pátek

NOVINKY: bižu


Dnes mám tady bižuterii, která mi byla zaslána z bornprettystore. :)
Zvláště jsem nadšená z řetízku a prstýnku v jednom (na fotografii níže). Protože s takovým náramkem si na mě žádný pouliční úchylák nedovolí. Stačí když půjdu parkem, vztyčím ruku a dotyčný určitě uteče :D....protože by se určitě bál, že by se mu mohl jeden osten zapíchnout do oka. :D
Nebo možná budou lepší na sebeobranu poslední dva prstýnky, díky kterým si ochráním klouby při boxování. :D No uvidíme, který kousek mi v danou chvíli pomůže více.


SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Ten řetízek je skvělý!!!

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to všechno skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow je to zaujímavé najviac sa mi páči ten prvý prsteň

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu neobvyklé doplňky, ale líbí se mi:)

    OdpovědětVymazat
  5. ten tyrkysový prstýnek je dokonalý ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já moc nemám ráda tyhle podlouhlé prstýnky, ale takový ty co jsou spojený s náramkem se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten řetízek je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak ten prstýnek je dobrý jako párek:DD

    OdpovědětVymazat
  9. super! takovou bižu miluju! :) k vánocům mi taky pár takových kousků přibylo do mé sbírky :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. ty prstýnky vypadají jako součást středověkého brnění :D originální nápad :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ten poslední stříbrný se mi líbí nejvíc ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten kĺbový prsteň sa mi mega páči. Ako sa ti nosí?

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. ten "náramek" s ostny je super:)

    OdpovědětVymazat
  14. To je dobrý obraný prostředek - bižuterie :D Ale všechno to vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  15. ty prstýnky jsou boží! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné kousky ! Ten řetízko-prsten je fakt nádherný, to si na tebe žádný úchylák určitě netroufne :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty kloubové prstýnky jsem taky chtěla, ale jaksi se bojím že by byly velké. Mám prostě takové dětské prsty. :(
    Jinak moc moc krásné věcičky..
    Tínka

    OdpovědětVymazat
  18. Teda takové prstýnky vidím poprvé v životě :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ten náramko-řetízko-prstýnek vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  20. Řetízek a ohebné prstýnky jsou moooc fajn :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  21. Ty ostny jsou moc pěkné, ale bohužel na ruku hrozně nepraktické.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a zrovna ty se mi nosí nejlépe :).

      Vymazat
  22. ŘETÍZEK-PRSTÝNEK se mi moc líbí, i když je to asi trochu nepraktický no.

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj mám otázku , ohladom tej stránky či je spolahlivá a či vždy všetko príde ako má ??? a tak isto či sa musí platiť vopred alebo sa to dá aj na dobierku zaplatiť ? Dakujem vopred za odpoveď :) inak velmi pekné vecičky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím, tak na dobírku zaslat zboží nelze. Ale zkušenosti mám s tímto eshopem jedině dobré. Jednou se mi opozdila objednávka o týden, a tak jsem napsala, že byla pravděpodobně ztracena a ihned mi byla zaslána nová, aniž by se něco zjišťovala a já nakonec měla doma balíčky dva. :)

      Vymazat
  24. Kolik to stojí protože tam je napsáno free shipping -:) a musí se to platit přes pay pal? :) ta stránka vyapdá dobře, rada bych si něco objednala.)

    OdpovědětVymazat
  25. i love all the rings! you have great taste xo

    http://bl4q.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  26. je to všetko úžasné (WAW!) :DDD

    OdpovědětVymazat
  27. všetko je úžasné (WAW!) :DDD

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©