sobota

OUTFIT: Evening meeting

 
Jak já nemám ráda zimu. Sníh a mráz, období, kdy začínám nosit dvojitou vrstvu silonek, abych neumrzla. Na vrstvení používám zásadně černé silonky. Takže se dnes bohužel žádné barvy nedočkáte.
Uvažovala jsem nad tím, že bych změnila celý design blogu, ale nakonec jsem si, po týdenním ustavičném měnění vzhledu na mém cvičném blogu, uvědomila, že tohle je asi to nejlepší, co vymyslím :D. Jsem hold v html kódování nemožná. Takže kdyby se mezi Vámi čtenáři našel nějaký odborník, který by mi chtěl pomoct, tak budu nesmírně ráda. Ale počítám, že to je spíše výkřik do tmy. :)
A tak jsem alespoň poupravila současný vzhled postranních panelů. Asi bych k tomu mohla něco říct, i když vlastně k nějakým zásadním změnám nedošlo. Odkazy na Facebook, Youtube a Formspring naleznete tentokrát v levém panelu v podobě malých ikonek pod mou fotkou a pod mým krátkým představení. V levém postranním panelu také přibyly obrázky, jedná se o osm nejnovějších článků tady na blogu, které se budou stále aktualizovat. A to je asi tak všechno. :)
Přeju Vám pěkný první prosinec.


A nakonec foto s Klárkou :) Moc jí to slušelo!

coat - H&M, tights - Timea, shoes (creepers) - RedRaven, handbag - H&M
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Ceady, moc Vám to oběma sluší:) Blog máš pěkný, nic měnit nemusíš:)

    OdpovědětVymazat
  2. poslední fotka je dokonalá.Moc vám to sluší :-)

    http://fashionorlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Myslet si, že design webu je o html kódování je asi ten zásadní problém. Takže si to nejdřív zkus třeba hodit na papír, dát tomu nějakou logiku a pak kóduj.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě tu představu mám, dokonce i na papíře. :)

      Vymazat
  4. moc se mi na tobě líbí ten odstín rtěnky! sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych ti byla klidně udělala, třeba header, ale na nějaké HTML taky odborník nejsem :( opravdu jen to záhlaví, kdyžtak se mi můžeš ozvat na mail: hartlova.d@gmail.com a můžeme to tam trošku rozebrat :))
    ty tvoje boží vlasy! a s Klárkou vám to moc slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  6. černá je nejlepší barva! Sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  7. Přítel mi nabízel že mi pomuze s blogem a HTML, ale já hrdě odmítla a teď naříkám :D takže ti asi také neporadím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak já bych hrdě pomoc od přítele přijala. Ale on už si z html vůbec nic nepamatuje.

      Vymazat
  8. Mně se právě tvůj design hrozně líbí, neměnila bych :)!

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda z HTML měla dvě zkoušky na vejšce, ale už z toho nevim nic :D
    Moc vám to slušelo, jste kočky!

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, fotka s Klárkou je rozkošná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na můj vkus až moc černé :D Já mám ráda barvy a v kombinaci s černou nejlépe. Všeho moc ale škodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      To jsem celá já. Vždy extrém. Ale pokusím se být barevnější.

      Vymazat
  12. jo taky bych brala nějakého odborníka a nejlépe aby to udělal zdarma :D
    mno nic...
    jinak ti to moc moc sluší..

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  13. Úplně jsem ti zapomněla pochválit rtěnku! Moc ti slušela :) A na fotkách ti to taky moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Viď?
      Když už jsem byla celá černá... :)

      Vymazat
  14. Dante Alighieri2/12/12 21:52

    Pěkná rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Mám korektor, který je tmavší a tak vždy změní odstín svítivé červené rtěnky :).
      A navíc vydrží rtěnka opravdu dlouho :).

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©