sobota

Color sensational Maybelline

Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na rtěnky Color sensational, které jsem dostala ke zrecenzování od Maybelline.  Musím říct, že mě tyhle "drogérkové" rtěnky vážně mile překvapily. Barvy jsou syté a rty jsou po aplikaci krásně hydratované. A protože je rtěnka nádherně krémová, nepočítejte s tím, že by se jednalo o neslíbatelnou rtěnku, protože jakmile si zajdete s kamarádkou na kafe, rtěnka se Vám obtiskne na šálek, ani nevíte jak, takže v kabelce kromě rtěnky noste ještě zrcátko, ať se rychle přemalujete. Přesto bych řekla, že výdrž ve srovnání s jinými rtěnkami není vůbec špatná (Pokud nepijete.). Na druhou stranu už není třeba nosit balzám na rty, protože tahle rtěnka Vaše rty krásně zjemní. Co se odstínů týče, které jsem dostala, tak mohu nosit maximálně korálovou 910, protože jako zrzka s růžovými nebo fialovými rty vypadám jako bych se chystala na maškarní ples. Takže rtěnkami potěším své kamarádky. :)

Když jsem rtěnky viděla poprvé, zalíbilo se mi jejich prohnuté seříznutí, od kterého jsem si slibovala snadnou aplikaci. Ale tohle seříznutí pro mě samotnou bylo ve výsledku akorát ku škodě, protože se mi rtěnky aplikovaly hůře než kterékoli jiné. Ale tak zatím si vystačím se štětečkem, dokud si rtěnku nevytvaruji do ideálního tvaru. :)
Další, co mě na rtěnkách zrovna neoslovilo je jejich červený plastový obal, který jednoduše neupoutá. Působí na mě lacině a nekvalitně. Osobně dávám přednost zlatým nebo stříbrným obalům, které působí luxusněji (např. Color Riche od Loreal Paris)
Přes drobné chybičky bych Vám tyhle rtěnky určitě doporučila, myslím, že s nimi uděláte za málo peněz velkou parádu.

CENA: 169korun





Nejhůře se mi aplikovala rtěnka Pink Pop (900/ na rtech vlevo dole), která jako jediná zalézala do rýh rtů a zároveň nekryla tak hezky jako ty ostatní.
A určitě bych doporučila pořídit si ke rtěnce konturovací tužku na rty! :)

ZAJÍMAVOST:
Věřím tomu, že Vás bude zajímat srovnání s jinými značkami. Musím říct, že tyhle rtěnky mi vyhovovaly více nežli pověstné M.A.C rtěnky Sheen Supreme (hydratační rtěnky), které stojí 500korun.





Máte s těmito rtěnkami zkušenosti? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. Nádherné odstíny, brala bych asi PINK POP a SHOCKING CORAL! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Och Ceady, zasa si ma navnadila a ešte dnes si zbehnem pre 910 :P

    OdpovědětVymazat
  3. mám hot plum a je to naprosto super odstín :)

    OdpovědětVymazat
  4. a aký štetec používaš? :)

    OdpovědětVymazat
  5. jeeeeeeeeeeeeeeej tak tie su krasne :D tie farby su uzasneeee !
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a hlavně krásné barvy rtěnek. Sama mám jen jednu méně výraznou, ale jsem z ní nadšená, protože mi přijde rtěnka hodně hydratační.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní26/1/13 10:13

    Je super, zes pripojila kle clanku fotky rtenek v akci, vim, zes nekde psala, ze ti rty nejdou moc fotit, ale myslim, ze ty fotky jsou prave skvely!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. dakujem tuto recenziu som už nedočkavo očakávala:)pretože tiež mám jeden rúž od tejto značky ma zaujímalo aký máš na neho názor:) ja mám odtien 630 velvet beige a nosím ho každý den do školy. uznávam ak človek ide niekam do spoločnosti asi je lepšie použiť minimálne loreál(celkom sa mi páči aj ich obal) ale na obyčajný den maybelline určite stačí:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám č. 910 a nemůžu si ji teda vynachválit. Vím, že po jedné akci jsem ji ještě měla druhý den ráno na rtech a vypadala skoro původně :)

    OdpovědětVymazat
  10. mám jednu a to 906 Hot Plum a som z nej nadšená a spokojná, aj ked viem, že ju nebudem nosiť často, ale ved sa mi nestratí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krásné nejvíce se mi líbí odstín shocking coral a vivid rose, ty na rtech vypadají báječně.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsou zase všude, to mě trochu neba.)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se odstín 910 líbí stejně asi nejvíc! :) Ale jinak všechny barvičky jsou pěkné, zkušenosti žádné nemám :)

    OdpovědětVymazat
  14. milujem Maybelline rúže a tieto odtiene sa im veľmi podarili..a myslím si, že aj keď si ryšavá, tak by sa ti veľmi hodil aj ten Pink Pop :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ceady super recenze a i fotky v akci. Už sem na ně koukala a nebyla sem si jistá, protože mám citlivé rty a rtěnky mi obvykle rty vysušují. Ale asi si po tomhle článku pro jednu zajdu.. :D Blogová sféra je někdy zlo pro mojí peněženku! :D První a poslední odstín sou super snad budou slušet černovlásce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ani se Ti nedivím. :)
      A děkuju za pochvalu článku.

      Vymazat
  16. Na mě až moc výrazné :D

    OdpovědětVymazat
  17. dokonalý a šťavnatý odstíny! :) líbí se mi shocking coral.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní26/1/13 12:10

    Prosím Ceady máš tady ještě tu diskuzi, kde slečna napsala otázku a do komentářu se psali zkušenosti? Neumím ji najít:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem předělávala design, tak jsem zapomněla přidat odkaz do postranního panelu.
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/p/diskuzni-forum.html

      Vymazat
  19. Já bych si je schovala na léto :).

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se hrozně moc líbí všechy :) miluju rtěnky! :) nedávno jsem na ně taky koukala, ale nemohla jsem se rozhodnout kterou, tak jsem nevybrala žádnou :D (můj klasický problém O:) )

    Btw, moc ráda bych tě chtěla pozvat na svou první giveaway, tak kdyžtak mrkni ;) :)
    http://radkavackova.blogspot.cz/2013/01/prvni-jubilejni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  21. Rozhodujem sa medzi prvým a posledným, krásne sú :)

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní26/1/13 12:38

    Já mám jednu průsvitnou z letní kolekce (obal je růžový průsvitný a moc se mi líbí) a je to skvělá rtěnka. ;) Tyhle asi taky vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Z této kolekce si chci pořídit tu 910:) Ale všechno to jsou krásné odstíny!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Skvelá recenzia,mám niekoľko rúžov a asi mi ďaľšie pribudnú do zbierky :)
    Mám veľmi rada tvoj blog,lebo zakaždým sa tu dozviem niečo zaujímavé a samozrejme inšpiratívne :)

    OdpovědětVymazat
  25. krása...taky bych je chtěla zkusit...:) ty se ale mas:))

    OdpovědětVymazat
  26. Ještě jsem neměla šanci si je v drogerii vyzkoušet, ale moc se mi líbí 904 a 902,ale ta na mě bude asi moc řvavá, jsem bílá jak sníh :D Moc pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  27. 900 a 910!♥ To jsou nádherný odstíny :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  28. 910 je fakt úžasná tu musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tyyy jo, tak to jsi mě úplně navnadila♥

    OdpovědětVymazat
  30. ta korálová je fakt úžasná, pokoušíš mě! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Vidím to tak, že na jaře naběhnu hned pro všechny čtyři. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Vždy som si chcela takýto rúž kúpiť ale váhala som :) ďakujem za recenziu :)
    www.adorablediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jsou krásně pigmentované a krémové, moc se mi líbí hlavně ty první dva odstíny. Jako rtěnkový maniak bych se na tyhle posty vůbec neměla dívat. :-)

    Zvu všechny na svou první GIVEAWAY http://allthatgems.blogspot.cz/2013/01/giveaway-1.html.

    OdpovědětVymazat
  34. koukala jsem na ně v drogerce a slyším na ně jenom samou chválu :) možná si ji taky pořídím, ale vůbec nejsem zvyklá na barevné rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  35. mám vivid rose a je fakt skvelá, aj ked ju používam velmi málo.

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní28/1/13 02:42

    já si pořídíla před týdnem 527 - Lady Red. Nikdy jsem takové tmavé červené rtěnky nenosila ale musím uznat že mě i sedne :o) ale 910 vypadá taky super asik si zajdu do DMka mají ji tam za 129 Kč.

    OdpovědětVymazat
  37. Poslední odstín ti moc sluší! :-) Krásná recenze.

    OdpovědětVymazat
  38. ohoho 910 vypadá perfektně. to se mi vůbec nelíbí.mám chuť jít do nejbližší drogérie a zas utrácet...

    OdpovědětVymazat
  39. Presne tieto isté farby si vybrala aj Petra a popísala ich dva dni pred tebou.. :) :D Sranda

    OdpovědětVymazat
  40. Dúfala som, že odtieň 906 bude viac fialový, no nič musím hľadať ďalej =/

    OdpovědětVymazat
  41. Ten 910 se mi líbí, ale vím, že mě by taková barva neseděla :).

    OdpovědětVymazat
  42. Vypadají skvěle! 904 bych brala všemi deseti, i když musím přiznat, že by se mi doma neztratil ani jeden z odstínů :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©