středa

VÁNOCE se blíží


 Vánoce tady budou za pár dní. Všude v obchodech se to hemží opozdilci, kteří na poslední chvíli nakupují vánoční dárky. V tramvaji je snad více lidí než kdy dříve, a tak jsem začala hezky chodit pěšky. Kdo by to byl řekl, že tu školu nemám zase až tak daleko. Tři kilometry jsou opravdu kousek. A tak se snažím veškeré té tlačenici vyhnout, nemluvě o tom, že si vždy při cestě ze školy pročistím hlavu a srovnám si hezky všechny myšlenky. A když už se tak chlubím, tak mám tohle šílenství způsobené výběrem dárků pomalu měsíc za sebou. Není nad to nakupovat s předstihem. A co mám za sebou je i balení dárků. Takže já už jsem na ty letošní Vánoce připravena. A jak jste na tom Vy? :)

SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Tak já jsem si schválně změřila, jak daleko bych to měla já .... 12km :D Mám teda můj obdiv, protože mně by se nechtělo chodit ani ty 3 :D A dnes se připojím mezi opozdilce a zajdu do Palladia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezoučké fotky :-) Já si ještě "užívám" ten pravý předvánoční shon :-) Dárky už teda mám, chybí jen maličkosti a ty zvládnu dneska, ale zabaleno ještě nemam. Dodělávam cukroví a o víkendu chystám opravdu velký úklid :-) A od pondělka úplně vypínam - už aby to bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už si několik dní říkám, že bych ty dárky měla konečně zabalit, ale vždycky mi na to nějak nevyjde čas ;D Tak snad dneska.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám skoro všechny dárky, už jenom něco povyrábím a zítra balíímeee :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já musím ještě o víkendu dárky dokoupit, tak snad seženu všechno co plánuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě už chybí jen dva dárečky a ty snad koupím dneska už ;)

    OdpovědětVymazat
  7. konečne nejaký post o tom, že niekto nakupuje dávky v predstihu :D
    heh, ja som ich kupovala priebežne už od novembra a minulý týždeň som ich zabalila, takže som pripravená a strašne sa teším, keď ich budem rozdávať!

    OdpovědětVymazat
  8. to srdíčko je moc pěkné :)

    dárky mám.. pro každého 1, budeme spolu a to je o vánocích důležitější, než kupa věcí pod stromečkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, jsem hrozný materialista, a tak mám pro své blízké hodně dárků.
      Protože miluji to, jak jsou nadšení, když je rozbalují a zjišťují, co všechno jsem jim dala. :)

      Vymazat
  9. Včera už jsem dobalila poslední zbytky :)

    OdpovědětVymazat
  10. ještě čekám až přijede pán z In Time a budu mít všechno. Ikdyž jak se tak znám, tak koupím určitě něco ještě navíc :D

    OdpovědětVymazat
  11. já ještě dárky zabalené nemám, ale vrhnu se na to co nejdřív :)) ta taštička je kráásná :)
    dneska jsem byla v tramvaji doslova nalepená ksichtem na sklo, takže zřejmě taky začnu chodit pěšky :/ :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Přesně to je taky jeden z důvodů proč chodím pěšky :D.

      Vymazat
  12. Schánění dárků jde taky mimo mě, na konci listopadu už jsem měla vše nakoupené a jsem ráda :D
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mě už čeká jenom zabalit dárky a udělat perníčky :).

    OdpovědětVymazat
  14. ja som zas presne ten typ čo čaká na poslednú chvíľu, ak hádam sa mi to ešte podarí
    budem rada ak navštíviš môj blog a ak sa ti bude páčiť tak followneš
    www.zzuzanka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Můžu se zeptat kde jsi koupila to přáníčko? Potřebuju nějaký kde zkombinuju lásku a Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jéžiš to je nádherná taštička ♥

    OdpovědětVymazat
  17. našťastie nakupovanie darčekou už je za mnou, už len to pobaliť a ešte ma čaká pečenie :) prosím prosím keby si sem dala nejaký ľahký receptík na vianočné pečivko, skoro všetky receptíky čo si sem vyzerali lákavo tak by som bola zvedavá čo rada pečieš na Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ja už mám nejaké nakúpené a nejaké ešte idem zajtra dokúpiť. Inak dobrý článok. :)

    lifemafia :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já si nechávám balení na víkend, pěkně si to užiju :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©