středa

INSPIRACE - tetování

 punčochy se vzory motýlků, cena 219 Kč / punčochy se vzory tetování, cena 219 Kč 

Chtěli byste vyzkoušet tetování na nohou, ale bojíte se jehel nebo toho, že by Vás opravdové tetování omrzelo? Calzedonia vymyslela silonky, které Vás ušetří bolesti a každý den můžete mít na nohou jiný obrázek nebo vzor. :) Tenhle nápad se mi vážně zamlouvá.

Líbí se Vám tento typ silonek?

SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Kdyby byly nějaké jiné vzory, já na tyhle kýče zas tak nejsem, i když vím, že když to někdo hezky zkombinuje, vypadá to dobře.
    Ale na jiné, než tyhle dva jsem nenarazila, tak kdo ví... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, wau, wau!!! keby že niekde na to narazím,hneď kupujem :)

    najnovší článok: čo nájdete na mojom blogu tento rok a random fotky s decembra
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  3. je to super:) do té doby než je bude mít každá slečna kterou potkám na ulici:)))

    OdpovědětVymazat
  4. KRÁSA. Mám ptáčky na zádech, ale na nohách je to výraznější. Super!
    http://littlegirlfromvillage.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, ty jsou pěkný! Ty si musím pořídit:) A kdy budou v obchodě?

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají moc hezky. Hlavně ty motýli, ale by to působilo reálně i na živo :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jooo...to vypadá fakt zajímavě:). Akorát dvě stovky mi přijde docela dost. Jestli, ale vydržej, kdo ví, jestli si je nekoupím:D.

    OdpovědětVymazat
  9. já si jedny objednávala z ebay a zatim nedorazily, takže děkuju za skvělou zprávu, protože jestli nedorazí do týdne, běžim pro ně! :)

    OdpovědětVymazat
  10. aha, dodatečně čtu, že budou k dostání za měsíc, achjoo:/

    OdpovědětVymazat
  11. teda ty první jsou nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  12. take pančušky chcem asi od prveho rocnika na strednej ked som ich uvidela na jenne jameson :D

    OdpovědětVymazat
  13. ..parádní.. :) mít na to nohy.. no proč né.. :)
    http://moninkaslife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Pacia sa mi tie druhe, prave preto, ze tam je hned jasne, ze nejde o naozajstne tetovanie (ak teda predpokladame, ze v nasich koncinach nema len tak hocikto takto kompelt potetovane nohy :)
    Budem uprimna, mne sa tetovanie na zenach nepaci a uz vobec nie taketo jednofarebne, modre alebo zelene...
    Ale tie druhe, ti su mile, ma to vtip.

    OdpovědětVymazat
  15. motýlci mě uchvátili, vypadá to fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají skvěle! Takhle na jaro k nějaké decentní sukni nebo kraťáskům :)

    OdpovědětVymazat
  17. No ja by som do toho šla hned :-)

    http://beawesome-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. jéé, tak ty se mi opravdu moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle je určitě dobrej nápad! Mohlo by být více vzorů..
    Mě se líbí ty motýlci :)
    Tínka

    OdpovědětVymazat
  20. Mám takové potetované tričko :-) ..a tenhle typ punčoch už jsem viděla, jenže já každé punčocháče roztrhám, takže to není nic pro mě. Všechny mám na jedno použití! :-/

    OdpovědětVymazat
  21. to je pěkné, moc se mi to líbí aach!

    OdpovědětVymazat
  22. nejúžasnější! pokud mi nebudou krátké :D tak do nich jdu!

    OdpovědětVymazat
  23. Práve dnes som pozerala časť Big bang theory, kde Howard a Rajesh mali tie potetované rukávy... :D Ale neviem či by som niečo také nosila, už silonky samé o sebe moc nemusím..

    PS: Pozývam všetkých na GIVEAWAY
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/01/46-giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  24. Ja keď budem staršia moc chcem tetovanie, aj keď viem, ako to veľmi bolí. Ale toto je veľmi vydarené! :)

    lifemafia Som rada za každú návštevu, nebojte sa ani komentovať, čakajú vás rôzne články, budem rada aj za každého čitateľa, teda člena. :)

    OdpovědětVymazat
  25. ja by som si dala aj trošku extrémnejšie keby mali:)

    OdpovědětVymazat
  26. very cool!

    http://bl4q.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  27. tak mne sa to velmi pači, hlavne tie motyliky :D

    OdpovědětVymazat
  28. nápad je to skvělý, ale zrovna tyhle se mi nelíbí.. budou i jiné motivy třebas? :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tie druhé sa mi naozaj páčia asi tam skočím :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tvl, mít tak o dvacet kilo míň, ach! :))

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní24/1/13 17:27

    Ahojky nevíte kde se dají koupit????

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©