čtvrtek

DEN ZA DNEM: čtvrtý týden


Přítel si po Vánocích koupil nový telefon, a jelikož jsem chtivá a chci to, co mají druzí, tak už ho mám taky objednaný. :D Takže na fotce by mělo asi stát, už brzy nový telefon. :D Jinak mi v poslední době není do smíchu, stále se utápím ve své věčné melancholii, kterou umocňují anonymní komentáře, ve kterých čím dál častěji čtu o tom, jak jsem blbá. Věřte nebo ne, moje nejčastější věta dne je:"Bože, jak já jsem blbá." Jednou mi někdo poradil:"Pokud si tohle budeš stále říkat, stane se to skutečností." A bohužel už mám takový pocit, že je to pravda. Takže pro anonymní rejpaly, není třeba mi tu skutečnost sdělovat, já už to o sobě dávno vím! :) A abych se odreagovala a odpoutala se od těchto "depkoidních" stavů, hraju si s Adélkou na schovku a mimo jiné se snažím rozptýlit vším možným, třeba nákupy, tedy pokud nejsou fronty, které mě nesmírně vytáčejí. Ale v tom asi nejsem sama, kdo by nerad stál v Kauflandu půl hodinu ve frontě, že? :D Ale mám tady fígl. Jděte nakupovat do supermarketu, kde jsou kasy pro mini-nákupy. Takhle běžte ve dvou a kupte si jen deset nejdůležitějších položek. Na nákup tak můžete jít zase druhý den. :)
Přeji Vám hezký čtvrtek. :)

SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Jé, taky nový telefon? Já si po 5 (!!!) letech pořídila miláška, Samsung S III mini (ten velký S III by se mi fakt nevešel do kapsy a Appla jsem nechtěla, neboť od nich nic nemám a neměla bych co spárovat + více se mi líbí funkce a design Samsungu), a jsem stráášně nadšená, tak ti přeju, ať máš z nového telefonu taky velkou radost ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedej na anonymy,ty píšou samý kraviny určitě všem blogerkám.. :) Navíc kdybys byla hloupá,tak tvůj blog nikdo nečte,přitom máš naprosto skvělej blog! :)
    Jinak ten chtíč po mobilu taky znám-přítel si nedávno koupil nový a já do teď se ho snažím mu ho nenápadně přebrat :D Ale úspěch byl,když mi ho půjčil jednou na týden (má k němu dost silnou citovou vazbu,takže se docela divim..:D ) a vzal si můj ,,o třídu nižší",jak mi vždy rád říká.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavu vzhůru, jednou bude zase dobře! Jsi fajn, určitě ne blbá. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní24/1/13 10:00

    Čtu tvůj blog krátce, takže nejsem žádná tvoje letitá obdivovatelka :-D Už od prvního pohledu ale můžu říct, že na mě rozhodně nepůsobíš jako blbá. Naopak když jsem viděla poprvé tvoje video, kde mluvíš, byla jsem hrozně mile překvapená tím, jak se vyjadřuješ, jiným blogerkám to tak pěkně nejde. A myslím, že jsi dost chytrá na to, aby sis nedělala hlavu z někoho, kdo se skrývá za anonymním jménem (což je trochu paradoxní, když já tu jméno taky nemám, ale co už :-D) Takže trochu sebedůvěry! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní24/1/13 10:16

    jeee s tím mobilem te naprosto chápu. Přítel si teď taky koupil nový naprosto úžasný. Jako první Jsem mu ho samozrejme ukázala já. Protože Jsem se do nej naprosto zamilovala. (do mobilu) bohužel PATŘÍM k chudým studentkam, které si toho na brigádě přes rok tolik nevyděláji a tak mu mobil tiše závidím :D a k te druhé části textu. Anonymní lidé kteří píšou blogerkam pod články hnusné závistive věci a snižují blogerkam sebevědomí , tak to jsou totálně blby lidí a být tebou absolutně bych se vím nezabývala. Kdybys byla blba nejsi teď tam kde jsi. Blby lidi zůstávají bohužel dost nízko pod tvými články za ANONYMNIMI komentári. Měj se krasne a nelam si tím hlavu. ps: omlouvám se že píšu jako anonym ale Jsem na mobilu a nemám tu uložené přihlašovací údaje na google.

    OdpovědětVymazat
  6. Takových anonymů si vůbec nevšímej:-), máš opravdu skvělý blog, který navštěvuji každý den.A to určitě i mnoho dalších návštěvníků, kteří hltají každý tvůj článek stejně jako já:-).

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní24/1/13 10:50

    Jsi skvělá, jsi skvělá, jsi skvělá!!! :) Krásný čtvrtek s vyhlídkou na brzký víkend i Tobě :)

    OdpovědětVymazat
  8. jsem na tom úplně stejně, přítel si koupil samsung sIII a já ho taky NUTNĚ potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  9. neblbni nejsi blbá :D anonimům nesmíš věřit, víš co se říká "kdo to říká ten to je" ;) a u nich to platí trojnásob.
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsi hloupá a myslím, že ti to můžou denně dokazovat věrní čtenáři, co ti rádi koukaj skrz články do soukromí, baví je tvé recenze a baví je tvůj blog. Jsem jedna z nich už rok a půl a ani na jedinou chvíli jsem si o tobě nemyslela, že bys byla blbá. Na negativní anonymy kašli, je zbytečný si tim kazit dobrou náladu. A víš jak se říká, že rejpavýho negativního člověka daleko víc naštve, když máš dál dobrou náladu, to platí. Ať se třeba ukoušou v tý jejich nepochopitelný touze lidi zraňovat a nadávat jim, je to jejich ubohost. Můžem je třeba společně litovat, že nemaj v životě nic lepšího na práci, než kritizovat ostatní. To si lítost zaslouží, ty lidi musej mít moc smutnej život :D
    Nakupování jídla mě (nevim proč) taky děsně baví, ale fronty jsou vážně peklo!

    OdpovědětVymazat
  11. na tejto fotke si strašne pekná :)

    PROSIM NAVSTIVTE MOJ BLOG A PORADTE MI..POTREBUJEM TO VEDIET CO NAJSKOR, VOPRED VAM VELMI PEKNE DAKUJEM :)
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, na anonymy kašli. A nevím, proč bys měla být hloupá. Já si taky sice občas (vlastně docela často taky tak připadám), ale člověk by tomu neměl podlehnout. Pak to z něj všichni vycítí. A my už pak nikdy nebudeme ok. Na tuhle melancholii bych se vykašlala a začala myslet na něco pozitivního ;) taky se mi poslední dobou moc nedaří,ale nepřestávám doufat v lepší zítřky ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Prď na anonymy!!! :-) Nejsi blbá.. možná trochu rozverná, ale to v době zkoušek je každej.
    Já po dnešních 2 zkouškách (obě dvě v 8h rano) nejsem schopná dát dohromady ani smysluplnou větu. :-D Proste si zapni prohližeč a začni nakupovat nebo si asoň dělat wishlist. :-D Já si za odměnu objednala Revlon colorstay, takže se těším až mi dojde. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Ceady, byla bys tak hodná a přidala odkaz, odkud ten mobil objednáváš? Plánuji si podobný koupit z Aukra, tak bych porovnala prodejce (firmy). Děkuji a nevěš hlavu, jak vysvitne slunko, melancholie půjde do kytek a nezapomínej: dobrá nálada nevyřeší všechny tvé problémy, ale naštve tolik lidí (anonymů), že stojí za to si ji udržet!

    OdpovědětVymazat
  15. No, tohle za okomentování skutečně stojí: vážně máš takovou potřebu po lítosti?
    Je jasné, že se na Tebe teď všichni sesypou, jak jsi úžasná a skvělá, že anonymové jsou hloupí....
    Myslím, že místo nářku a fňukání (přiléhavější slovo mě nenapadlo) bys buď měla anonymy přecházet, a nebo nachátet v sobě nějakou sebereflexi - pokud ti někdo píše o pravopisu, okej, vylepši ho a pak anonymové utřou. Pokud se někomu nelíbí džíny na posteli, tak se nerozčiluj, vysvětli, že u Vás to tak chodí a tečka.
    Ty si o to totiž říkáš sama, tím vztekáním a lítostí.

    OdpovědětVymazat
  16. Vůbec se těmi komentáři nezaobírej. Vůbec nepůsobíš jako blb, spíš naopak. Dřív jsem přemýšlela úplně stejně jako Ty, procházela jsem stejnými stavy. Teď je mi 25 a naučila jsem se se sebou být spokojená a veškeré negativní myšleny ohledně mé osoby přetvářet na pozitivní. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. mobil ti závidím, i když zatím není tvůj :D a jídlo? miluju!! :D mimochodem, to líčení na té fotce ti strašně moc sluší a už vůbec se netrap s nějakými závistivými komentáři Evi, jsi krásná, chytrá, takže žádný smutek ;) ta věta mi připomíná větu z Tajemství (nevím, jestli jsi ho viděla..ale pokud ne, určitě se na něj podívej ;)) jinak Adelaida (:D super "přezdívka") je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tie anonymi si určite nevšímaj,oni sú len hustý,pretože nemajú ani blog a len komentujú prácu ľudom,ktorý sa snažia a môže sa ich to dotknúť..a určite nie si blbá:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já chci taky nový telefon!! :D :)
    Jen se usmívej, máš krásný úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nejsi blbá, jsi skvělá! A máš úžasné nápady! :) nenech se rozhodit anonymy, je to jen banda lidí, kteří nemají tak zajímavý život, jako ty, proto se starají o ostatní ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Je to tak, pokud člověk nadává sám sobě, byť jen ze srandy, nemá to na jeho psychiku moc pozitivní vliv :-)

    giveaway

    OdpovědětVymazat
  22. z anonymů si nic nedělej, to oni jsou blbci! podle tvého psaného projevu tady na blogu soudím, že jsi inteligentní a vzdělaná slečna, takže takovým hloupým kecům nevěř! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Upřímně, nechápu, proč by ti to měl někdo psát! :) Určitě jsi moc chytrá :) A na té fotce ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  24. ty se sama ráda shazuješ veřejně. často napíšeš milej článek a pak to shodíš něčím, jak seš tlustá, teď zase blbá apod. chodím k Tobě docela ráda, ale upřímně mi tohle vadí. lidi z Tebe cítí nejistotu a toho využijí tím, že Ti to napíší tak, aby Tě urazili. to je škoda.

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím si, že anonymní komentáře, jsou komentáře závistivců, ale vím, že to nic příjemného není. Ty ale určitě nejsi "blbá". :)) Adélka je nunínek :) V.

    OdpovědětVymazat
  26. máš krásne namaľované oči :)
    kašli na anonymy ;) pokiaľ nevedia napísať pod svojím menom, tak ich názor ťa nemá vlastne ani čo zaujímať :)

    OdpovědětVymazat
  27. ten make up je úplne skvelý :)) veľmi sa ti hodí :)
    http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  28. Tento typ líčení ti strašně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já nějak nevím, proč by nás mělo urážet, když si anonym uleví na naši adresu jako ve tvém případě. No a co, že jsi blbá? Já jsem blbá taky a určitě nejsme jediné a kdyby byli všichni chytří, bude tu pěkná nuda a jen samé intelektuálno. Žádné beauty blogy, protože intouši takové banální věci přeci neřeší a všichni budeme super geek :D
    Jinak si ale nemyslím, že jsi zrovna "blbá". Já osobně si myslím, že jsi velice osobitá a to má své kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  30. ale no tak, zbytečně se ponižuješ :) prostě si věř, na tom není nic špatného a hned ti půjde všechno od ruky :)) z toho tvého nákupu jsem dostala hlad :D

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní25/1/13 01:13

    Přesně tak,určitě nejsi blbá,blbý je ten,kdo nic nevytvoří a ještě má odvahu rejpat do toho,kdo dělá úžasný blog.Nechápu proč tohle má někdo zapotřebí,věci co se mi nelíbí přece nevyhledávám

    OdpovědětVymazat
  32. Vôbec si z takýchto kecov nič nerob, už len to že ti píšu, či už pozitívne (to samozrejme poteší) ale aj negatívne znamená, že vlastne majú o tvoj blog záujem a to je predsa skvelé nie? :)A tie melancholické stavy poznám aj ja, jednoducho s nimi treba bojovať.

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní25/1/13 18:12

    to tvé občasné "fňukání" mě asi jako jediné na tvém blogu vadí. recenze?sou fajn,i když na samou dražší kosmetiku. videa? super roztomilé a zlepšuješ se!:) ale třeba dnešní příspěvek a u ostatních ty komentáře jak se akorát lituješ, to mě nebaví..

    btw. norm. nepíšu komenty, ale nedalo mi to (a nebudu si kvůli tomu zakládat profil se jménem/přezdívkou, jen abych nebyla za blbýho hatera.

    Jak řekla výše Matina nebo téra, z nějakých komentářů se můžeš poučit, z těch debilních si nic nedělej a hoď je za hlavu. Nebo anonymy zakaž, když tě to tak ničí. Ale příspěvek o "stěování si" nebude to pravé ořechové.

    Měj se krásně.

    L.

    OdpovědětVymazat
  34. Anonymní25/1/13 20:18

    a zase je tu pravidelná rubrika "politujte mě" :D mám dojem, že ji zařazuješ čím dál častěji. ty se shazuješ sama a tímhle fňukáním si nepomáháš. kdybys místo focení rozmatlanejch krémů na ruce přemejšlela spíš nad tím, co udělat pro to, aby tě tví čtenáři slovně nenapadali, udělala bys líp.

    OdpovědětVymazat
  35. Za tento článek se Vám všem omlouvám, protože je více než zavádějící. Nepodařila se mi zkouška, díky čemuž jsem měla pocit beznaděje a hlavně jsem se cítila hloupější než kdy jindy.
    Určitě jsem si vědomě nechtěla vynucovat lítost, i když se Vám to může z článku zdát.
    Mrzí mě, že si tohle myslíte. Chtěla jsem se jen svěřit na blogu se svými pocity.
    Do budoucna už určitě nebudu psát osobní články.
    Děkuju za pochopení.
    A přeji Vám hezký víkend.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©