čtvrtek

OUTFIT: Green parka


Miluji khaki barvu v kombinaci s červenou rtěnkou :D. 
Zní to zvláštně...Ale jako mladší bych si na rty takto svítivou červenou nevzala, dokonce ani před rokem! :D A khaki barvu už vůbec ne. Zelenou jsem odmalička neměla v oblibě.  Ale všichni se měníme, včetně vkusu.
Dnes si říkám, co jsem to nosila za hrůzu před 2lety. :)  A věřím tomu, že si zase za rok budu říkat, co jsem to nosila a jak blbě jsem vypadala. Takže vstříc stárnutí a k "vytříbenosti" vkusu. :D

fotila Zuzka

tshirt - Lindex
coat - Oasap.com
shorts - H&M
handbag - Kabelkovyslon
creepers - RedRaven
necklase, ring - Lindex
SHARE THIS POST

51 komentářů:

  1. Sluší ti to :) jak khaki parka tak ta červená rtěnka. Já jsem se jí taky kdysi bála, ale teď si rty na červeno namaluju moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ten svetr nemá chybu :) I náhrdelník se mi líbí :) Parádní barvy :) V.

    OdpovědětVymazat
  3. dneska ti to velmi slusi. Len tie boty, vzdy ked ich na niekom vidim, mam chut kricat!

    OdpovědětVymazat
  4. ale moc ti to sluší! A ta rtěnka ti sedí )

    OdpovědětVymazat
  5. LOVE THE PARKA AND THE NECKLACE!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní6/12/12 10:00

    Příjemná změna. Ta rtěnka a zlato ti moc sluší :) P.

    OdpovědětVymazat
  7. Creepers jsou fakt creepy, ale jinak sluší! Šperky, svetřík, líčení..

    OdpovědětVymazat
  8. Tá 3. fotka je božská!
    A všetkých pozývam na giveaway, ktorá už dnes končí http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tady jsi dokonala..naprosto uzasna... Khaki barva s cervenou rtenkou je skvela kombinace.. a ve spojeni se zlatymi doplnky se perfektne hodi k barve tvych vlasu, pleti..a vubec vsemu :)
    Jsi den ode dne krasnejsi!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzeráš ohromne, a červený rúž ti ide, pretože si červenovláska... Naozaj ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší, jsi kočka :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní6/12/12 13:15

    Hezký outfit, příjemná změna:) Vím, tohle nebude moc lichotivá poznámka, ale nepřibrala jsi trochu? v létě jsi byla hubenější, aspoň co se mi tak zdá, a byla jsi fakt kočka, myslím, že teď by Ti slušelo pár kilo sundat. Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přibrala jsem během maturity, takže ještě před létem a od té doby jsem taková koule.

      Vymazat
    2. Anonymní6/12/12 17:59

      no ke kouli máš zase daleko, je to jen, že jsi trošku oplácanější, myslím, že by stačilo si prostě chvíli hlídat jídelníček a šlo by to rychle dolů..:)a kolik jsi přibrala, jestli se můžu zeptat? Mirka

      Vymazat
    3. Už dva týdny na tom pracuji :). Tak drž palce, ať je změna co největší. :) A hlavně ať mi to vydrží.
      Jinak na váhu raději nestoupám, ať mě to neděsí :).

      Vymazat
  13. parka s červeným rúžom vyzerá prekvapivo dobre, pristane ti to tak :) možno to tiež vyskúšam, aj keď ja som blondína tak to bude vyzerať trochu inak :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta parka je skvělá! A vůbec celý outfit i líčení máš krásné :)

    OdpovědětVymazat
  15. strašne sa mi páči ako kombinuješ outfity s creepers topánkami (: inšpirácia..

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tohle Ti rozhodně sluší! :) A ta pátá fotka je super..Nikdy se mi nepovedlo takhle zaostřit jednu věc :D

    OdpovědětVymazat
  17. parka je skvelá pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  18. jéé tobě to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem ještě v tom období, kdy ne rudé rty a ne zelenou. Sice se mi to líbí, ale připadám si blbě jít tak ven :D.

    OdpovědětVymazat
  20. je to tak, můj vkus je schopnej se změnit i po měsíci! khaki mám ráda, marně ted sháním, tak snaad)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní6/12/12 17:49

    no..měla by sis vzít delší kraťasy.

    OdpovědětVymazat
  22. Všechno ti to tak vždycky hrozně sluší, ale já si nemohu zbavit pocitu, že tyto boty ti nesedí. Možná se pletu, ale na mě to tak působí. Jinak PALEC NA HORU! ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty boty...jsou strašné :DDDDD Příjde mi,že všem,kteří je nosí (krom. ultra-úzkých nohou)..nikomu nesluší :DD Ne,ne,ne..myslím,že by ti slušel spíše jiný styl bot.

    OdpovědětVymazat
  24. červené rty a parka je božská kombinace!

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní6/12/12 20:32

    Kolik stál ten náhrdelník ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouknu se Ti a v pondělí Ti napíšu, jo? :)

      Vymazat
  26. Paráda, tohle ti krásně ladí k vláskům ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní6/12/12 22:27

    Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásný outfit, jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  29. ta rtenka se mi k tobe moc libi, ale ty boty ti delas strasny nohy...a ne jen tobe, vubec se mi proste nelibi
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní7/12/12 01:15

    fuck the haters! creepers su super a ty ich nosis skvelo! a tento outfit je snad najkrajsi co si tu kedy postla. krasne detaily. fandim ti :) mia x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji! :)

      Vymazat
    2. Milujeme creepsky.
      Máš styl

      Vymazat
    3. Tak to mně se nelíbí, ale noste si co chcete, že?

      Vymazat
  31. Tak tady jsi nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
  32. moc pěkné, Ceady :) líbíš se mi takhle "výraznější"

    OdpovědětVymazat
  33. Wow, takto zvolené barvy jsou na Tobě skutečně perfektní, jdou ruku v ruce s Tvýma očima i s vlasy. ;-) A souhlasím s Karolínou B., takto 'výraznější' znamená moc pozitivní změnu. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. jú ten outfit je skvelý a tie boty sú božské :)
    http://ourpinkhell.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  35. cut! you look amazing

    OdpovědětVymazat
  36. jééé, moc ti to sluší. Ta khaki i ta červená rtěnka. To nos častějc! podle mě se to i hodně hodí k tvé barvě vlasů :) a zlatý doplňky, to je už jenom super bonus. Fakt, moc se mi to líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Anonymní26/2/13 21:43

    Ahoj, nevím, jestli tu již byl dotaz na cenu náhrdelníku, tak se omlouvám, že se budu ptát znovu. Je fakt nádhernej a tak by mě to zajímalo.
    díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, budu muset zapátrat, případně se stavit v Lindexu, protože si cenu vůbec ale vůbec nepamatuji. Ani přibližně.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©