středa

Co se mi v kabelce neztratí

Jaké produkty se mi zaručeně v kabelce neztratí? Najde se jich více než dost, ale ty staré nedávno nahradily dva nové produkty, které kabelku asi jen tak neopustí. Pokud je tedy náhodou neztratím, protože na to jsem expert. A právě dva své kabelkové oblíbence bych Vám dnes moc ráda představila.

Tím prvním produktem je antibakteriální gel od Crabtree&Evelyn, který jsem dostala ke zrecenzování. V poslední době jsem vystřídala několik gelů, Baleu (levná, ale příliš lepila), Oriflame (dražší, nepříliš poutavý obal, navíc také trochu lepil a o alkoholové vůni nemluvě) a nebo také z Rosmmann značku Isana gel (ten už tak nelepil, ani nezapáchal po alkoholu a hlavně byl nejlevnější). Tím jsem se přesvědčila o tom, že na ceně opravdu nezáleží.
Hlavní je pro mě pocit, že mám o něco čistší ruce, bez upatlání. Jsem tím v poslední době posedlá, a tak moje spotřeba antibakteriálních gelů je stále vyšší a vyšší.
 Kromě pěkného obalu, gel opravdu nádherně voní, ruce nevysušuje a také ani trochu nelepí... To si bude moct ověřit pár z Vás, protože pro Vás připravuji soutěž právě o tento produkt.
Vyfotila jsem Vám množství, které mi hravě vystačí k jedné aplikaci. :) U některých levnějších gelů mívám potřebu používat pro pocit svěžesti mnohem větší množství.  

Druhým produktem je spása pro moje rty a suchý nos od věčného smrkání a otírání kapesníkem. Produkt od Artemis je určen i na vrásky okolo očí, ale já ho využívám na kterákoli suchá místa na pleti. Narazila jsem na tento produkt poprvé v německém Douglas, a tak jsem hledala na oficiálním webu, kde ho zákaznice vychválily přímo do nebes. :) Stačí ho minimální množství, které dané místo v momentu zvláční. Jakoby ani v kalíšku neubýval. Takže doufám, že mi tohle prťavé balení vydrží věky, ještě aby ne za tu cenu.  Ale abych pravdu řekla, tak bych do něj tolik peněz neinvestovala. 


Antibakteriální gel Crabtree&Evelyn CENA: 170korun / Eye & Lip Contour Care Artemis CENA: cca 1300korun

SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. nádherná fotečka!! Jako zdravotní sestra také používám antibakteriální gely a ne všechny mi vyhovují, protože mám velmi suché ruce, tak se těším až zkusím tenhle.Podle recenze by mi mohl vyhovovat.Produkt Artemis na rty vypadá taky moc dobře, škoda ta vyšší cena..
    Renata Kopcilova

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysy jsem dostala vzorek krému Artemis k nějakému časopisu, ale jako oční krém mi nevyhovoval, osypala jsem se po něm. Používat ho ale na rozpraskaný nos po smrkání je skvělý nápad, tam mi snad tolik škodit nebude. 1300 bych za krém na nos nedala, ale když mám vzorek, tak proč ho nevyužít ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to přesně tak, jak to píšeš, Hedu. :)

      Vymazat
  3. Anonymní30/1/13 11:49

    Jé ten Artemis mám taky na ty oči, super. Já ho dostala k Vánocům a jsem s ním moc spokojená. A na soutěž se těším

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten od oriflame a musím se ho zastat... ano, voní po alkoholu ale existuje už i jiná verze, která naopak hezky voní
    lepí, ale když si dá člověk asi třetinu toho, co dáváš tvého favorita, nelepí a ruce jsou čisté...
    mě prostě vyhovoje, ale je to opravdu jak komu...
    btw - essence se teď úplně zbláznilo, některé produkty místo za 100,- dává za 30,- , já hodlám vykoupit celý stojan :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to abych taky naběhla do drogérie. :)

      Vymazat
  5. škoda, že je ten balzám dražší. Ale mě nejvíc vyhovuje ten z DM asi za 15lč :D:))

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní30/1/13 15:34

    Ten gel vlastním také a je super a ta cena není vůbec hrozná na to o jakou značku se jedná

    OdpovědětVymazat
  7. Crabtree & Evelyn jsem si přivezl z Ameriky, mám pánskou kořeněnou verzi, je dokonalý, rozhodně nejlepší volba pro čisté a vláčné ruce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Kubou!
      A hezky zpracovaný článek

      Vymazat
  8. Já teda na Oriflame nedám dopustit... že by smrděl po alkoholu se mi tedy nezdá ani nelepí. U ostatních antibakteríálních gelů mi spíš vadí hořká chuť, když si pak s rukama připravuju jídlo nebo si s nima omylem šáhnu na pusu... ale třeba je to schválně, abych se to odnaučila :D
    a co zázračný kelímek od Oriflame? :) ten mi pomáhá úplně na všechno a s rozpraskaným nosem nemám od té doby sebemenší problémy, ani s rozpraskanými rty.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten krém Artemis byl jednou přibalený k nějakýmu časáku...mám ho taky

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní30/1/13 19:45

    ...nahradily dva nováčci, které... OUCH.

    OdpovědětVymazat
  11. Od doby, co mám doma kombinaci pes a dítě, je gel na ruce nepostradatelnou věcí :D A tenhle vypadá hezky, tak by mohl být i hezký xD

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý článek! Ten antibakteriální gel je super!

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní1/2/13 13:43

    Ten Artemis je super ! :)

    OdpovědětVymazat
  14. zrovna mi došel antibakteriální gel, nevěděla jsem, že C&E je také mají :)

    OdpovědětVymazat
  15. Antibakteriální gel je super věcička... :) A ten krémík nebo co to je...taky mi přijde že to je jako Zázračnej kelímek O:-) ;) S tím mám super zkušenosti a taky se u mě neztratí...

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám antibakteriální gel od toho Oriflame mandarinka + tea tree :D. Tenhle vypadá moc dobře ;).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©