neděle

MOJE TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY


Dnes mám tady pro Vás tipy na vánoční dárky pro Vaše blízké :). Jedná se o mé obvyklé každoroční dárky, u kterých vím, že vsázím na jistotu. A když vsázím na rádoby jistotu, tedy na praktické dárky, tak jich dávám vždy více, protože nikdy nevíte, jestli se netrefíte s kosmetikou do produktu, který už daný člověk má nebo jestli nedostane tu samou kosmetiku od někoho jiného. Ne, že by se mi to stalo. Ale právě kvůli tomu dávám minimálně tři dárečky.
Jako první bych Vám ukázala dárky pro mé kamarádky, které by je mohly potěšit. Cenově, co se jednotlivých produktů (nebo balíčků) týče, nepřekročíte 350korun. :)

 GARNIER BB set dvou produků (cena: 349korun)
CRAZY RUMORS barva na rty z rumors.cz (cena: 117korun)
 RYOR Levandulový set obsahující krém a sprchový gel (cena: 178korun)
 GARNIER Ultra Doux šampon a kondicionér (cena: 99korun - NEJLEVNĚJŠÍ DÁREK)
 LINDEX silonky nebo jakékoli barevné silonky (cena: okolo 200 korun)


Další tipy jsou zejména pro Vaše rodiče, ale určitě byste tímto dárkem potěšili jakéhokoli kafaře, takže klidně i babičku nebo dědu. Já vím, že domácí "kávovar" a káva přijdou vhod zejména tatínkovi a proto jsem mu vybrala k Vánocům tento dáreček. :)
Pro maminku vybírám zejména krémy, protože když je Vám přes 40let, máte v hlavě, že se musíte mazat od rána do večera, abyste bojovali proti času a vypadali stále mladí. A tak jsou mé dárky alespoň z poloviny zaměřené právě na krémy v tělové a pleťové péči.
Dárky pro maminku na fotografii nejsou tedy jen pro tu mou, ale také jeden z těchto balíčků dostane ta přítelova. :)
Co se mini produktů týče, vybírám je mamince k Vánocům záměrně, protože polovinu roku tráví na motorce. Díky tomu je na miniaturách přímo závislá. A tak doufám, že jí Ryor přijde vhod.
Přesto tyto dárky, které mám pro maminku, nejsou všechny. Část ještě nemám koupenou a druhou část, tu kosmetickou, mám právě v Praze. Velkou část právě tvoří krémy od Biodermy na sucho pokožku. Mám pro ni v plánu ještě mimo kosmetiku koupit elektronickou cigaretu, detektivku a nějaké hezké spodní prádlo.


 ČERSTVÁ KÁVA - zrnková káva (cena za kus: 149korun) ke koupi na cerstvakava.cz
Moka konvice na 6šálků kávy (cena: 329korun) ke koupi na kavakava.cz
CRABTREE&EVELYN set tří produktů avokáda (cena: 520korun), více se dočtete TADY
GARNIER protivráskový balíček 40plus s denním a nočním krémem (cena: 449korun)
RYOR mini set (cena: 135korun), více se dočtete TADY



Poslední tipy jsou pro prarodiče, tak dva nebo možná i tři z těchto produktů nebudou špatným dárkem pro dědečka, protože jsou neutrálnější. A které tři produkty mám na mysli? Dárkový balíček pro seniory od Dr. Popova, který obsahuje zejména produkty na zažívání. Krabici asi vyhodím, protože je na produkty zbytečně veliká, a tak si myslím, že by poloprázdná krabice příliš nepotěšila. Takže raději použiju menší od bot.  Dárkový balíček léčivého konopí, který obsahuje krémy a produkty určeny k péči o pokožku, případně o pleť, by dědečka také nezarmoutil, i když tohle balení mám právě pro babičku. A v neposlední řadě by se pro dědu hodil i Ryor balíček, který obsahuje dva produkty k péči o ruce a nohy.


GARNIER péče o pleť 50plus - obsahuje denní a noční krém (cena: 449korun)
DR. POPOV dárkový balíček pro seniory - obsahuje 6produktů (cena: 474korun), více se dočtete TADY
 RYOR Péče o ruce a nohy - obsahuje 2produkty a to uvolňující mátový gel a krém na ruce (cena: 229korun), více se dočtete TADY
ANNABIS dárkový balíček léčivého konopí - obsahuje 5produktů (cena: 600korun), více se dočtete TADY




Dárky pro přítele ještě nakoupené nemám. Ale mám tady pro Vás tip na pár dárků, které by zrovna toho mého přítele potěšily. A co by jej potěšilo? Kožená peněženka, nějaký erotický dárek-ideálně pouta, antiperspirant a čistící gel na akné, abych mu jím myla záda. :D 
 

Doufám, že se Vám článek líbil. :)
Ceady
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. super, najviac tie putá :D to by mi nenapadlo ale je to fakt skvelý darček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Che, ty pouta jso dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc díky za tip na kávičku :)a kosmetika jako dárek je u mě také tradice ;-)Nakupovat jdu dnes,takže ses trefila s inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy, nejvíc se mi zalíbily ty pro kamarádky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé tipy. :) Mamka si přeje k Vánocům nějaký BB cream, tak jsem díky tvým tipům narazila na ten skvělý balíček, kde je i korektor, (který jsem mimo jiné chtěla dlouho vyzkoušet, takže by to byl bod i pro mě O:-):D ), tak doufám, že na ten balíček narazím :) Děkuji za nápad:))

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně zpracovaný článek :) taky chci přítelovi pořídit nějaký přípravek na vyčistění pleti a proti akné.. pak ho ještě donutit, aby to používal, že jo :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za tipy Ceady :)) s babi a dědou je to vždycky kumšt něco vymyslet. A letos jsi to udělala za mě - objednám mu tu moka konvici, protože dědovi v žilách snad musí kolovat káva jak ji miluje.. :)
    Chtěla jsem mu koupit nějakou kvalitní a hezký hrneček, ale tohle je mnohem lepší!

    OdpovědětVymazat
  8. super tipy!Já ještě nemám vůbec nic koupeného ..

    OdpovědětVymazat
  9. No ten erotickej dárek mě teda dostal, ale kdybych se zeptala svého přítele, dopadlo by to určitě stejně! :-D PROSTĚ CHLAPI

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to moc hezky vyfocené, skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotila jsem to celkem třikrát, pokaždé někde jinde :D. Tak jsem ráda, že do třetice všeho dobrého se to povedlo :D.

      Vymazat
  11. pěkný článek, ale nebojíš se, že si to přečtou?:)

    OdpovědětVymazat
  12. super, tipy se mi budou určitě hodit!

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek! Kosmetika je prostě nejlepší, nevím, co bych jiného kupovala :D

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní2/12/12 14:09

    nevite prosim nekdo, kde sehnat ty vanocni balicky od RYORU? :( na netu kupovat nechci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      já je objevila v jejich prodejnách.
      Na facebooku jsem zrovna na tu samou otázku odpovídala, tak to napíšu i sem. :)


      http://www.ryor.cz/cz/prodejny/znackove-prodejny/
      http://www.ryor.cz/cz/prodejny/dalsi-prodejny/

      Vymazat
  15. Ty pouta! Koukam, že jsou všichni chlapi fakt stejný :D

    OdpovědětVymazat
  16. tie putá to zabily :D ale inak super tipy

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek, já už mám také skoro všechno nakoupeno :).

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní2/12/12 19:12

    Mámě spodní prádlo? Jako fakt? :-))

    Nikomu žádnou knihu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy zatím koupené nemám, ale mám v plánu koupi detektivy právě jen pro maminku. Přítel moc nečte a jinak všichni chodí do knihoven, kde platí roční průkaz.
      Jak jsem psala, nemám nakoupené ještě všechny dárky. A nevidím na spodním prádle pro mamču nic divného.

      Vymazat
  19. Moc hezky sepsaný článek :)

    OdpovědětVymazat
  20. Dante Alighieri2/12/12 21:55

    Asi před měsícem jsem právě kamarádce koupila tu levandulovou sadu Ryor - taky jsem si mohla počkat na to vánoční balení, že jo... Ale asi jí to zabalím do krabice Senzabox. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní3/12/12 16:29

    akoze fotis co si komu kupila, nebojis sa ze to vsetci najdu vyfotene na tvojom blogu? :D ako sorry ale man by to nasralo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna na tohle jsem včera odpovídala. Babička ani rodiče ke mně na blog nechodí, takže obavy nemám. A jak jsem napsala v článku, pro přítele ještě všechny dárky nemám a navíc jakmile by viděl název článku, tak by jej nerozklikl, protože by přišel o vánoční překvapení. :) Je to poctivec :).

      Vymazat
  22. jééé, díky za tip na tu kávu, to by se mohlo mojí mamince líbit :)

    OdpovědětVymazat
  23. jééé, díky za tip na tu kávu.. to by se mohlo mojí mamince líbit :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©