sobota

MAYBELLINE představuje svou novinku pro rok 2013


Tou novinkou je inovativní řasenka s názvem THE ROCKET VOLUM EXPRESS, která má dosáhnout objemu beze žmolků. Doposud prý byly k dostání pouze dva typy řasenek, a to buď ty, které řasy prodloužily a oddělily, ale objemu jsme se nedočkaly nebo zde byl na výběr onen mega objem, který ale způsobil slepování a hlavně "hrudkovatění", kterému by podle Maybelline měla tato nová řasenka hravě předejít. Alespoň tohle všechno mi bylo při představení k této řasence řečeno.

Myslím, že v dnešní době jsme čím dál skeptičtější, protože víme, že většina nebo snad už všechny firmy klamou, protože se vzájemně předhání, která z nich bude lepší. Na příklad u řasenek...V reklamách mají modelky nalepené 5centimetrové umělé řasy. Jak pak můžeme vědět, jestli opravdu řasenka funguje, když Vám v reklamě neukáží fotografii řas před nanesením a po jedné, druhé a třetí vrstvě? Dnes na to máte blogery a jejich názory a fotky.


Proto jsem se pokusila na fotografii ukázat své řasy před nanesením. Řasy mám od přírody zrzavé nebo řekněme bílé, také jemné, moc jich nemám a o délce už ani mluvit nemusím...Takže je opravdu obtížné fotografovat řasy před nánosem, tak aby byl znát rozdíl, ale věřím, že i ta bílá je znát kde končí. Naopak vedle si můžete všimnout finálního nánosu, kdy jsem nanesla jednu vrstvu, počkala jsem na zaschnutí a následně nanesla ještě druhou pořádně i ke kořínkům a ještě letmo třetí, aby byly řasy pořádně prodloužené, proto taky došlo k onomu slepení. Ale srovnám-li to s jinými řasenkami, jako že jsem jich už vyzkoušela nespočet, bude tato patřit určitě k těm lepším a navíc za tu cenu je to pro mě asi nejlepší řasenka od Maybelline, kterou jsem doposud vyzkoušela. Ale jen, co se Maybelline řasenek týče.

MÉ PRVNÍ DOJMY:
1. "Ou, co to je za obal?" Působil na mě poněkud lacině, mám raději klasické barvy (černá, zlatá, stříbrná), které na mě působí vždy lépe a právě i díky tomu produkt vyberu.

2. Ale řekla jsem si, nesuď knihu podle obalu. Jenže... Co když bude tahle řasenka jako One by One, která podle mě žádný extra look nevytvořila?

3. Modlím se, ať je to vážně něco nového
Po nalíčení maybelline vizážistkou, která mi jen tak letmo smyla původní řasenku, kterou jsem měla na očích, jsem vypadala jak "lepenice". :D Řasy byly příšerné. O to větší šok to byl, když jsem měla možnost nalíčení prozkoumat doma u zrcadla. Měla jsem chuť produkt zahrabat na spod krabice.

4. Druhý den jsem se ale odhodlala. Nalíčila jsem řasenku na dokonale čišťounké řasy. A jaký byl výsledek?
Vůbec to nevypadalo tak špatně, jak se mi původně zdálo. Byla jsem vážně spokojená.
Jen jsem pochopila, že je někdy méně více, protože při více vrstvách se začnou řasy slepovat jako na fotografii výše.


Přikládám i fotku z dálky. Na levém oku je o jednu vrstvu více nežli na tom pravém. Zajímalo mě, jestli bude znát rozdíl, ale takhle na fotografii se mi žádný nejeví. Co říkáte?

 
Pro ukázku jsem Vám vyfotila kartáček. Zdá se být robustní. Přesto na onom baculatém a pevném jádru naleznete jen kraťoulinké pružné štětinky. Ono jádro má nanést barvu a štětinky mají zase za úkol řasy rozčesat.
Určitě bych netvrdila, že jeden nános bude řasenkou stačit, ale já jsem u svých řas byla schopna dávat hooodně moc nánosů, čehož jste si mohli všimnou i z jednoho videa, kde jsem aplikovala řasenku. Mohu za sebe říct, že mám řasy nalíčení téměř o polovinu času rychleji než s jinými řasenkami. A ano, vážně jsem si to stopovala :D.
Takže můj verdikt zní:"Ano, jsem pro koupi." :)
 
CENA: 229korun
 
Snad Vám má recenze pomohla s rozhodováním :). Budu se těšit na Vaše dojmy z řasenky, ať už půjde o dojmy z tohoto článku nebo z vlastní zkušenosti.
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. dost mi to připomíná Million Lashes a moji MaxFactorku. Ten kartáček je skoro totožný.

    OdpovědětVymazat
  2. no takhle mě moc nezaujala, já teda žádný extra objem nevidím, čekám si, až do Česka přijde Mega Plush a začnou se na ní valit recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo, máš fakt bílé řasy, to jsem ještě neviděla :) ta černá ta fakt dělá velkou změnu. ale dle fotky to řasy opravdu slepilo, ach jo. já z drogerkovych řasenek zatím tu neslepovací nenašla (ale nevyzkoušela jsem jich moc, pravda), snad jen růžová miss sporty je ok, ale jinak používám výhradně Oriflame s plastovým kartáčkem, které jsem nikdy neměla moc ráda. je parádní, od všeho udělá trošku, mám jemné krátké řasy a ta řasenka dělá zázraky. v budoucnu mám zálusk na helenu rubinstein, ale prozatím si ji nemohu dovolit.

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že máme stejný názor co se barev obalů líčidel týče! :-) Vypadá pěkně, docela dobrá drogerková řasenka.

    OdpovědětVymazat
  5. SUper super super! Už se na ni těším, až se dostane do obchodů :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja už mám svoje obľúbené, ale od Meybelline mám riasenky celkom rada, možno ju vyskúšam :)
    pekná recenzia :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. riasenka vyzera dobre, v poslednom case sa mi lepsie pracuje s tymito silikonovymi nez tymi obycajnymi :)) a super cena

    OdpovědětVymazat
  8. Na té fotce z dálky ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá úžasně a kdy bude u nás dostupná nebo už v obchodech je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla by být v prodeji od ledna 2013

      Vymazat
    2. Děkuju, jsem blbá, nepřečetla jsem si to 2013 :). Já se právě těším až k nám (jestli vůbec) dorazí Mega Plush

      Vymazat
  10. Líbí se mi její obal, ale jinak mě vůbec nezaujala:/

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mám řasy jemné a jelikož jsem blondýna, prakticky bílé a skoro nejdou vidět ... Když si ale pak dám řasenku, tak najednou mám řasy úplně dlouhé, zvlášť když si dám nějakou která řasy prodlužuje, tak je to skoro efekt umělých řas :D
    A takhle vypadá celkem dobře, až bude v obchodem, možná si ji koupím, ještě uvidím ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Kartáček je skoro stejný jako u Oriflame Fat Lash Very me řasenky... i podobně maluje.. cena té orifjlemácké teďka 79 kč... takže ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Řasenky od Maybelline jsou snad moje nejoblíbenější!:) Určitě se po ní podívám:) A mě ten obal zase tak špatná nepřijde:)

    OdpovědětVymazat
  14. Má fakt zaujímavý štetec a to pre mňa neni veľmi dobré lebo si s tým ešte vypichnem oči :D

    OdpovědětVymazat
  15. nevypadá špatně! celkově mám řasenky od maybelline moc ráda, tak až někdy vypotřebuji svojí novou, tak do ní půjdu :))

    OdpovědětVymazat
  16. No ten kartáček mě popravdě dostal :D nejdřív jsem si řikala, že levnější řasenky už ne-e,ale asi se nechám zlákat :D Musím vidět jak si kartáček poradí s dlouhými a hustými řasami :D
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si jej pořídíš, budu se těšit na fotky řas! :)

      Vymazat
  17. mne sa práveže ten obal strašne páči. :D kúpila by som si ju, ale už dostanem na Vianoce špirálu od Dermacolu a tých špirál mám fakt dosť. :)

    lifemafia :)

    OdpovědětVymazat
  18. Zkusit bych ji zkusila, ale mám své stálice, které asi jen tak neopustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme všechny a přesto pořád pátráme, zdali neobjevíme něco, co by ty stálice překonalo. :D

      Vymazat
  19. Ty reklamy mě také pěkně štvou, tam vypadá každý dokonale a potom? :D Na fotce bych si tedy nevšimla, že je každé oko jiné :).

    OdpovědětVymazat
  20. Hm, asi si jí koupím, až mi ta stávající dojde :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě obal upoutal a klidně bych si jí i koupila, pěkný článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. víc jak dvě kila a ten kartáček? tak to si nekoupim..už mam s řasenkama dost velkou praxi a je mi jasný z toho co vidim, jaká bude :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©