úterý

Podpořte kliniku dětské hematologie


Právě když jsem si byla v Marionnaud vyzvednout produkt k prosincové recenzi, všimla jsem si v parfumerii medvídka, který měl sloužit k dobrým účelům. Tedy ne tak medvídek jako to, že 200korun z celkové částky 299kč, kterou za něj zaplatíte, pomůže klinice dětské hematologie a onkologie v pražské Motole. A tak jsem si řekla, že pomohu dětem a zároveň někomu blízkému udělám radost pod stromečkem. :)
 
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. ňuňu :) krásný nápad od Marionnaud :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem ho synovcovi na Vánoce, je krásně heboučkej :) Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš ten je ňuňatej. :))) 299,- v dnešní době za nádhernýho plyšáka je nic. :) Škoda, že u nás v blízkém okolí není nikde Marionnaud.

    OdpovědětVymazat
  4. jů je krásný :) určitě z něj bude mít někdo radost a pro dobrou věc bych si ho také koupila :)

    OdpovědětVymazat
  5. je rozkošný :) škoda, že se do M. nedostanu :/

    OdpovědětVymazat
  6. ten je kráááásny:)škoda, že u nás som nič podobné nevidela,
    (budem rada ak sa pozreš aj na môj blog, a ak chceš poteší aj follow)

    OdpovědětVymazat
  7. je to super,:) ale neviem či to platí aj na Slovensku a či sa mi to podarí zrealizovať.

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádhernej. Ráda vždycky takhle na něco přispěju :) V.

    OdpovědětVymazat
  9. ten je super, minulý rok jsem dávala sestřičce soba z Marionnaudu :)

    OdpovědětVymazat
  10. určitě je skvělé podpořit dobrou věc..a zvu tě na svůj blog na giveaway , kde můžeš vyhrát límeček značky Stefanel

    OdpovědětVymazat
  11. mám hrozně ráda, když můžu nějak pomoct potřebným:) Nadruhou stranu se někdy stává, že dané firmy nesplní to, co slibují a částka jde pouze do jejich kapsy, ale to samozřejmě nechci křivdit všem:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Ceady, ve čtvrtek jsem Tě viděla na zastávce v Lazarské, mohla jsem si ruku ukroutit, jak jsem na Tebe mávala a Ty nic :-)) Ale hrozně mě to potěšilo, vidět Tě na vlastní oči, lepší než Dejdar na Smíchově :-))

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Ten je božský už na pohled! A jak musí být měkoučký... Jééé, já mám plnou postel plyšáků, ale i tak nad ním slintám :DDD

    OdpovědětVymazat
  14. Je dobre vedieť, že na svete sú aj ľudia s veľkým ♥. :))
    Je milený.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem ho koupila, moc mě potěšil fakt, že sem někomu nebo spíše něčemu pomohla a ještě s ním někomu udělám radost :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©