pondělí

REVIEW: M.A.C FACE AND BODY FOUNDATION



Je to asi ten nejjemnější makeup, který jsem doposud vyzkoušela, vůbec pleť nezatěžuje, nevytváří žádné zbytečné nánosy. Není třeba se bát vzhledu masky! A přestože je jeho krytí spíše nižší, než je většina z nás (žen) u makeupu zvyklá, přišla jsem po pár dnech používání na to, že pro lepší krytí se dá snadno vrstvit, což oceňuji! A i při vrstvení působí stále přirozeně. Jakoby se do pleti vsákl. Navíc pleť hydratuje a nevytváří šupinky. Četla jsem někde nějakou recenzi, kde si dotyčná právě na šupinky stěžovala, ale já pod makeup vždy používám hydratační krém, který nechám vsáknou a až poté aplikuji makeup. 

Jak dobře víme, vše má své pro i proti. A tak ani tento makeup není bez chybičky a nemyslete si, že bych měla v plánu vychválit ho až do nebes...Tak to udělalo pár slečen a na základě toho jsem na tento makeup naběhla s myšlenkou, že nic lepšího na světě není. Ale právě mé nadšení bylo příliš veliké, a tak jsem po první aplikaci nebyla příliš nadšená. Na příklad tento makeup díky tomu, že působí přirozeně, neskryje žádné větší vady, spíše sjednotí pleť a zamaskuje zarudlost pleti, která mě právě v zimním období trápí. Jak ráno o víkendu poznamenal přítel:"Měla bys používat makeup pořád. Máš na čele červené fleky." :D Jak milé. Ale lepší, než kdyby mi věšel bulíky na nos. A právě po chvilce používání jsem si uvědomila, že na červenání a na fleky na pleti je jako stvořený. A navíc mi oranžový nádech dodá zdravější odstín pleti.
Ale jakmile přijde fáze měsíce, kdy mě trápí akné, tento makeup jde stranou, protože akné neskryje. Tedy pokud nepoužiji na polovinu tváře korektor. :D Takže makeup doporučuji jen ženám s drobnými vadami.




 Plusem je to, že vydrží na pleti celý den.
Roztírání není takové jako u krému, konzistencí je makeup spíše vodový, a tak je nanášení jiné než u hutných makeupů, takže je třeba dát si pozor na fleky na obličeji. (viz. video)
Je k dostání ve dvou baleních. Já vlastním to větší, které asi jen tak v kabelce neunosíte.
Co se odstínů týče, je super, že naleznete svou barvu jak v odstínu dožluta, tak dorůžova. Já zvolila právě žlutou (nebo snad oranžovou) variantu, díky které nevypadám tak mrtvolně. Konkrétně C1, nejsvětlejší.

Pro lepší zhodnocení přikládám video PRODUKT V AKCI, ve kterém Vám ukážu, jak se makeup aplikuje a jak vlastně vůbec kryje. Myslím, že takhle si posoudíte sami, jestli Vám za tu cenu makeup stojí nebo ne.

VIDEO


Na závěr bych chtěla říct, že až tento makeup vypotřebuji, s vysokou pravděpodobností po něm znovu nesáhnu. Není to proto, že by mi vůbec nevyhovoval. Ale to jsem celá já a navíc... Za prvé bude trvat dlooouho než jej vypotřebuji a za druhé, stále hledám něco nadpřirozeného, po čem bude má pleť dokonalá. A po jakém bych do budoucna sáhla znovu? To si nechám zase na příště, ať se máte na co těšit. :)


6bodů z 10možných


CENA: 120 ml koupíte za 1000 Kč
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. no neviem, mne sa na tej fotke zdá, že ti robí fľaky... ale možno máš len suché miesta na čele

    OdpovědětVymazat
  2. To já make-up nepoužívám, proto že se mi ještě nepodařilo vybrat takový, který by na pleti nebyl moc vidět. Nebo spíše nedokážu odhadnout odstín, který by vyhovoval mojí pleti :D Ale kdybych si měla už nějaký pořídit, tak určitě nějaký dražší a kvalitnější, protože si myslím, že do make-upu se už vyplatí investovat víc peněz.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se zase zdá, že nevypadá přirozeně, jde na tobě dost vidět a přijde mi docela dost oranžovej...

    OdpovědětVymazat
  4. Nie je to tvoj odtien. Ved ty si klasicka porcelanka, preco si vyberas zlty make up?

    OdpovědětVymazat
  5. tiez som po nom pokukovala, ale myslim, ze Rendy pisala, ze s neho az tak nadsena nebola a ked ho vidim tu, tak moja tuzba po nom opada. Neviem, ci si fotila hned po aplikacii, ale zda sa mi akoby si sa leskla? Aspon viem, ze definitivne po nom nemusim tuzit, uz aj preto, ze akne som sa stale nezbavila..asi by som potom potrebovala riadnu davku korektoru k tomu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám spíše sušší pleť, takže pleť je lesklá díky makeupu.
      Taky z něj nejsem nadšená, proto taky mé hodnocení, 4body z 10možných.

      Vymazat
  6. farbu ma hrozne prirodzenú a na fotkách je do oči bijúci...

    OdpovědětVymazat
  7. Ani se nedivím tvému hodnocení. Také mi přijde nepřirozený.. :( Škoda. V. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně chybí v recenzi, jaký odstín máš a jak se chová na pleti, zkouším ho na sobě ze vzorků a hledám správný odstín, mám trochu problém s tím, že má lesklý finish .. a to tu také nezaznělo .. :-( podle mne dost strohá recenze a to mě celkem mrzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strohá?
      Co Ti tam chybí. A odstín jsem psala, že je nejsvětlejší a C1

      Vymazat
    2. Máš pravdu, odstínu C1 jsem si asi nevšimla. Ale chybí mi tu trochu informace právě o lesklém finishi a třeba o tom, že je voděodolný. Přemýšlím nad ním teď aktuálně a rozhoduji se mezi C1 a N1, ale právě to, že je ve finále dost lesklý, tak proto pořád váhám a nevím :-(.

      Vymazat
    3. Za to se omlouvám.
      Ta lesklost je po rozetření, jinak si nemyslím, že by byl nějak lesklý v tom smyslu, že bych si potřebovala přepudrovat obličej.

      Vymazat
  9. :) mě se zdá dost oranžový odstín na tebe. A musím říct, že tím že není moc krycí si mě odradila od něj.

    OdpovědětVymazat
  10. No, na to co o něm píšeš a jak vypadá na videu. Přijde mi že ti dělá fleky a je hrozně oranžoví ...

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím, jestli na YouTube sleduješ Lisu Eldridge, ale nedávno nahrála video s Mary Greenwell jako "guest artist" a ta použila právě Face and Body na velmi bledé modelce, která měla mimochodem podobnou barvu vlasů jako ty, tak by možná stálo za to video zhlédnout.:) Tady je link :) http://www.youtube.com/watch?v=xVlkFaA-gN0

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se na článek o tom, po kterém bude pleť dokonalá, já na té své pořád něco vidím :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že hodně dobrá recenze, na takovou jsem čekala. :)

    OdpovědětVymazat
  14. skvelý článok, zaujímavý. :)

    http://lifemafia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. tiež som nad ním vela krát uvažovala..ale k nemu treba takmer dokonalú pleť a to ja nemám :-P

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za tuto recenzi, uvažovala jsem o něm hlavně z důvodů krytí nedokonalostí a akné na tváři. A jsem ráda, že jsem si ho nepořídila :-)

    Mamou-stylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já nevím, mně přijde, že je teda na obličeji hodně vidět, moc přirozeně nepůsobí... Já miluju Flower Perfection od Bourjois, jiný už nechci. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Doplním recenzi o zkušenost z dvouletého používání: a) Je třeba vždycky používat dohromady s korektorem. b) není vhodné aplikovat hodně blízko očím. Když se dostane do oka, ještě 10 minut to pak pálí a to fakt není ono. I proto je třeba ten korektor.

    OdpovědětVymazat
  19. ja nan citam neustale oslavne ody, lisa eldridge ho povazuje za absolutne najlepsi make-up vobec...ale ked pises, ze ma oranzovy nadych...to ma teda vobec nelaka

    OdpovědětVymazat
  20. no v takovýhle slabý vrstvě vypadá dobře, až na ty fleky, ale taková oranžáda teda..no určitě nic pro mě..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©