středa

Do peřin s hydratační maskou, NOVINKA od Clinique

Clinique Moisture Surge Overnight Mask
Není maska jako maska. Vždy jsem si myslela, že masky jsou slupovací nebo oplachovací.... Prostě a jednoduše, že masky se musíte nějak zbavit. Ale když jsem objevila tento produkt, zjistila jsem, že to byla mýlka, protože tato maska vypadá jako krém a stejně tak jako krém se nechá do pleti jednoduše vsáknout, nesmývá se... Další vlastností, kterou tato noční maska má společnou s krémem je i samotný cíl, dodat pleti vláhu, hydratovat. 

Trápí-li Vás suchá pleť, šupinky na čele nebo i loupání nosu, díky této masce na problémy s pletí hravě vyzrajete. Protože právě ony šupinky a loupání nosu mě v prosinci, právě díky chladnému počasí, trápily!  Mohu říct, že po měsíci používání této masky se na pleti suchá místa zlepšila, suchá místa jsou najednou jemňounká. Dokonce jsem neměla ani potřebu vyhýbat se oblastem, které mám mastnější, takže za sebe mohu říct, že tahle maska ani nevyvolává akné. Čehož jsem se tedy zpočátku hodně bála.

Je mi jasné, že ihned člověk začne přemýšlet po tom všem, jestli do této masky tolik korun investovat. Pokud máte opravdu suchá místa na pleti, se kterými si nevíte rady, tak jsem pro investici. Navíc není třeba se bát, že by Vám produkt rychle ubýval, k nanesení stačí opravdu malé množství.

POUŽITÍ: Masku používám namísto nočního hydratačního krému. Nejprve použiji klasicky tři kroky od Clinique (Nevlastníte-li 3kroky, očistěte si pleť micelární vodou) a nakonec nanesu masku jak na obličej, tak i na krk. A pak hurá do hajan.  :)

CENA: 1290korun


TIP: Pokud váháte, zajděte do Clinique prodejny a nebojte se požádat o vzorek masky. :)

OBSAHUJE: 
Bisabololm, Extrakt z mozuku, kofein, sacharosa, kombinace výtažků z moř.řas, bambucké máslo, steroly z granat.jablka, máslo z plodů mangovníku, voda z listů aloe vera, Trehalosa a sorbitol, hyaluronát sodný, Máslo z plodů palmy murumuru, extrakt z pšeničných otrub, olivový extrakt
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. taky jsem si myslela, ze masky jsou jen oplachovaci.. :-) tahle vypada fajn, ale ta cena.. to je sila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. maska je určitě super, ale tolik peněz bych za ní nikdy nedala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní23/1/13 14:58

    Tak to vypadá jako produkt roku 2013. :)
    Zrovna suchá pleť trápí hodně. A vážně stačí malé množství nebo je to jako u masek, kdy nanášíš silnou vrstvu?
    Díky.
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska je podle mě vlastně hydratační krém, takže jej nanáším ve slabounké vrstvě. :)

      Vymazat
  4. za masku bych tolik korun nedala, ale věřím, že je dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní23/1/13 17:12

    Přijde mi totožná s hydratační maskou od Ryoru, která je výborná, ačkoliv Ryor nemusím (ji zbožňuju :*). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívám se na Ryor masku a ráda produkty srovnám. :)

      Vymazat
  6. Anonymní23/1/13 19:32

    1290Kč? Za masku? Wow..:D Tak na to vážně nemám...:-/:D Levnější alternativa by nebyla?;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkouším ten Ryor a dám vědět. :)

      Vymazat
  7. fúú tá cena..ale vyzerá fajn

    PROSIM NAVSTIVTE MOJ BLOG A PORADTE MI..POTREBUJEM TO VEDIET CO NAJSKOR, VOPRED VAM VELMI PEKNE DAKUJEM :)
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní24/1/13 12:45

    Holky, to je Clinique, vždy vysoká cena!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©