pátek

OUTFIT: Christmas is near


Letos budou Vánoce tak maximálně na blátě, pokud vůbec. :D Na druhou stranu nemám strach chodit po chodnících a můžu se procházet Prahou a užívat si všechny ty vyzdobené výlohy lákající zákazníky. :)
Sice jsem měla chuť vyfotit outfit a ukázat Vám svůj červený svetr v kombinaci se zelenými šortkami, ale byla mi taková zima, že jsem se neodvážila sundat si kabát. Hold to, že není sníh neznamená, že by bylo teplo. Takže zase vypadám jako černá můra :D. Ale co nadělám.
Dala jsem na Vaše rady, kde narazit na světýlka... obešla jsem všemožné obchody, dokonce jsem si i zajela do Ikea...A jak jsem dopadla? Špatně! Nikde nic. Nakonec jsem ale dala na původní radu přítele a zašla na holešovickou tržnici, kde jsem objevila takové ty šílené blikací, které se dají naštěstí zastavit, a tak jsem o 150korun chudší. Na druhou stranu mě těší, že jsem prodejcům udělala radost (tržbu). Až mě mrzelo, že jsem si světýlka nekoupila od všech, když jsem je tak sledovala.

Jo a abych nezapomněla.... na facebook (TADY) jsem dávala produkty, na které mám na nový rok zálusk.
Máte s některými zkušenosti? Počítám, že v ČR zatím budou maximálně rtěnky od Maybelline, takže dotaz směřuji spíše k těm, které nakupujete kosmetiku v zahraničí. DĚKUJI



creepers by REDRAVEN.cz
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. černá je nejlepší ! Strašně ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa chystám zajtra do Prahy, takže ťa možno uvidím,haha. Pekný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  3. světýlka jsem taky nesehnala, ještě seženu, kdyžtak po vánocích :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se jako černá můra líbíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš hezký kabát. :)
    S těmi nákupy ti asi moc neporadím, protože používám to, co mi vyhovuje a moc od toho neutíkám, to see týká i dekorativky. Jako první bych ale určitě zkusila ebay.

    OdpovědětVymazat
  6. to já jsem světýlka koupila v Tescu za 90:D

    OdpovědětVymazat
  7. Cerna ti slusi, akorat ty creepers :(

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký kabát :) vůbec se ti nedivím, že ses nechtěla vyslékat, je strašná zima!

    OdpovědětVymazat
  9. Máš pravdu, i bez sněhu je zima pekelná. Praha je teď nádherná :) V.

    OdpovědětVymazat
  10. svetielka máme chvalabohu už od minulých vianoc ale viem si predstaviťže hladaš a nevieš nájsť žiadne podla tvojích predstáv.čierna ti veľmi sluší,teším sa na nový post:)

    OdpovědětVymazat
  11. Světýlka jsi měla koupit v Tescu, mají tam na to dobré slevy :) Černá ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. loreal BB cream je už v slovenských drogériach a to už je čo povedať :D, takže v českých je čo nevidieť :)

    OdpovědětVymazat
  13. V prvním čísle BEL MONDO byl skvělý článek, proč je černé oblečení tak oblíbené. Mohu Ti ho poslat, kdybys měla zájem ;)

    OdpovědětVymazat
  14. správně by asi mělo bejt Christmas is close, ne ? jinak škoda těch šortek :) mně se líbí ty světla, co máš za postelí :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©