neděle

Jahodový balzám na rty BSQ


V zimním období mě trápí popraskané rty, vždy mívám (celoročně) zásobu několika balzámů na rty. Jeden nosím v kabelce, v bundě (co kdybych si vzala jinou kabelku), další má své místo v koupelně, jiný mám zase doma u mamky...Prostě a jednoduše vlastním mnoho balzámů, tak abych stále mohla hydratovat rty, protože jakmile nesáhnu den nebo dva po balzámu, mám rty popraskané přímo do krve. 

Dnes jsem se rozhodla představit Vám jeden z mých nejoblíbenějších a hlavně nejúčinnějších balzámů, který jsem dostala před nějakou dobu z kosmetického nebe

Rty jsou po nanesení ihned hydratované a hydratace Vás neopustí ani po hodině, co jste si balzám natřeli na rty. Je to proto, že je mastnějšího charakteru, takže není třeba bát se žmolkovatění (hrudek). Může za to směs esenciálních olejů ve spojení se včelím voskem.
Barva balzámu je růžová, přesto rty nijak nezabarví!
A abych nezapomněla to nejdůležitější, balzám nádherně voní po jahodách, a tak máte-li chutě, s tímto balzámem je zaženete (a nebo je naopak podpoříte). :)

CENA: 150korun

ZAJÍMAVOST: Balzám ani jeho ingredience nejsou testovány na zvířatech.



HODNOCENÍ10bodů z 10možných
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Vypadá úžasně! :) miluju vůně po jahodách. Mám teď hodně suché rty, ale nikdy jsem tím netrpěla, takže jsem z toho docela vykulená a mažu 24 hodin denně :D

    OdpovědětVymazat
  2. trošku mě děsí tvé kruhy pod očima na první fotce :/
    jinak balzám má úžasný obal, ňuňu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já mám od BSQ tělové mléko a to je naprosto dokonalé, pokožku hezky hydratuje a zjemňuje :)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky potřebuju plno balzámů a vždycky je strašně ztrácí :D:) ale jeden z těch nejlepších je ten nejlevnější malinký co prodávají v rossmanu a dm- úplně obyčejný, za 15 Kč, ale je to bomba ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám také poslední dobou velké problémy se suchými rty a balzám se snažím mít v každé kapse :).

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to jsem ani nevěděla, že se Berkeley Square dá sehnat už i u nás! Měla jsem od nich kdysi pár věcí... Dva balzámky na rty v plechovce a nějaké mýdlo, taky v plechovce, a jelikož jsem na plechovky fakt úchylná, tak to bylo něco pro mě :D A tělový krém s vůní růží, ten byl taky skvělý. Rozhodně se po dalších výrobcích podívám :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten má teda krásný obal :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mím vždykcy miliony balzámů! Tento vypadá moc dobře, navíc miluju jahody. ALe 150 korun bych za to asi nedala.

    OdpovědětVymazat
  9. Ceady já vím, že se hodně vyznáš a tak jsem se chtěla zeptat pokud ty nebo někdo z návštěvníků nevíte, jaký cenově přijatelný balzám na rty, zbarví rty do červena! od labela jsem vyzkoušela pouze ten perlový, který barví lehce do růžova, ale chci nějaký červený, kterým bych se mohla namalovat v autobusu bez zrcátka a přesto by barva byla hezky červená (samozřejmě ne sytá jako u rtěnky) ! děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuji ti hibiskiss z crazyrumors.cz, psala jsem na ni i recenzi, (http://ldifferent.blogspot.cz/2012/09/recenze-hibiskiss-prirodni-barva-na-rty.html), podle mě hezky nabarví rty a i je hydratuje, jediným mínusem je asi výdrž, která je kratší. :)

      Vymazat
    2. Ahoj, mě zbarví rty do červena krásně balzám od Helle višňový.

      Vymazat
    3. Balzámy na rty od Korres barví skvěle, cena okolo 180korun. A pak jsou tady drahé chubby sticky. :)

      Vymazat
  10. ten obal je užasny! :)

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá krásně, zrovna teď mam suchou pusu! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Dlouho už po tomto balzámku pokukuju:)

    OdpovědětVymazat
  13. balzám vypadá opravdu zajímavě, zaujalo mě, že netestují na zvířatech :)

    OdpovědětVymazat
  14. Balzámy na rty miluji a je mi vcelku jedno, kolik stojí a od koho jsou :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  15. nový design?:) moc hezký :) balzámy na rty mám ráda, hlavně ty vonavé :)♥

    OdpovědětVymazat
  16. Vyzerá úžasne... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zbožňuji balzámy na rty s příchuťí ;)
    Jinak také mám v zimě problémy s popraskanými rty :(

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá dost dobře,asi si ho taky koupím ;) http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. ten obal je krásny! milujem balzamy s príchuťou jahody. :) Tiež mám veľmi veľa balzamov. :D

    Budem moc moc rada ak za pozriete, potešia ma komentáre a aj členovia:)
    lifemafia

    OdpovědětVymazat
  20. ja mavam tiez v zime hodne vysusene pery a dokazu mi popraskat az do krvi. takze tak isto ako ty vlastnim niekolko balzamov. ale zase naopak v lete si na ne ani nespomeniem

    OdpovědětVymazat
  21. ten obal je pekný. :) Milujem balzamy s príchuťou jahody. :) Asi každý má milión balzamov. :D

    Moc moc budem rada za pozretie, komentáre a členov. :)
    lifemafia

    OdpovědětVymazat
  22. Nice post, awesome blog :)
    Would you like to follow each other via GFC or more?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://gagcloud.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní13/1/13 18:33

    Prosim, kde ho v Praze koupim?Diky.L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj L.,
      já ho mám z eshopu kosmetickenebe.cz

      Vymazat
  24. Jůů mě se strašně líbí ten obal! Navíc to vypadá že ani obsah není k zahození :)

    OdpovědětVymazat
  25. adorable packaging

    http://bl4q.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  26. Mnam vypadá úžasně, nejraději bych ho snědla :D

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní14/1/13 15:30

    Holky, balzám je teď v akci za 135 Kč, asi půjdu do kokosového, to balení je super a tuhle značku mám ráda, konečně je něco od ní v ČR :)

    OdpovědětVymazat
  28. Kde se dá sehnat?Napiš na muj blog pls ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, můžu se zeptat z jakýho serveru jsi ho koupila?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©