čtete Vy?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. to je dobrý, že za kouření dostává máma bodíky! :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Moje mamka taky dostává body a mám slevy :D Máš pravdu, snaha je marná. Taky chci péct, ale ne a ne se k tomu dokopat :D :( V.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky letos plánuju 5 druhů, možná 6 :) A perníčky už mám, tento víkend linecký!

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo,tak to budu držet palce s tim cukrovim,já na to sladký moc nejsem,radši vařim běžný jídla... :)
    Jinak pravidelně odebírám Elle, občas kupuji F.O.O.D. a pro změnu doma máme záplavu časopisů o bydlení,protože momentálně stavíme.. :D Jinak zbožňuju časopisy IKEA :)

    OdpovědětVymazat
  5. Babička jednou pekla i 30 druhů :D tak držím palce :) Elle mám taky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem hrozně milovala CosmoGirl, jenže ho přestali vyrábět a na internetu už to není ono :).

    OdpovědětVymazat
  7. Zásadne Elle a Cosmopolitan :)
    http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, tak já už jich mám 7 a chci tak dvanáct :D doufám, že se pak s námi podělíš s recepty:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mela bys mamince domlouvat jeste o neco intenzivneji (i kdyz prijdes o ctivo) :) Nedaji se sbirat body treba za zvykacky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně to neříkej, tohle všechno jsem se jí snažila vnutit, ale marná snaha.

      Vymazat
  10. Vogue,Elle :)

    http://alexandrak-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak mamince k Vánocům kup elektronickou cigaretu :) na různých slevových portálech jich je všude dost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to jsem psala nedávno v tipech na vánoční dárky :).

      Vymazat
  12. Na časopisy není čas, peču jako vzteklá :D Ať jsou toho hromady. Hádám ale tak 10-15 druhů. U nás se spíše jede na kvantitu oblíbených než experimenty s novými :D

    OdpovědětVymazat
  13. pravidelně čtu Elle, jelikož jsem předplatitelka a Apetit, který miluju! :)) v prosincovém čísle jsou úžasné vánoční receptíky.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©