čtvrtek

Recenze: KRÉMOVÉ OČNÍ LINKY



Abych se přiznala, nikdy jsem krémovým očním linkám nevěřila. Měla jsem možnost vyzkoušet pouze dvoje, jedny snad od Catrice, pokud se nepletu a druhé zase od Maybelline... Oboje dvoje značky nevydržely a během dne se rázem obtiskly. Takže jsem vypadala tak akorát jako šílenec. Dokonce mi bylo i doporučeno, abych linky přepudrovala, že díky tomu vydrží déle a neobtisknou se, ale ani to téměř nijak nepomohlo. Jednoduše jsem usoudila, že chyba bude pravděpodobně na mé straně..hlavně díky tomu, že mi přepadávají víčka. A tak jsem se smířila s tím, že mohu používat pouze linky ve fixu. Levné fixy nebo značky Avon, Oriflame a jim podobné mi vždy co nevidět vyschly. Nakonec jsem objevila linky ve fixe od Maybelline, kterými jsem na ty krémové absolutně zapomněla, dokonce mi vydržely i 3měsíce, což mi žádné do té doby nevydržely a po obtisknutí ani stopy. Ale ona sytost nebyla taková jako právě z těch krémových linek. :)
Ovšem, když jsem dostala tyto linky ZOEVA, vše se změnilo. Zpočátku jsem byla velice skeptická. Aby taky ne po těch předešlých zkušenostech. Ale už po prvním použití jsem věděla, že to bude má nová láska, které se jen tak nevzdám.


MÉ PRVNÍ POCITY:
1) Při ponoření štětečku do "barvy" mě hned napadlo, jak je textura krémovitá. Což mě vyděsilo, protože jsem hned počítala s tím, že jakmile mrknu, budu mít linku dvojitou, ne-li i trojitou.

2) Nanášení probíhalo moc hezky právě díky té krémovité konzistenci. Škoda jen, že k linkám nebyl i štěteček. Ale poradila jsem si.

3) Jedno mrknutí, dvě mrknutí, hodina, dvě, tři a linky držely. Dokonce jsem hned po nanesení nemusela mít zavřené oči, aby linky měla čas zaschnout. Jakmile jsem je nanesla, tak krásně ztuhly. Že by zázrak?

4) A ona dokonalost linek se potvrdila i při odličování. Nechtělo se jim z víčka slézt. :) A při smýváním pomocí odličovacího mléka a tampónku se barva nerozpíjela do všech stran, jakoby se slupovala. Čímž se mi potvrdila i voděodolnost. Při pláči mi řasenka nevydržela, ale linky stále jako vytetované na tom samém místě! Takže klobouk dolů před linkami Zoeva.




Linky má Zoeva celkem ve 12 odstínech, odstíny naleznete TADY
Já mám odstín Secret Garden
 CENA: 181korun



POUŽÍVÁTE OČNÍ LINKY?

SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. paci sa mi ich farba uplne ti sadne k pleti aj k vlasom...dobry vyber

    OdpovědětVymazat
  2. Boží! Já jsem fanynkou linek od svých 16-ti let, ale i za tu dobu mám jedinou zkušenost: tekuté se líp nanáší, ale nevydrží a fixy hned vsychnou. Tyhle krémové zní opravdu hezky, ale proč, že k nim není štěteček, a jak že sis poradila bez něj?:) Zdraví Iri.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to napsala tak, jako bych si linky nanášela prsty viď? :D
      Ale vůbec ne. Ale dalo práci najít ve své sbírce štětec, který by vyhovoval. Zejména mám klasické štětce na nanášení stínů a tvářenek :).

      Vymazat
    2. No, skoro to tak vyznělo:) Až mi dojdou tekutý, vyperu štěteček a ekologicky ho použiju na tyhle, asi.)

      Vymazat
  3. tedy ty jsi to testovala opravdu poctivě, i pláč? :D
    vypadají moc hezky :)) mě se obtiskávají i ty od maybelline ve fixu, zatím nejlepší linky jsou pro mě voděodolné od essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí mi pustit si film, ve kterém je dojemná hudba. :D

      Vymazat
  4. Co se linek týče, taky jsem v nich neměla důvěru...Doporučuji od Essence :) Ty se ani nehnou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tekuté linky používám od Miss Sporty za cca 69,- Kč a jsem s nimi nadmíru spokojena =) Vydrží mi zhruba půl roku

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní barva! Díky za tip ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. No mě se strašně líbí ta barva! :) A hlavně jsem si teď objednala lak od Avonu, který má skoro totožnou barvu :D taková náhodička :)

    OdpovědětVymazat
  8. velmi pekna farba, suhlasim že tieto linky su skvele..použivam ich teraz pravidelne :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásna farba ! :) sadne ti

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě jsou favorité ty gelové od essence:-)

    OdpovědětVymazat
  11. linky musí být super, jediné, co se mi nelíbí je ta barva, ale tobe sluší :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ty musí být skvělé :). Já zatím žádné "v kalíšku" nepoužila :).

    OdpovědětVymazat
  13. Ta barva je naprosto dokonalá :) tobě moc sluší. Přijde mi, že jsou vyrobený snad jen pro tebe :)

    OdpovědětVymazat
  14. teeeda z těch odstínů bych si nemohla vybrat ! :D a zas kupovat víc než jedny za 200..

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají teda dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já teda mam linky ve fixu od Oriflame už minimálně půl roku a pořád malují jako na začátku....

    OdpovědětVymazat
  17. Já teda mam linky ve fixu od Oriflame už minimálně půl roku a pořád malují jako na začátku....

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©