neděle

Vánoční kafíčko


Před Vánoci se už jen povaluji v posteli, koukám na Přátele a mezi tím si zkracuji čekání s kamarádkami na kafíčku. :)
Ještě zítra budu mít pohodičku, a pak hurá na resty, dopracovávání seminárních prací, úkolů na angličtinu, točení videa do školy a ještě, aby se mi tam někam vměstnalo učení se na zkoušky. :( Hrozná představa.
Takže raději zalezu do postele a dokoukám rozkoukanou sérii Přátel.
A co Vy? Máte stejné vyhlídky nebo si budete spokojeně užívat volna? 


P.S.: Při těch vánočních nákupech v Ikee jsem si taky udělala radost a koupila si nové povlečení, které je teď na fotce. :)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Tak ti přeji, ať všechnu naplánovanou práci zvládneš! :) Jinak se mi moc líbí tvé povlečení :D

    OdpovědětVymazat
  2. máš nádhernú izbu, posteľ:) a skvelý je ten stolík na ntb:)taktiež macík a tie krabičky pri posteli:) nechceš spraviť room tour?
    (budem rada ked navštíviš môj blog /followneš/-zzuzanka.blogspot.sk)

    OdpovědětVymazat
  3. já ten tvůj pokoj zbožnuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci mít taky takovou úžasnou barvu vlasů! :D

    OdpovědětVymazat
  5. krásne je to osvetlenie na posteli : ) priatelov milujem, to ma asi nikdy neomrzi :) a s tym ucenim ti drzim palce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také budu muset do vánočního programu vměstnat i učení na zkoušky..., ale vidím, že přemluvit se bude těžké :) Jinak máš moc pěkné povlečení:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta postel je pecka! Máš to nádherný! Co se mě týče, tak učení, učení, učení. Už jsem prolítla z jednoho předmětu, takže mám co dělat.=/

    http://adelletta.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. to já už můžu jenom vychutnávat vánoce..školní povinnosti skončily a začnou po novém roce, teď už na ně myslet nechci..přeji ti krásné Vánoce plné pohody :)

    OdpovědětVymazat
  9. máš doma krásnou atmosféru! já musim dočíst nějaké knížky k maturitě, pak už jen užívat!)

    OdpovědětVymazat
  10. Povlečení je krásný. Taky koukám na Friends. Teď jsem asi u osmé série. :) Sleduju je pořád dokola. Přeju ti krásné Vánoce kočko a držím palce, ať všechno zvládneš :) V.

    OdpovědětVymazat
  11. Bohužel nadcházející dny budou vypadat pro mě velmi podobně (studijně) jako pro tebe :( fakt se těším no :/ ...
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. takový velký letiště bych brala taky! Já budu odpočívat a užívat si volna :)
    Štastný a veselý Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  13. Taky teď sleduju celé dny seriály a pohádky! A moc pěkné povlečení :))

    OdpovědětVymazat
  14. Povlečení je překrásné! Já měla nějaké plány, ale kromě čtení k maturitě na to zvysoka seru a budu si užívat vánoční pohodu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já si všechny povinnosti nechávám až po Silvestru, do té doby chci mít klid :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky budu bohužel trávit svátky v učení :/ tak přeju pevné nervy a at to do hlavy skáče samo ;)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Je krásné ;) Taky se budu muset mezi svátky učit... :(

    OdpovědětVymazat
  18. moc hezký povlečení, jinak do 7 .ledna nejdu do práce takže jsem happy :)

    OdpovědětVymazat
  19. Povlečení vypadá skvěle :)
    No, já už jsem se do učení na zkoušky vrhla tak před týdnem.. ale zas to tolik nepřeháním, většinou tak hodinku denně, kdy se stihnu naučit jedno téma no.. ještě mi jich zbývá 16 :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©