sobota

REVIEW: Občas sáhneme vedle


Essence je snad nejlevnější kosmetika. Je to taky dekorativní kosmetika, kterou jsem vyzkoušela jako první. Po několika letech zkoušení mohu říct, že některé produkty u této značky za těch pár korun opravdu stojí, ale taky je snadné sáhnout vedle a odnesete si domů z drogérie nepoužitelné produkty, které můžete využít pouze jako dekoraci na poličce.
Tyhle produkty jsem dostala ke zrecenzování, takže nemůžu tady psát o tom, že bych byla v drogérii spokojená a špatná zkušenosti přišla po několika použití. 


Asi si říkáte, co je na těchto dvou produktech špatného. Začala bych u řasenky. V září jsem byla na kurzu líčení, kde nám vizážistka tvrdila, že je absolutně jedno jakou řasenku používáte, protože všechny mají stejnou náplň (složení), a tak záleží jenom na kartáčku. Už tehdy jsem s paní nesouhlasila, což mi i potvrdila tato řasenka. Ještě nikdy před tím se mi nestalo, abych měla po půl hodině řasenku slitou nebo spíše spadanou na spodním víčku. Mé kamarádce se tohle stávalo s mnohými řasenkami a až poté, co jsem jí poradila dobrou značku, měla řasenku pouze na řasách. A až teprve teď jsem pochopila, že mohla mít právě tuto řasenku.
Myslím, že už jen tohle hodnocení Vás přesvědčí, že nebude dobrou volbou po ní sáhnout. Ale i kdybych Vás nepřesvědčila, tak mám tady druhý argument. A tím je to, že řasy pouze obarví, nezahustí ani neprotáhne. Takže mé hodnocení zní:"NEkupovat!" :)


Další produkt, který mi zrovna od Essence nesedl je tento makeup. Asi bych  nikdy neinvestovala do levnějších makeupů. Nevím, ale už ta cena mě odrazuje a raději sahám po ověřeném a kvalitním produktu, o kterém vím, že mi neudělá na pleti neplechu. To jsem ovšem u tohoto makeupu nemohla posoudit, protože hned při nanesení mi začal natolik smrdět obličej, že jsem si ho pěkně rychle smyla. Takhle zapáchají makeup po chemikáliích jsem ještě nezažila.
Jinak makeup ani nekryje, vytváří šupinky a máte-li vrásky, tak Vám do nich jednoznačně zaleze.
Takže si ho určitě nekupujte, byly by to vyhozené peníze! :)

Tak a více toho dnes na srdci nemám. Snad Vám tímto článkem trochu poradím, abyste nesáhli vedle a vybrali si od essence jiné produkty. 

SOUHLASÍTE SE MNOU NEBO NE? JAKÉ MÁTE ZKUŠENOSTI S KOSMETIKOU ESSENCE? Děkuji za reakci.
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. U Essence se to bohužel stává, že člověk šlápne vedle. Já mám řasenky dvě a obě, přesně jak jsi psala, řasy pouze nabarví.

    OdpovědětVymazat
  2. já si zase ani kvalitní a drahé produkty nemohu dovolit, proto dekorativku kupuji jen z drogérií nebo z orflamu, ale essence se vždy úspěšně vyhýbám, protože od této značky mi nesedlo nic :D je fajn vědět, co dalšího je nepoužitelné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! Já s moc esence nekupuj, vlastně si ani moc kosmetiku nekupuju.. sem tam lak, někdy řasenku a to je celý :D

    OdpovědětVymazat
  4. Do make-upu od essence bych nesla ani zadarmo, mam k tomu respekt....

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní8/12/12 09:05

    Mám na tobě ráda, že opravdu píšeš svůj názor :) Essence je dobrá značka, mnoho produktů předčí o dost dražší produkty, ale některé opravdu nestojí za nic..Já právě také nesouhlasím, že náplň řasenky je všude stejná. Měla jsem řasenku od Gabrielly Salvete a právě jak ty píšeš, za půl hodiny byla slitá pod okem, to se mi nikdy u trochu dražších nestalo, takže od té doby už nemám důvěru k řasenkám do stovky, i když některé to nemusí dělat.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už se Essence stánkům raději vyhýbám :). Po některých zkušenostech.. Člověk pak akorát zbytečně zuří... Jinak nechápu jak si někdo může koupit makeup třeba od Essence nebo miss sporty..-_- možná jsem paranoidní ale bála bych se že mi to sežere obličej

    OdpovědětVymazat
  7. Z řasenek od Essence mi vyhovuje je jen jedna a to "I love extreme" a kdybych používala make-up, tak určitě investuji do nějakého kvalitního. protože není nic horšího když holce už z dálky září oranžově obličej :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pri kozmetike Essence je to naozaj vždy buď - alebo, tiež mám pár výrobkov, ktoré mám rada, ale aj také, ktoré som použila raz a stačilo ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tu řasenku jsem si koupila v Německu v létě, a vyhovovala mi. Svoje řasy si nechávám prodlužovat, a tudíž řasenky nepoužívám, tuhle jsem používala v tom Německu, ale taky je fakt, že jsem jí používala tak max. jednu vrstvu a nepotřebovala jsem v létě žádné výrazné a luxusní líčení. :)

    http://bookbyvendul.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. souhlasím...jednou jsem měla makeup od essence a už nikdy!! teď už jedině Vichy nebo pure&simple :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám od Essence štětec, 2 rtěnky, pár laků a pigmenty. S těmi všemi výrobky jsem spokojená.
    Stíny jsem nekupovala - nevydrží.
    Make up mám ten pěnový a zatím se tváří dobře, nedávám ho na celý obličej, ale když aplikuji BB krém tak na místa, která se moc nesjednotila (červené tváře).

    OdpovědětVymazat
  12. essence mám ráda, ale spíše u laků na nehty nebo jiných "blbůstek", ostatní více potřebné věci si kupuju u dražších značek-

    OdpovědětVymazat
  13. Negativní recenze se vždycky hodí :) Aspoň vím, po čem nemám v drogérce sáhnout :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ano souhlasím :) Od essence mám ráda například laky na nehty, zatím mě vydržely na nehtech nejdéle, nebo oční gelové linky! Jo a taky řasenku, ale tu modrou vodě-odolnou, ta je teda boží ne že bych po ní měla řasy protáhlé apod. ale neslepuje a opravdu je vodě-odolná, takže když venku leje jako z konve a já jdu jen nakoupit sáhnu po ni! :)

    OdpovědětVymazat
  15. No já si teda u Essence nic takového nekupuju. Teda třeba lesk na rty, laky na nehty ... prostě takové blbost, al něco takového jako je časenka nebo make-up bych si u nich teda nekoupila :D Já si myslím že Essence teda nepatří moc mezi ty značky, které by byli průměrné - buď je výrobek skvělý nebo hrozný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a potom je z toho přece průměr ne? :)
      Myslím, že tahle kosmetika je skvělá pro všechny mladší, kteří s kosmetikou začínají. A řasenky, co jsem měla mi vesměs od essence vyhovovaly. Tohle byla snad má první, která mě zklamala.

      Vymazat
  16. buď alebo. táto riasenka, ale v zelenej farbe mi vychla po mesiaci, ale mohla to byť chyba drogérie, pretože v DM predavačky nedávajú pozor ako inde na to, aby ľudia neotvárali NEtestery a tak sa ochytá a otvorí všeličo ... od essence som mala už 3 rôzne makeupy, nie je to úplne najsuper, ale na týc pár hodín mi to stačí. navyše, odkedy ich nanášam hubkou, sú oveľa lepšie zapracované a vyzerajú na pleti dobre

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta houbička je skvělý nápad. :)

      Vymazat
  17. Zatím všechny řasenky, co jsem měla, mi sedly. Je ale pravda že levnější řasenku než 300 kč jsem nikdy neměla, takže asi to bude i tím. kupovat si řasenku od Essence bych se asi bála, mám citlivé oči. díky za "odrazovací" tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla od essence řadu řasenek a ty, které jsem si koupila sama za to stály. Třeba tuto bych si podle obalu i kartáčku nikdy nekoupila.
      Takže spíš musím říct, že za tu nízkou cenou jsem s essence řasenkami byla spokojená.

      Vymazat
  18. K Essence make-upům už jsem celkem skeptická a nijak je nevyhledávám, řasenku mám a zrovna ji používám :D jediná řasenka co byla po ruce. Mě se teda neslévá, ale strašně mi opadává pod řasy :-/ ale tak než si seženu jinou, tak mi stačí :D

    OdpovědětVymazat
  19. essence je dobrá značka, ale nemám moc rada od tejto značky laky na nechty. Rýchlo sa olúpu a radšej preferujem iné laky. :) Dosť dobrý článok. :)

    http://lifemafia.blogspot.sk Baby práve začínam pomôžte mi rozbehnúť blog, nebudete sklamané. Ďakujem. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Essence makeupy jsou všechny děsný...příšerný odstíny...radši si drobátko připlatim a koupím si nějakej pořádnej :) Ale s ostatními produkty jsem jakž takž spokojená...

    OdpovědětVymazat
  21. Essence je taková zvláštní značka. Některé produkty jsou za cenu naprosto skvělé, ale jiné jsou propadáky, které ozdobí vážně jen tak poličku... :( Od Essence jsem jednu řasenku vlastnila, ale úplný propadák to nebyl. Na líčení do školy si s výrobky od této značky vystačím, ale ten make-up je vcelku tragický...

    OdpovědětVymazat
  22. Jediné co používám od Essence jsou laky na nehty a vše co se týká manikury. Vlastně jsem si jednou koupila i rtěnku a špatná nebyla...ale nic víc mě neláká :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mám ťa rada už len zato že si úprimná :) Poznám také bloggerky ktoré by povedali o hocičom že je to kvalitné aj keď to kvalitné není . :)
    P.S. pozývam vás na svoju prvú VIANOČNÚ GIVEAWAY . :) http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Nesouhlasím. Ostatně celý tenhle blog mi přijde jako reklama žebrárna produktů, které, když nejsou drahé, nejsou ti dost dobré. Sorry.
    Ta řasenk je výborná, make-up nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezo, to mě mrzí, že si tohle myslíš. Ale je to Tvůj názor a já Ti ho brát nebudu. Ta řasenka mi prostě nesedla a nebudu tady lhát. A zkus si přečíst recenze, protože očividně žádné nečteš. Kdyby ano, tak víš, že můj názor není, že co je drahé, to je nejlepší.
      Ale utíkej si koupit makeup, určitě budeš spokojená jako s řasenkou, třeba bude vonět lépe než tvůj nejoblíbenější parfém. Víc Ti asi neřeknu.
      Hezký den.

      Vymazat
    2. Anonymní9/12/12 11:22

      Řasenku mám a je příšerná. Takže nevím, co tu Tereza mele za nesmysly. A k makeupu jsem čuchala v drogérce a děs běs, jak píšeš.

      Vymazat
  25. Já jsem s essence spokojená jak s čím. Nic méně od této firmy mám pouze dvoje šminky, které na očích drží dobře a pigmentace je docela dobrá. Ze začátku když jsem začala používat make up tak jsem si kupovala miss sporty a essence, ale sama jsem poznala, že to není to pravé ořechové a přešla jsem na značky jako je: Loreal, Gabriella Salvete, Maybelline, Dermacol.

    OdpovědětVymazat
  26. Ja som si teraz kupovala len makeup od Essence.. neviem síce presne povedat, čo to bolo za make up, ale ten mi vyhovoval najviac.. nesmrdel, krásne kryl.. teraz som si kupila Maybelline affinitone, takže trošku zmena od essence po dlhom čase konečne :D
    ale essence ako značku mam rada.. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych řekla že zrovna ta Multiaction řasenka bývá na blozích celkem vychvalovaná, já jsem si jí na základě toho pořídila taky a musím říct že mě řasy prodlužuje, zhušťuje, neslepuje, dobře se s ní pracuje ale je tu jedno obrovské ALE, při 2 a více vrstvách se mi konečky řas (prodloužené touhle řasenkou) začnou ohýbat dolů a vypadá to hrozně :-( Některé řasenky mi tohle dělají, máte s tím taky zkušenost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych vlastnila vadný kus? Protože se mi vážně zničehonic začala drolit na víčko.

      Vymazat
  28. Tu řasenku jsem měla v růžové, ne ve fialové a byla jsem s ní spokojená a koupila jsem si ji tak třikrát po sobě mám dojem.. pak jsem chtěla zkoušet další a další a nějak jsem se k ní už nedostala. Tak teď si ji schválně koupím, abych věděla, jestli nezměním názor :) Aspoň nebudu litovat peněz, protože je levná :D Jinak jediný make-up od essence, se kterým jsem hodně spokojená je pěnový, tekutý NE.

    OdpovědětVymazat
  29. Před pár dny jsem si koupila nový balzám na rty od essence, voní divně, a ani pořádně nehydratuje. Jediné plus je u zabarvení. Ale stejně nedoporučuji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám taky a už jsem se o něm taky zmiňovala, že za nic nestojí.

      Vymazat
  30. Já mám od Essence hlavně laky na nehty. Mají pěkné barvičky, celkem drží a při tom jsou levné :) Měla jsem i jednu řasenku, ale už je to celkem dávno, tak nevím jak se jmenovala, a myslím, že už jí ani neprodávají, ale neměla jsem s ní žádný problém. Teď mám řasenky většinou od Avonu a úplná spokojenost.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©