úterý

Vánoční dárky a smutné Vánoce


Přítelova rodina se smála, že si nemuseli nic dávat, protože jsem se jim postarala o Vánoce nebo respektive pořádnou nadílku vánočních dárků. Ale více než rozbalování vlastních dárků si užívám právě rozbalování těch obdarovaných. Prostě ráda ostatním dávám.
Já jsem toho moc nedostala, za to méně je někdy více a ze svých dárků jsem nadšená. I když ihned zpočátku to tak nebylo. Ale proč? Zvláště proč, když jsem dostala od maminky makro objektiv a od přítele nový stativ? Jakmile jsem večer udělala první fotky novým objektivem, zhrozila jsem se z kvality a mé nadšení rychle opadlo, ale fotila jsem i ráno a mé zklamání rychle opadlo! Takže jsem si oddychla, že mamka nevyhodila peníze z okna. A druhé zklamání proběhlo u přítele, kdy jsme postavily fotoaparát na stativ a foťák stále nebyl v rovině. "V něčem musí být chyba," poznamenala jsem. Přítel oponoval, ale nakonec jsme si všimli že byl stativ prasklý, takže se vše rázem vysvětlilo. Takže jej bude muset přítel poslat zpátky prodejci, aby ho vyměnil. Ale kdo si počká, ten se dočká. :)
Ale aby toho nebylo málo, tak to nejsmutnější přišlo během večera, v tu chvíli mi byly dárky naprosto ukradené. Okolo desáté hodiny zavolala přítelova babička, že se dědovi, přitížilo, a tak přítelovi rodiče odjeli rovnou do nemocnice. :(  Vzpomněla jsem si na svou babičku, které zjistili rakovinu plic ve stejné roční období jako dědovi mého přítele. :( Šlo to s ní tak rychle. Do teď mě mrzí, že jsem se s ní nemohla rozloučit. Chjo. To jsou Vánoce. :(


A co Vy? Jak jste prožili Vánoce? Doufám, že o něco lépe.
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Babička má také nemoc o které jsi psala, je to těžké období ale o to víc jsme si užili návštěvu když jsme u ní byli, její přítel jí ve všem pomáhá. Také mě to mrzí, ale užívám si každou chvíli. Ať je přítelovu dědovi lépe!
    A ten objektiv ti moc závidím :) já se teď rozmýšlím nad fotoaparátem jako máš ty a nad Nikon D5100, nechtěla by jsi někdy udělat o svém fotoaparátu ''recenzi'' ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono by bylo nejlepší přečíst si článek, od někoho, kdo má zkušenosti s oběma fotoaparáty. Ale proč ne, ráda to napíšu svou recenzi alespoň na jeden z nich. :)

      Vymazat
    2. Děkuji, bylo by to zajímavé, na tvůj blog chodím dlouho a sleduju i fotky, kvalitu a tak :). Myslím si že k poměru k ceně fotí slušně :)

      Vymazat
    3. nechci tady nějak hanit foťák Ceady, ale rozhodně si kup 5100. Chodím do fotografického kroužku, kde jsou i lidi, kteří se připravují na příjmačky na VŠ a fotografii se hodně věnují. Dva z nich mají dokonce D3100 a oba řekli, že by rozhodně šli do 5100, kdyby se v té době dělal. V té cenové kategorii je to určitě to nejlepšpí, co můžeš koupit :))) já 5100 mám a jsem nadmíru spokojená.

      Vymazat
    4. Děkuji, já právě sháním info kde to jen de :D, tak děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Ach jo Ceady:(. To mě mrzí. 'Alespoň' ty dárky se vyřešily. uvidíš, že přijde zase lepší vlna!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten stativ mám taky :-). Jinak to je mi líto snad bude vše v pořádku...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je mi moc líto. Ale neboj, přítelovi dědovi se nic nestane, stativ se vrátí a dostaneš ho, budou nádherné a krásné fotky, a všechno bude fajn!

    OdpovědětVymazat
  6. U nás také nebylo úplně dokonalé. Hned u večeře vládla taková podivná atmosféra. Měla jsem chuť odejít od stolu a vykašlat se na slavení Vánoc, i když se na ně vždycky těším. U rozbalování dárků to nebylo o nic lepší, ale celou domu jsem se snažila předstírat, že mám dobrou náladu. Dárky mi ale udělaly radost :) Dostala jsem vytoužené Converse a další skvělé věci :)
    Rakovina je strašná nemoc :( Ať se dědovi udělá lépe!

    OdpovědětVymazat
  7. Je mi to moc líto, ale co se dá dělat... Hlavně, ať to dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  8. tak snad bude vše v pořádku.)
    tyjo takový drahý objektiv... tak ještě aby stál za prd!
    jinak stativ mám stejný.)

    OdpovědětVymazat
  9. Můj děda je také na Vánoce v nemocnici, má rakovinu slinivky a moc času mu nezbývá :( letos mně ani moc nezajímaly dárky, hlavně spíš jak se daří dědovi... doufejme, že je jim o něco líp!

    OdpovědětVymazat
  10. To mě mrzí,že si měla takovéhle krušné Vánoce, snad to bude brzy zase o trochu lepší a ty zase budeš šťastná

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám letos z Vánoc taky, takový nijaký zvláštní pocit. Hrozně mě mrzí, že dědeček toho dostane na Vánoce nejmíň a to vždy nějaký kosmetický balíček, ponožky, nebo flašku.. Člověk by svým nejbližším snesl modrý z nebe, ale nikdy nevím co by ho opravdu potěšilo, vždycky nám nakáže nic mu nekupovat. A pak to, jak všichni zasypáni dary a děda o třech věcech vedle sebe, pravda peněz taky není nejvíc a nápadů taky ne. :((

    OdpovědětVymazat
  12. Hrozný, jak se v sekundě může změnit vše k horšímu:( Takové chvíle nesnášim

    OdpovědětVymazat
  13. můj dědeček zemřel před 5. lety - 26.12....

    OdpovědětVymazat
  14. Evi, zase bude všechno dobrý, věř tomu. :)

    OdpovědětVymazat
  15. jee ja som dostala tiez stativ od priatela...ten mi vytuningoval cely fotak, dostala som aj filter, clonu a dialkovú spúšť :o)

    OdpovědětVymazat
  16. To mě moc mrzí, že to takhle dopadlo. Ale věřím tomu, že se zase všechno obrátí k lepšímu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ma mrz... ja som už davnejšie ako predvianočny darček dostala stativ :o)

      Vymazat
  17. Preji, at je dedovi lepe a uzijete si svatky v ramci moznosti co nejlepe.

    OdpovědětVymazat
  18. Preji, at je dedovi lepe a v ramci moznosti si uzijete svatky

    OdpovědětVymazat
  19. 20.12. mi zemřel dědeček... Letošní Vánoce neslavím, jsou divný, smutný a prostě stojí za prd. A ještě nás čeká pohřeb...
    Přeju, aby to u vás dopadlo lépe.

    OdpovědětVymazat
  20. všechno se zlepší ,uvidíš! :)

    OdpovědětVymazat
  21. To je mi lúto :(....
    Snáď to prejde ale spomienky zostanú :( ..
    Inak stojan mám aj ja od značky hama :))

    OdpovědětVymazat
  22. to mě mrzí, že jste měli tak smutný štědrý den :( já to prožila ty minulé Vánoce také, když babička upadla na měsíc do komatu, proto jsem ráda, že je zase doma a srší štěstím :) přeji to samé i Vám! hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Ceady, to je mi moc líto, můj dědeček zemřel dva dny před Vánoci, taky na tu nechutnou nemoc, moc mi chybí, je to skoro 4 roky, ale stále si ho v některých situacích stále vybavuju, nebo ho prosím o pomoc, když je mi zle...Doufám, že dědečkovi přítele bude lépe a vrátí se domů! Držte se.

    OdpovědětVymazat
  24. MOC VÁM VŠEM DĚKUJI ZA REAKCE!
    Mrzí mě, že v takové situaci nejsem sama, že si tohle prožívá řada z Vás.

    Jsem opravdu ráda, že jste mi napsaly. Protože nebýt toho, asi bych stále smutnila, ale to přece nemá cenu, zvláště když mám být pro přítele, který to nese špatně, oporou.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©