pátek

Nude Magique BB CREAM od Loreal Paris


Dnes mám tady pro Vás slibovanou recenzi na BB CREAM od LOREAL PARIS, který je k dostání v českých drogériích pouze ve dvou odstínech, ve světlém a tmavém. Já zvolila samozřejmě světlý.
(V zahraničí koupíte i odstín fair, který by mi už možná i sedl.)

Co slibuje výrobce?
Slibuje mikropigmenty v kapslích, které se po nanesení přemění na makeup, který se přizpůsobí tónu Vaší pleti. Má zakrýt nedokonalosti, poskytnout kompletní péči (nevím, co si pod tímto mám představit), má 24hodin hydratovat pleť a má chránit pokožku proti sluníčku faktorem SPF12.

Jak tomu doopravdy je?
Opravdu mohu potvrdit, že makeup obsahuje pigmenty. Takže na první pohled bb cream připomíná spíše peeling, protože zrníčka jsou trochu hrubší. A když už jsem u prvního pohledu, vážně se mí líbil obal! Ale zpátky k pigmentům...  Jakmile začnete krouživým pohybem krém roztírat, začne se bílá barvička zabarvovat do oranžova. Proměna super, ale ta oranžová barva mě vyděsila. A to jsem bb vyzkoušela poprvé jen na hřbetu ruky. Poté přišlo nanášení na pleť... Modlila jsem se za zázrak. Ale asi ne dostatečně. Žádné sjednocení s mým světlým tónem pleti se bohužel nekonalo. Vypadala jsem jako kdybych si koupila nějaký extra tmavý makeup. Tak proč na obalu bylo napsáno, že je bb krém určen pro světlou pleť?
 Na pleti se mi utvořila oranžová vrstva, která ani nebyla rovnoměrná. Můžete si těch fleků všimnout i na fotografii. Mám ráda spíše krémové bb krémy, které se dají velice snadno nanést rovnoměrně, ale u tohoto "pomerančáka" to díky jeho konzistenci snadné není.
Takže za sebe mohu říct, že to bylo sáhnutí vedle a VELIKÉ ZKLAMÁNÍ! Asi bych i dodala, že se podle mě o žádný bb krém nejedná.
Navíc bych nevěřila ani té hydrataci, protože již po nanesení byla pleť taková sametová a za hodinu, dvě už se Vám na čele vytvoří šupinky.

CENA: 300korun



MŮJ VERDIKT ZNÍ:
Nevyhazujte tři sta korun z okna. Raději pozvěte přítele na sváteční večeři...
A druhá ráda, pokud máte zálusk na nějaký produkt a nevíte, zdali to nebude šunt, napište své oblíbené beauty blogerce nebo ideálně více z nich, aby daný produkt vyzkoušely, ať se zbytečně nezklamete. :) Rada nad zlato! :) Řada z nás má různé spolupráce s drogistickými značkami, takže na tom nakonec nikdo z nás ani z Vás neprodělá.


0 bodů z 10 možných!!

MÁTE S TÍMTO PRODUKTEM ZKUŠENOSTI?
SHARE THIS POST

45 komentářů:

  1. Ty jo, ta barva je fakt šílená :/

    OdpovědětVymazat
  2. moc děkuji za recenzi, měla jsem v plánu objednat si tenhle BB za peníze co jsem dostala na Vánoce..děkuji moc, protože když vidím, jakou máš barvu po nanesení, tak teda to je snad BB pro mrkev ne? :D
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. :_D Ještě že jsem měla ten obyč bez obrovského napisu BB! Ten je skvělý :-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to ma prekvapilo že je taky zly, nečakala som to od Lorealu a čitala som celkom pozitivne recenzei.. tak potom sa mi pači už len obal..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s tímto BB docela spokojená. Mám také světlou, ale mastnější pleť. Nanáším BB na Garnier hydratační krém a opravdu jen malé množství, které nedá pleti barvu, ale sjednotí ji. Je třeba ho hoooodně rozetřít, aby se spojil pletí. Překvapilo mě, jak moc jsi po něm oranžová, ale mě to naštěstí nedělá .. :)

    OdpovědětVymazat
  6. no tak to je hrůza tedy! já nedám dopustit na bb od skin79, nic lepšího pro mou světlou pleť jsem zatím nevyzkoušela :))

    OdpovědětVymazat
  7. Teda vypadá to opravdu šíleně...zrovna od Loreal bych to nečekala....díky za super tip na nekupování ;)

    OdpovědětVymazat
  8. jéé, to vypadajá jak ten nejtmavší odstín :( já mám ten nejsvětlejší a je na pleti pěkný a přirozený...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť víš, že jsem bílá jako stěna, takže já bych vždy potřebovala světlejší než je ten světlý, ať jde o jakýkoliv makeup nebo bb krém.
      Takže v tomto případě jsem buď vadná já a nebo jen kus produktu.

      Vymazat
    2. já jsem taky běloba, ale podívej, můj odstín není tak oranžový a tmavý :) http://ordinarylife-my.blogspot.cz/2012/07/bb-cream-nude-magique-loreal.html

      oni vyrábějí asi 3 různé odstíny a máš asi ten tmavý :)

      Vymazat
    3. To máš pravdu. Ale pak je mi divné, že Light skin tone neznamená, že by byl pro světlý tón pleti.

      Vymazat
  9. Opravdu hrozná oranžáda.. Jak může Loreal něco takového uvést na trh! Zlatý BB od Garnieru oproti tomuto.

    OdpovědětVymazat
  10. hrůza... přesně tohle mi dělá světlý bb od Nivea :-/ flekatá a oranžová jsem, ž emohu strašit malé děti

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jo Ceady, tak to je opravdu hrůza, já sem tomu moc nevěřila už když sem to viděla v obchodě....Neviděla si náhodou od Clinique taky něco podobného, akorát to má takové černé 'kuličky'které po nanesení na pleť prasknou a je z toho jakoby makeup? Viděla jsem to v zahraničí ale nevím jestli je to tady :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem si toho u nás nevšimla, ale kouknu se pozorněji :).

      Vymazat
  12. sakra.. našla jsem ho pod stromečkem! :/ musím taky zkusit, jestli bude tak oranžový tak se zblázním!

    OdpovědětVymazat
  13. No popravdě pro mě je i docela tmavý nejsvětlejší odstín make up od Lorealu lumi magique. Ale tohle je opravdu oranžové hodně.

    OdpovědětVymazat
  14. Zkoušela jsem v DMku a taky hrůza.
    Vyteče bílá tekutina, člověk si řekne že super, světlý! Do té chvíle než kapsle prasknou ...

    Pomalu se začínám přesvědčovat, že kosmetické firmy NEUMÍ světlé krémy a make-upy.

    OdpovědětVymazat
  15. jejda:O. to je hrůza! je skvělý že si napsala o tom recenzi, podle mě to lidí bude hodně lákat, alespoň uvidí co to doopravdy je :D.
    mimochodem, blížíš se k 2000 pravidelným čtenářům! Věřím, že do nového roku jich 2 000 budeš mít! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé Caedy moc děkuju :), od tebe si toho moc vážím! Ty se stydět vůbec nemusíš,protože já jsem pouhý začátečník a o proti tobě fotím jak amatér :D :).
    Mohla bys na diář udělat článek/video :). Mnoho blogerek by ho moc ocenilo! :)

    OdpovědětVymazat
  17. hahahah :D ako dobre že som si ho nekúpila :D ved to je fakt jak pomaranč :D

    OdpovědětVymazat
  18. Kupovala jsem si ho v Německu v podstatě hned, jak se objevil, a úplně koukám, co ti to udělal. Jsem hodně bílá (i když asi o trochu tmavší než ty), ale když ho dobře rozetřu, je úplně v pohodě. Mám sušší pleť, takže je nutný použít ještě denní krém, ale fakt si tohle "bíbíčko" nemůžu vynachválit. Tak mě mrzí, že ti dělá takovouhle neplechu.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak toto vyzerá dosť zle! Už dlho chcem vyskúšať presne tento ale akosi ma prešla chuť. VeĎ robí úplné fľaky!

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. A já o něm přemýšlela, tak to jsem hrozně ráda, že jsem si přečetla recenzi a vím, že nemám kupovat.

    OdpovědětVymazat
  21. Úděsná barva. :-O Na svoje korejské BB nedám dopustit.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. uff, ještě že tato tvá recenze vznikla, jinak bych byla na mizině a ještě s hnusným makeupem :D

    OdpovědětVymazat
  23. Páči sa mi to že si taká úprimná :) No uprímne toto by som nikdy nevyskúšala . Neviem nevyvoláva to vo mne pocit dôvery :D:)
    Návod na Galaxy nails - http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. můj ty bože! co to je? :D nápad pěkný, ale výsledek? dobrý možná tak na karneval, kam člověk plánuje jít za indiána :D a za tři stovky doooost předražený!

    Budu ráda, když se koukneš na můj začínající blog :) -> http://triangleandinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Asi před týdnem jsem kolem něj kroužila v drogerii a nemohla jsem se rozhodnout jestli ho mám koupit nebo radši počkat a koukám, že čekání se vyplatilo. :)

    OdpovědětVymazat
  26. light skin tone totiž není nejsvětlejší odstín. Nejsvětlejší je fair skin tone, mám ho a je super :) vůbec není oranžový. Nejdřív by sis o tom měla zjistit co nejvíc, pak tady mateš slečny, které si ho chtěly koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Týjo, tak to se divím, že něco za tak vysokou cenu prodávají.. Třeba to nesedlo jen Tobě a někomu to vyhovuje, ale prostě takhle to teda vůbec nevypadá dobře..

    OdpovědětVymazat
  28. teda to je pro mě velké zklamání, vkládala bych do něj docela naděje, oranžový je fakt šíleně :(
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Čakala som kým tento produkt dorazí aj k nám na Slovensko, no ako tak čítam tvoju recenziu, asi sa mu oblúkom vyhnem. Hoci si narazila na tmavý odtieň, ktorý tvojej pleti jednoducho nesedí, pochybujem že s tým najsvetlejším odtieňom by to bolo lepšie. Odrádzajú ma jasné farebné rozdiely na pleti, ktoré ti BB krém spôsobil. Od tohto dám skutočne ruky preč!

    Vďaka za recenziu
    S pozdravom Zuzana Stanko
    http://sueandcolours.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  30. Ještě že jsem si ho nekoupila. Zlatý Garnier!!!
    S mojí extrémně světlou pletí bych vypadala jak klaun! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to mě mrzí, že tě tak zklamal, já ho mám totiž moc ráda a nedám na něj dopustit. Mám odstín medium skin tone a přijde mi, že teda mám mnohem světlejší odstín...

    OdpovědětVymazat
  32. Dnes jsem jej zkoušela v drogérce a říkala si, že musím najít někoho, kdo dělal recenzi, protože se mi zdál být úžasný, tak teď nevím :(

    OdpovědětVymazat
  33. no vidíš.. a já ho mám taky..už asi 3/4 roku (kupovala jsem ho ve freeportu) a jsem s ním maximálně spokojená. Dle mého názoru nejlepší BB, který jsem kdy měla...:D záleží prostě na každém

    OdpovědětVymazat
  34. No vidíš. Já ho mám už asi 3/4 roku (kupovala jsem ho ve freeportu) a jsem s ním maximálně spokojená. Nejlepší BB krém, který jsem kdy měla.:-) Sto lidí, sto chutí.:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak tento som chcela vyskúšať, dobre že som nevyhodila toľko peňazí ako aj ty hovoríš :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní22/2/13 21:43

    ten je hroznej! dělá mi přesně to samý a vypadam pak jak pomeranč. to mě Loreál hodně zklamal ...

    OdpovědětVymazat
  37. No som rada ze som si ho nekupila lebo som bledula ako ty a man tieto BBcka nejako neberu aj tak ja mam radsej svoj overeny make up
    ale chcela som sa ta spýtat ci náhodou nemáš skusenosti so stetcami ebelin professional z DM lebo nad nimi uz dlho rozmyslam ale neviem sa rozhodnut

    OdpovědětVymazat
  38. Dneska mi přišel poštou tenhle bb krém na testování..vubec jsem si nepamatovala,že jsem se přihlásila na něco takovýho,takže obrovský překvápko....Myslím,že na mě bude taky moc tmavý......

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní12/5/13 11:14

    Jsi blbá.... dala jsi ho moc...a ještě tady odrazuješ ostatní.... pokud ho dáš malou vrstvu a POŘÁDNĚ jej rozetřeš, tak je opravdu perfektní.... :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©