úterý

Jak na Nový rok, tak....



Jak se říká, "Jak na Nový rok, tak po celý rok." Takže jak to u mě bude po celý rok 2013 vypadat?

1) Budu neustále pendlovat mezi přítelem a školou (Ano, už jsem zase hezky v Praze.)
2) Budu péct po celý rok dorty
3) Budu kárána za to, že nechávám v obýváku ručníky
4) Odolám ochutnání dortu
5) Budu pít čaj o páté v půl šesté
6) A budu chodit s angínou hezky pěšky namísto toho, abych si vezla zadek metrem. Aneb ve zdravém těle zdravý duch. :D

No musím říct, že jsem po dnešku na nadcházejících 12měsíců přímo natěšená. :D


Jaký bude Váš rok 2013?

SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Evi ja uz jsem taky zase chcipla. 39 horecka. nehybnost. boli me v krku, oci a celej clovek... ach jo. tak se brzy uzdrav, posilam pusku :-*

    OdpovědětVymazat
  2. mým rokem se nechám překvapit co mi nachystá :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní1/1/13 18:25

    Jé, ten dort vypadá skvěle! Musíš sem dát brzy recept.

    OdpovědětVymazat
  4. jo jo, můj další rok by asi taky byl zajímavý kdybych se měla řídit dneškem - vycházka s teplotou (taky, taky), odkládání učení, otupělost střídaná s nadšením:D no prostě blázinec:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten dort vypadá úžasně!:)
    Rozesmálo mě 'Budu pít čaj o páté o půl šesté.':D Tak ať se ti v novém roce daří a všechno se ti splní!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to pevnou vůli k plnění hlavně na ty dorty teda ! :D

    Krásný Nový rok ať vyjde vše,
    co si přeješ !

    OdpovědětVymazat
  7. Budu jenom ležet s pc na klíně :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mmm vyzerá to super. Hneď by som si dala.

    OdpovědětVymazat
  9. Bože ten koláč vyzerá lákavo! :D Hmm dúfam len vto najlepšie:)
    Samozrejme to prajem aj tebe!
    http://rebeliada.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Jestli budeš péct samé takové chutně vypadající dorty tak hodně štěstí, dostala jsem právě chuť na sladké :D

    OdpovědětVymazat
  11. mnam to bych si dala:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  12. mm ten koláč vyzerá super :D a aký bude môj rok 2013? plný zmien.. a strašne sa na neho teším :)

    btw, budem veľmi rada keď si pozriete môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: čo môžete tento rok nájsť na mojom blogu a random fotky s decembra
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  13. v tom případě se budu celý rok cpát makronkama :)

    To jsem moc ráda, že jsi mi to objasnila, vrtalo mi to hlavou :D)

    OdpovědětVymazat
  14. mňaam dala bych si! a já v tom připadě se budu celý rok "pilně učit" = šidit se tím, že jsem pořád na pc a nemůžu se k tomu dokopat!

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné to budeš mít :) Ale nezoufej, určitě se to v průběhu vytříbí :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  16. Hi love!

    So yummy :*

    Gladly following u back :)

    Happy New year, my love!

    Wish you the best in 2013!!!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  17. uhmmmmmmmmmmmmm :D
    thanks ;)
    im follow ypur lovely blog
    xoxo
    happy new year

    OdpovědětVymazat
  18. Looks delicious!! :)

    Following you back now via GFC! Keep in touch!!

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpovědětVymazat
  19. :D, ale vždyť to zvládneš! :D a ten dort vypadá nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já zase pekla Vánočku :) Ale tu bych nechtěla péct celý rok, jelikož jsem u toho strávila hafooo času :)

    OdpovědětVymazat
  21. Dort je senza. Já budu celý dny ležet v posteli a válet se v pyžamu :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Dort vypadá fantasticky. Jinak moc pěkný nový design! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já budu celý příští rok spát :D.

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní13/5/13 09:38

    Good article. I will be experiencing many of these issues as well.
    .

    Feel free to visit my web site - website

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©