úterý 1. ledna 2013

Momenty z roku 2012



Myslím, že už je u mě tradicí, že po Vánocích začínám přemýšlet nad tím, co se událo v uplynulém roce, co se mi povedlo a naopak, co mi nevyšlo a co bych ráda do budoucna změnila. Uvědomila jsem si, že mnohdy přemýšlím nad tím špatným a mám tendenci utápět se v depresi a opakováním si, jak jsem neschopná a v čem bych se měla zaručeně změnit. Věřte, že už mám vše vypsané jako předsevzetí. :D Ale řekla jsem si, že by to chtělo i pozitivnější myšlenky, zavzpomínat na to, kdy jsem byla šťastná, na chvíle, kdy jsem měla pocit, že se mi daří.
Tento rok se toho pro mě hodně změnilo, ne všechny změny jsem zrovna dobře snášela. Na příklad před maturitou jsem se začala tak cpát, že jsem si vybudovala závislost na sladkém a za půlroku obžerství je ze mě nečekaně...koule. Je to až k pláči, když si uvědomím, jakou práci mi před tím dalo zhubnout, od základu se změnit a pak díky jedné události jsem se zase začala cpát. A pak jedna událost následovala další, nová škola, bydlení, nákupování ze svého a já jedla ještě hůře a hůře a nakonec i rezignovala. Takže Vám je asi mé předsevzetí do Nového roku zřejmé... Z otylky hubeňourem? :D Uvidíme. Třeba už se konečně odhodlám k oné rubrice, ve které bych Vám přiblížila své děsivé stravování. :D
A když jsem u změn, začala jsem nejprve designem blogu, doufám, že se Vám změna líbí. Chtěla bych sem zase přidávat častěji recepty a začít pravidelně točit videa. Na youtube jich naleznete nespočet, a tak si stále říkám, jestli má cenu se do toho točení pouštět, koneckonců nejsem žádný guru jen obyčejná holka a těch videí na youtube je nespočet, takže byste nakonec museli vysedávat na notebooku od rána do večera. Takže uvidíme, jestli uvidím, jestli bude mít první video v novém roce úspěch, pustím se i do dalších.
Ještě když jsem u těch videí, chtěla bych se zeptat, zdali byste stáli u každé recenze o video "Produkt v akci" (Pokud netušíte, o čem mluvím, videa naleznete TADY). Usnadnilo by Vám to asi i rozhodování, protože video Vám koneckonců prozradí více, nežli jedna fotografie.


A teď hurá na fotografie z uplynulého roku....Letos jsem poprvé začala nosit červenou rtěnku. Ještě před rokem bych si rty touto barvou nenamalovala asi ani na maškarní! A teď? Rudé rtěnky nosím téměř pořád.




Měla jsem možnost setkat se s mnohými blogerkami, díky čemuž jsem zjistila, že jsme jenom lidi a že je většina z nich moc fajn. Je to zvláštní, ale nejvíce jsem si rozuměla s beauty blogerkami. Nevím čím to je, ale mám pocit, že si jednoduše na nic nehrají.  Ale nebudu tady konkretizovat. Jen jsem chtěla říct, že jsem ráda, že jsem mohla tyhle holky poznat!



Letos jsem poznala díky blogu nové "lidi" a získala tím i nové přátele, se kterými jsem se hodně nasmála. Také jsem byla moc ráda za příležitost podívat se na Prague fashion weekend.


Ano, přesně tohle je fotodokumentace toho mého obžerství!


Začátkem roku mi umřel Tadeášek, potkan. Hodně jsem to oplakala. A tak jsem na jaře od přítele dostala koťátko. Bylo mi řečeno, že u něj byl veterinář, který řekl, že se jedná o kočku, a tak jsem ji pojmenovala Adélka...Ale co se nestalo, zanedlouho se Adélce vytvořily kuličky a z holčičky byl rázem chlapeček. Jméno už jsem ale nechala, protože na něj kocourek slyší.




Přeji Vám, aby se Vám v roce 2013 dařilo!
Ceady

38 komentářů:

  1. Ta fotka, jak tam máš tmavě orámované oči, je neskutečná! Hrozná kočka!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej článek. Snad se ti podaří dodržet, mě se to nepodařílo ještě nikdy. :D
    A Adelák je super, babičce se to taky stalo, z kočky byl kocour..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky :) I Tobě přeji do nového roku jen to nej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Můžu se zeptat, co je to na té jedné za skály? To místo mi přijde hrozně povědomé, ale nemůžu to zařadit.

    OdpovědětVymazat
  5. úžasné fotky :)
    tobě také přeji vše nejlepší a užij si rok 2013! =)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní! I tobě, Ceady, přeju jen to nejlepší do nového roku, díky za bezva články, videa a inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné shrnutí letošního roku Ceady ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Adélka je roztomiloučkej! :D Přeju ti všechno nejkrásnější do roku 2013 a snad to všechno zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě taky všechno nejlepší do nového roku, Ceady ;) a opravdu nejsi žádná koule, máš hezkou postavu :) jo a na třetí fotce odspoda jseš obrovská kočka!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek, skvělé fotky. Přeji, aby vám to s přítelem vydrželo ještě dalších 4545685 let. :D :))
    Jinak červená rtěnka ti nehorázně sluší!
    Krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné shrnutí! Pamatuji si, jak jsem poprvé narazila na tvůj blog :D bylo to díky make-upu od Maybelline a já si celý blog projela až na začátek :D Hezký silvestr a krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi pekné fotky. Šťastný nový rok ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný příspěvek! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. tiež je to jedno z mojich predsavzatí tak dúfam, že ho zvládnem:) a fotky sú krásne. do červených rúžov sa chcem pustiť aj ja:) úspešný nový rok:)
    budem rada keď navštíviš môj blog a ak sa ti bude páčiť followneš www.zzuzanka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Také ti přeji šťastný Nový Rok. :)

    Jinak si myslím, že ty tvoje videa s názvem "Produkt v akci" jsou výborná. Jsou to úžasná videa, ve kterých se člověk rychle ale dobře seznámí s výrobkem. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezký fotky, hezký život:). Buď dál tak akčníí:)!

    OdpovědětVymazat
  17. super zhrnutie! :) tiež ti želám všetko najlepšie.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný fotky :)) a určitě jsou na ně hezké vzpomínky :) tak ti přeju aby byl takový i rok 2013 a ještě lepší.. Přeju ti hodně štěstí s blogem at máš čím víc a víc čtenářů :))

    OdpovědětVymazat
  19. jé:) to jsou krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  20. Tobě ať se taky daří! Ať Tě blog stále baví a články jsou tak skvělé jako po celý tento rok! :) A videa? Určitě toč! ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Adélka je kocourek, jůůů...a fotky výrazů jsou skvělé!...přeji krásný nový rok! :))

    OdpovědětVymazat
  22. Kocour Adélka, to je fajn :))
    Přeji ti do nového roku hlavně hodně optimismu, dobré nálady a štěstí! :)
    http://svet-podle-klary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. veľmi pekný článok Ceady :) a aj tebe šťastný nový rok a aby sa ti darilo aj v živote aj v blogovaní:)

    btw, budem veľmi rada keď si pozriete môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: šťastný nový rok a poďakovanie
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  24. To je krásné shrnutí :-) Těším se na spoustu nových fotek s novým objektivem!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Prepáč nechce sa mi to čítať :DD
    Ale fotky milujeeem ^_^
    Štastný nový rok :) a aby si mala menej haterov! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Hodně štěstí do nového roku, ty fotky jsou super :).

    OdpovědětVymazat
  27. jsem pro produkt v akci :)))

    tvůj blog čtu velmi dlouho a doufám,že s ním budeš mít mnoho úspěchů i v roce 2013 :)
    PS. Už dlouho se tě chci zeptat, jak se vlastně čte Ceady ? :D*

    OdpovědětVymazat
  28. Great photos! :)

    If you have time, please come by and check out my blog! And maybe follow?

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpovědětVymazat
  29. tak ať je tenhle rok lepší a lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní1/1/13 15:09

    Jestli jsi ten typ, co stresy zajídá, tak to opravdu chce si přitáhnout uzdu co nejvíc, protože vysoká škola je v tomhle směru hrob... Stresů je hromada a navíc není čas na "pořádný jídlo". Spousta lidí se přinejlepším stravuje chlebem, v horším nějakou bagetou nebo ničím a první teplý jídlo zvládne až večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to je můj případ.

      Vymazat
  31. Anonymní1/1/13 20:50

    Nejsou na té páté fotce od spoda Tiské skály? :)

    OdpovědětVymazat
  32. Na fotke z posedenia pri káve s priateľom vyzeráš krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  33. pekny, vypadas fakt pekne!

    OdpovědětVymazat
  34. Máš naprosto nádherný vlasy! Závidím :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!