neděle

1.týden


Pomalu ale jistě se to blíží...14.ledna oslavím další narozeniny, už dvacáté.... A to sama v Praze nad učením. :D Nemohu se dočkat.
Nemoc pomalu odeznívá nebo se ji snažím více ignorovat a věnovat se čemukoliv jinému než polehávání a pospávání. I když ona to vlastně není žádná snaha, protože mi nic jiného bohužel nezbývá. Na marodění není čas, protože již v úterý mám zápočet a první zkoušku... a to rovnou ze staroslověnštiny, aby toho nebylo málo. :D To bude výkon za všechny prachy. Raději to nechci ani vidět.  A tak jsem si už dopředu za odměnu, že se vůbec učím, koupila grafický tablet a ještě před Silvestrem jsem si pořídila zásobu časopisů na odreagování se. :) 

SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. Jee, já slavím narozky 11.ledna :-) to jsme datumem dost blízko :-) a držím palce na tu zkoušku a zápočet! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tablet musí být super :) a věřím, že zkoušku zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  3. No držím ti palce, já teda nejsem ještě na výšce, ale zítra si opravuju velkou a docela dost důležitou písemku z chemie a prostě se k tomu učení nemůžu dokopat .. možná je to tím že už jsem to psala, ale dostala jsem 5, ale i tak, už jsem se na to učila a znovu dělat ty pitomý rovnice a tak který už mi doma jednou vyšly? To už se mi opravdu nechce :D
    No každopádně krásný fotky a hlavně ti držím palce, ale určitě to zvládneš! :) A taky se brzo uzdrav ;)

    OdpovědětVymazat
  4. alespoň si to takhle zpříjemňuješ!:) Mě je z toho počasí taky nic moc,nejradši bych si hodila týden marod, abych si odpočinula ze školy, přeci jen dva dny ve škole už za sebou a jsem hotová :D. Ten grafický tablet vypadá suprově!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať se všechny zkoušky povedou!
    Časopis žena a život mám taky moc ráda. Za tu cenu se v něm vždycky dočtu něco zajímavýho. :)

    OdpovědětVymazat
  6. fíha staroslovenčina.......to znie zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem měla 4. ledna :D Kozorozi jsou nej! :D Ikdyž těmhle věcem zase moc nevěřím.. :D
    Doufám, že se ti všechno vbaví a jak koukám, někdy jsou ty zkoušky dost nesmyslný... k čemu sakra budeš potřebovat starořečtinu? :D Myslí si, že máš snad v plánu po vysoký odjet do nějakých tater a mást tam ovce? :DDDD Držím ti palce.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní6/1/13 17:56

      Jej, čti pozorněji :)

      Vymazat
  8. Jsme dvě, kdo je zítra zkoušenej ze staroslovensštiny (a dalších 4581461 věcí):D Achjo :D..

    OdpovědětVymazat
  9. =D Koukám, že máme podobnou odměnu. =D Taky jsem si už předem koupila tablet abych se případně za zkoušky odměnila. =D Jen doufám, že bude za co. :)

    OdpovědětVymazat
  10. to si si teda sama dala krásny darček:)

    OdpovědětVymazat
  11. ten tableeet, na co ho budeš využívat? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak hodně štěstí u zkoušky :) Tablet je určitě super věc :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní6/1/13 13:27

    Co studuješ, že tam máš staroslověnštinu? Já ji měla v loňském roce, takže vím, jaký je to utrpení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Studuji publicistiku. :)

      Vymazat
    2. Anonymní6/1/13 20:25

      A tam po vás chtějí staroslověnštinu? Já studuju český jazyk a literaturu a i tam mi to přišlo nadbytečné

      Vymazat
    3. Taky studuju český jazyk a literaturu a víceméně všechny tyhle historický věci, jako je staroslověnština, vývoj jazyka od úplných počátku apod mi připadají dost k ničemu..A to chci pak pokračovat na žurnalistice, se toho asi nezbavím :D

      Vymazat
  14. Kolik stojí takový grafický tablet??
    Přeju ti hodně štěstí ke zkoušce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s těmi levnějšími se vejdeš i do dvou tisíc. Profi stojí i 40.

      Vymazat
  15. Nádherné fotky :)
    Držím palce, ať je zkouška za jedna :)

    OdpovědětVymazat
  16. jéé, já mám narozky 15. ledna, ale teda letos už 22 a děsí mě, jak ten čas letí :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé tak už předem všechno nejlepší:) Tablet musí být super:) A časopisy jsou parádní na odreagování:)
    dáme follower za follower?:)

    OdpovědětVymazat
  18. časopisy mám ráda, ale většinou na ně nemám moc čas :) Držím palce do zkoušek :)

    OdpovědětVymazat
  19. Elle a jejich diáře, taky jsem si zakoupila :)
    Vzájemné follow? :)

    OdpovědětVymazat
  20. tablet sa určite hodí :)

    bola by som veľmi,veľmi rada keby ste si pozreli môj blog. každý nový komentár či člen ma naozaj veľmi poteší..najnovší článok: moje naoblúbenejšie vlogerky na youtube
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ti už prajem všetko najlepšie. :) Uzdrav sa hlavne, a veľa šťastia pri skúške! :)

    Nový článok už nájdete na mojom blogu. Komentáre a členovia ma strašne tešia. :)
    lifemafia

    OdpovědětVymazat
  22. držím ti palce ke zkoušce! Já jí mám ve středu a jsem děsně líná se učit, venku je hnusně a tma a já bych se nejradši jenom válela :D

    OdpovědětVymazat
  23. I love the pictures !
    Do you wanna look on my site ?
    http://myownparadises.blogspot.nl
    Loves , Heleen

    OdpovědětVymazat
  24. Jééj aj ja mám 14.1. narodeniny :))) Síce iba štrnáste ale aj tak :) Tak dopredu ti prajem všetko najlepšie :)))

    http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. staroslověnština :D to se ještě užívá? :D fakt miluju ty rádoby užitečné předměty.. no,grafický tablet, jaký je rozdíl mezi ním a klasickým tabletem, např. iPadem?
    je smutné se na dvacetiny učit... aspon si domů přizvi přítele at tě na hodinku od učení vytrhne. já slavím tyto kulatiny v září, tzn ješě o prázdninách před nástupem na vš. kdysi jsem si plánovala, jak na ty dvacetiny budu mít velkou pírty, ale v posledním roce mě to přešlo, ze všech těch opíjení se jsem vyrostla. Naštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  26. časopisy miluju!:)
    moc hezké fotky:)

    OdpovědětVymazat
  27. Zlom vaz, taky mám celé zkouškové před sebou :/

    OdpovědětVymazat
  28. Ta poslední fotka je úžasná! Moc držím pěsti ke zkouškám!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné fotky, se zkoušskou držím pěsti a taky musím pochválit nový design :)

    OdpovědětVymazat
  30. Hodně štěstí :). My máme příští týden spoustu písemek, protože učitelé najednou nemají známky a já tedy neumím vůbec nic :D.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak predčasne všetko najlešpie a hlavne veľa chuti do učenia a síl k prekonávaniu lenivosti !)

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní7/1/13 10:13

    na co se takový tablet používá? vidím že je jakýsi jiný než ty třeba od samsungu nebo applu :) asi nemá takové funkce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu v článku, je to grafický tablet na kreslení. :)

      Vymazat
  33. Ahoj Ceady,měla bych na tebe prosbu!Už dlouho přemýšlím o tom že si grafický tablet pořídím,nechtěla bys prosím udělat nějaké takové to video či článek lajka kde o tom něco řekneš.Já stejně těm propracovaným recenzím nerozumím.Udělala bys mi tím velikou radost a ymslím že i víc lidí by to zajímalo!Děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©