pondělí

Na co se těšit?


Mám tady pro Vás malé navnadění na recenze, které uveřejním během nadcházejících dní. Snad se někomu s produkty trefím do noty a poradím Vám co za to stojí a co naopak ne. :)
Kterou recenzi byste chtěli jako první? 
Zítra si přepočítám hlasy a pak jednu z recenzí, podle toho o co bude největší zájem, uveřejním.
SHARE THIS POST

43 komentářů:

  1. rozhodně MAC Face&Body!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní3/12/12 18:38

    Diego dalla palma jako první! Už se těším..

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recenzi Mac a Clinique! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Essence urictee :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se těším na MAC a Diego dalla palma :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní3/12/12 19:19

    Clinique prosím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně MAC, chystám se na něj, tak budu za recenzi moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny budou skvělé, takže je mi to jedno, ale klidně Essence :) V.

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se na recenci na řasenku, moje mi už dochází a ráda uvítám nějaký tip :))

    OdpovědětVymazat
  11. řasenku od essence znám, jen v jiném balení, je skvělá
    recenze si ráda přečtu na všechny výrobky :) takže je mi fuk,kterou první

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla bych prvně vidět recenze z vrchních fotek :-)) MAC mě zajímá už dlouho, ale slyšela jsem že stojí za prd a tu druhou značku neznám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Essence! :) Zrovna tuhle řasenku mám, tak by mě zajímal i názor někoho jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  14. diego dalla palma nebo clinique

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě MAC, už nějaký pátek si chci koupit face&body makeup tak bych chtěla vědět jak ti vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nééé, já chci krém La Roche:D Plánuju si ho totiž koupit:D

    OdpovědětVymazat
  17. ten essence make-up ma zaujíma už dosť dlho, ale nikde som zatiaľ naň nenašla recenziu. tak snáď tá tvoja bude pozitívna

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní4/12/12 19:56

    Rozhodně La Roche Posay!!! :D Taky plánuju koupit. Měla jsem vzorek a super!

    OdpovědětVymazat
  19. MAC Face and body! :-) zrovna vybírám ten správný odstín a přemýšlím nad koupí

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©