pondělí

MY PLANS for the Future


Čím dál více času trávím v pokoji. Buď se povaluji v křesle nebo v posteli a když už se učím, tak většinou na koberci, abych si kolem sebe rozprostřela všechno učení a ve všem se vyznala. :) Vlastně nikdy jsem pořádný velký psací stůl nevyužila. :D To jen vysvětlení a odpověď na to, proč v pokoji žádný nemám. Nahradil mi ho mini stoleček, který mi zatím stačí :D. Uvidíme... Třeba mě co nevidět začnou natolik bolet záda, že si do Prahy psací stůl přivezu.

1) Někdo se mě ptal na skladování kosmetiky, které Vám co nevidět představím :). Slibuji. Vím, že už jsem toho mnoho naslibovala, ale článek se skladováním kosmetiky mám už rozpracovaný, takže teď už zbývá jen dopsat článek a uveřejnit ho. Teď máte šanci nakouknout na "koutek", ve kterém kosmetiku skladuji.

2) Mimo to bych se o víkendu ráda pustila do pečení cukroví, takže se budete moct těšit na vánoční recepty. :)
Konečně po dlouhé době. V Praze vařím dokola to samé a když už vařím příteli, tak jídlo nefotím.

3) Bohužel se teď videí nedočkáte. Není to tím, že bych se rozhodla je nenahrávat, ale rozbila se mi dálková spoušť, kterou k natáčení potřebuji. Jedině, že by za fotoaparátem někdo stál. Ale nikdo takový bohužel není. Takže doufám, že do Vánoc samospoušť opravím nebo si koupím novou. Poté se budete moct těšit na nával videí :).
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Miluju tenhle tvůj koberec :) Nemá chybu. Už bych asi taky měla pustit do pečení. Jsem trochu lenoch. :) V.

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na to skladování kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní3/12/12 09:32

    Jé, já se taky učím na zemi! A dělám si tam i úkoly a tak..mamka vždycky nadává, že mě budou bolet záda :D když on je ten koberec takovej příjemnější :). A hrozně se mi líbí tvůj pokoj! A moc se těším na článek o skladování kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja tiez písací stol nevyuzivam :D od mala mi to mama vycitala, a ja som si kludne pisala do skoly ulohy na posteli, ale tak co sa da robit tak mi to slo najlepsie :)

    OdpovědětVymazat
  5. také bych se obešla bez psacího stolu - je na něm beztak jenom bordel :D! tak snad brzy opravíš samospoušť a budou videa :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také psací stůl prakticky nepotřebuji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Na všechny články se už moc těším :) Jinak kdybych byla z Prahy, tak bych ti za foťákem ráda stála :(

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se těším na recepty :).

    OdpovědětVymazat
  9. Tiez sa ucim na zemi na koberci alebo na posteli alebo v kresle, stol velmi nevyuzivam.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se na zemi nikdy neučila, přišlo mi to hrozně nepohodlné. Nejlíp si mi učívalo v posteli :)

    OdpovědětVymazat
  11. máš nádherně zařízený ten pokoj :) to bych se taky učila ráda na koberci :D

    OdpovědětVymazat
  12. musím podotknúť že pekná fotka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na Vánoce si přeju krémový, hustý a heboučký koberec, takže vlastně něco jako máš ty:D:)

    OdpovědětVymazat
  14. Doufám že to opravíš brzy mám Tvoje videa ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Už se moc těším na tvé skladování kosmetiky aji na videa, až to teda opravíš :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš to tam moc hezké, já se učívám na posteli nebo o stolu...

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní3/12/12 21:02

    Nebojíš se, že si takhle v posteli ten comp uvaříš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Notebook v posteli nemívám celodenně a ani jej nemám celý den zapnutý. Takže zatím se toho neobávám. :)

      Vymazat
    2. Anonymní3/12/12 23:14

      No, stačí hodinka a je to...

      Vymazat
    3. Budu na to myslet :).

      Vymazat
  18. aká si úžasná na tej fotke, taká schúlená v superskom kresle!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©