pondělí

Jak hydratuji pleť?

Nikdy jsem neměla pleť dokonalou, buď jsem jedla ve velkém čokoládu, díky které jsem měla na pleti akné (Což mě trápí i dnes, když se nezřízeně stravuji.) nebo jsem čokoládu nejedla, ale zase dostatečně nepila a pleť byla rázem přesušená. 
Takže jsem přišla na to, že na prvním místě je životospráva a na druhém oni pomocníci, zázračné krémy, séra, pěny...jednoduše všemožné zázraky na pleť.
V zimním období mám problém převážně se sušší pletí, s loupáním nosu, šupinkami na čele a suchými tvářemi. Přestože se snažím pít litr a půl vody denně, pleť je suchá. A tak bych Vám ráda ukázala své pomocníky, které proti těmto problémům bojují.


Mým oblíbeným produktem za poslední měsíce bylo Hydrabio Sérum, které používám buď jako samotnou hydrataci nebo také pod hydratační krém. Má lehkou gelovitou strukturu, díky čemuž se rychle vstřebává do pleti. :) Pleť je po nanesení hebká a řekněme svěží, jakobyste si pleť opláchli vodou.
CENA: 549 korun


Druhým oblíbencem posledních měsíců je Ryor noční krém z mořských řas. Používám jej tedy vždy před spaním. Krém je lehký a snadno se do pleti vstřebává. Kromě toho, že dobře hydratuje pleť, obsahuje vitamín E a mimo jiné působí i proti vráskám. Přesto jsem se na oficiálních stránkách dočetla, že není třeba se bát používat krém ve dvaceti, protože je určen pro všechny věkové kategorie. :)
Navíc mám pocit, že i když je krém hydratující ( tedy pleť se po nanesení leskne ) , nevyvolává akné, právě naopak, jakoby akné hojil.
Navíc poměr ceny ku kvalitě je jednoznačně k nezaplacení! :)
CENA: 100 korun


Nakonec tady mám krém, který nevlastním tak dlouhou dobu jako ty dva předchozí. 
Tento krém je určen jak na pleť, tělo, ruce i vlasy. Jednoznačně to je tedy v současnosti můj nejpoužívanější krém, který s sebou nosím neustále v kabelce. Je to takový malý zázrak! Máte pocit suchých vlasů? Použijete ho na konečky. Máte pocit suchých tváří? Aplikujete ho na pleť. Máte suché ruce? Nakrémujte si je tímto krémem. :) Takový malý pomocník, díky kterému ušetříte v kabelce místo.
A navíc moc hezky, jemně voní. :)
CENA: 99 korun

SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. BIODERMU MÁM TAKY A JSEM S NÍ NADMÍRU SPOKOJENÁ :)

    OdpovědětVymazat
  2. K tomu pitnému režimu - 1,5 litru denně je z mých vlastních zkušeností hodně málo.

    OdpovědětVymazat
  3. RYOR má opravdu moc dobré krémy. Já teda nemám přímo tento, ale dva nebo tři už jsem vyzkoušela a jsem spokojená. :)
    Biodermu jsem nezkoušela a je pro mě i docela drahá a o tom krému z Douglasu jsem nikdy neslyšela, ale vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ceady, nedávno jsem četla knížku (lékařskou), ve které bylo napsáno , že to je jen mýtus, že když člověk jí moc čokolády vyvolává to akné. Přímo to souvisí spíše s emocionálním stresem a né se špatným stravováním :))) Taky jsem si to myslela a dlouho tomu věřila :D Ale třeba na tom něco bude :)))

    Jinak moc děkuji za inspirativní článek o hydrataci pleti :) mám stejný problém jako ty... používám každý den před spaním a po probuzení olivový krém od Ziaja a pomáhá mi to nádherně :) zkoušela jsi ho??:)

    OdpovědětVymazat
  5. Litr a půl je málo, přidej půl litr a budeš jako hydratovaná královna :o) Fakt, jo - zkus to :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak já se pokusím. Dnes mám v sobě už litr a půl a lítám na záchod jako divá. :D Ty dva litry dnes určitě dám.

      Vymazat
    2. Anonymní30/1/13 17:14

      Já jsem zas někde četla, že ty dva nebo tři litry jsou mýtus, který taky neplatí univerzálně. Jinak to bude mít padesátikilová slečna a jinak stokilový chlap. Já do sebe víc než litr a půl nebo dva taky nedostanu.

      Vymazat
  6. Ten Douglas vypadá dobře, nevíš prosím, kolik stojí XL verze? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní28/1/13 10:42

    Ahoj, ty vážně věříš, že čokoláda zhoršuje akné? Čokoláda s akné nemá žádnou souvislost a je to mýtus dost dlouho přetrvávající...jinak s tím pitným režimem mám taky problémy..... musím mít furt sklínku před sebou jinak se napiju až mám žízeň a to je už pozdě! Jinak na akné mi stopro pomohly přípravky od kožní lékařky co jsou na předpis.. jasný je, že jednou za měsíc se to vyždycky trochu zhorší, ale jinak všem co mají akné nějak víc, což se tebe netýká :-), tak ať si skočí za kožní :-) zdraví Ivča p.s. a teď se du napít :-D jinak mě zaujal ten krém od ryoru asi ho vyzkouším !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím na to, že se mi zhorší pleť, když jím sladké nebo naopak když jím moc kyselé, tak mám po celé pleti pupínky.

      Vymazat
    2. Anonymní28/1/13 18:34

      Nie cokolada ale cukor v nej...inak 1,5 litra vody je velmi malo clovek za den vyluci cca 2 litre vody, tam by som ostala na minime v tom prijme vody

      Vymazat
    3. No a jaký je v tom rozdíl? Když konzumuji hodně čokolády, mám akné, protože je v ní hodně cukru.

      Vymazat
    4. Možná to je mýtus i podle lékařů, ale musím říci, že mě se po čokoládě také dělá akné :D Ať jím jakékoli sladké s hromadou cukru, nic mi to neudělá, ale více čokolády a prásk. Pupínek je na světě a já přitom na akné netrpím v podstatě vůbec. A čokoládu opravdu nejím, když jsem ve stresu. To naopak nejím skoro nic, takže nevím nevím, jestli je to zrovna emocionálními výkyvy. Stejně tak se ještě pupínkuju po časté konzumaci tatarky, kterou prostě miluju! :D

      Jinak radím přidat aspoň ještě litr k tomu pitnému režimu :) 2 litry by měly být minimum, v létě se pak doporučují nejlépe 3. To já vypiju přes zimu a někdy i víc, takže léta se děsím, budu jak žába na prameni :D Ale hodně to pomáhá s pletí :)

      Vymazat
    5. Anonymní28/1/13 22:49

      Nevím teda no.. celkově bych to připisovala stylu života než jen pár čtverečkům čokošky. jakože nic proti :-) prostě když špatně spím málo piju a cpu se nezdravíma věcma tak to prostě nebude 100% okáčko.. I když i tak to někdo má :-( ale pít víc jak 2 litry to bych teda nezvládla už tak chodím furt z odpouštěním čůrat a v břiše mám žáby :-D prostě jen sem tím chtěla říct, že když jsem celkově v poho no stres dobrá nálada, krásně spím, tak beďar spí někde hluboko nikoliv na tváři :-) měj se pěkně a čtu tě moc ráda ahoj I.

      Vymazat
    6. Anonymní30/1/13 17:16

      To se může stát, ale je to spíš potravinová alergie (u toho kyselýho ovoce je to evidentní). Než akné. Proto se nedá říct, že by to platilo univerzálně. Někomu se to zhoršuje, někomu ne.

      Vymazat
  8. Také mam problémy se suchou pletí. Je to hrozné. V.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní28/1/13 14:32

    Ahoj, litr a půl je málo. Zkus vypít denně 2 nebo dva a půl litru a zanedlouho uvidíš opravdu změny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem četla článek, kde výživový poradce psal o tom, že 2litry jsou pro některé lidi příliš, že záleží na výšce člověka, váze, venkovním teplotám, fyzické námaze.

      Vymazat
    2. Dante Alighieri29/1/13 09:37

      Tak si to spočítej.. Měla bys pít 40ml na 1kg tělesný váhy. Já piju i víc, než mám. Pak se tolik neusazují tuky.

      Vymazat
  10. ty poslední dva výrobky mě zaujali, především tedy ten krém na všechno :D

    OdpovědětVymazat
  11. Pitný režim, to je i můj dlouhotrvající boj :D Až jsem si koupila půl litrovou skleničku (spíš sklenici :D) a najednou to jde :)
    Jinak ten krém od Ryoru je úžasnej! Neustále ho kradu mamce, musím si konečně pořídit svůj :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ryor mořské řasy asi skočím koupit, už jsem pár krémů zkoušela a tenhle se mi zalíbil.
    A chci se zeptat, jestli nemáš v plánu vyzkoušet Bioderma BB cream https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151386339529169&set=a.170827104168.114386.165885069168&type=1&theater

    Děkuji, ahoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bb krém od Biodermy se moc těším. Takže doufám, že ho brzy vyzkouším. A samozřejmě na něj napíšu recenzi, případně dodám i video pro lepší představu. :)

      Vymazat
  13. Nalákala si mě na ten Douglas :).

    OdpovědětVymazat
  14. Ten krém od Ryoru mě zaujal, zrovna sháním ňákej noční krém, tak bych asi zkusila tenhle, děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  15. To já na hydrataci používám gel Syn Care a krém Eva. Moje pleť je taková smíšená, občas je suchá, občas zase mastná.. mám divnou pleť.. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ten krem od Bidoremy som mala ale minul sa mi . Musím si poňho zájsť znova :)
    www.adorablediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. zaujal mě ten krém od Ryoru :))
    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. S tou suchou pokožkou mám problém aj ja, ale ešte k tomu mám aj akne. Prosím ťa a ten druhý krém Ryor sa dá kúpiť bežne v drogérií?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak v které drogérii. Na oficiálních stránkách má Ryor vypsané prodejny, ve kterých ho zaručeně najdeš. :)
      http://www.ryor.cz/cz/prodejny/

      Vymazat
  19. Anonymní29/1/13 12:04

    Mám stejný problém, suchá pleť s tendencí k akné, ale teď jsem objevila levandulový pleťový olej od Saloosu a zabila jsem dvě mouchy jednou ranou :) Krásně hydratuje, má antiseptické účinky a navíc úžasně voní. V kombinaci s růžovou micelárkou od Biodermy mám po problémech :) P.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©