neděle

Jak zazářit na večírku?

Na první pohled může díky svému obalu připomínat parfém, ale jakmile ho náhodou vyzkouší Vaše všetečná kamarádka, bude rázem posypaná pudrem se zlatavými třpytkami.
Plesová sezóna a večírky jsou v plném proudu. A k tomu nepochybně patří i třpytky, ať už skrze tvářenku, ve stínech, na rtech, ale také ve výstřihu nebo na pleti. Právě pokud máte chuť třpytit se od hlavy až k patě, snadno toho docílíte díky tomuto pudrovému spreji.
Dá se tedy využít jak na pleť, na výstřih, tak i na vlasy.

Co beru jako veliké plus tohoto produktu je jeho jemná parfemace, která Vám vydrží na těle opravdu hodiny. Přítel z ní byl naprosto unesen a nemohl se od mé tváře doslova odpoutat. :) A o to přece jde! No ne? Vůni je těžké popsat, možná bych ji přirovnala k cukrové vatě, přesto není těžká, právě naopak, cítím v ní svěžest.
Pudr obsahuje zlatavé třpytky, které Vám na kůži vydrží po celý večer, takže není třeba nosit jej v kabelce, postačí si ho vystavit na nočním stolku, kde Vám udělá parádu.

CENA: 329 korun


Pudr obsahuje bambucké máslo a vitamíny.
Když jsem si prohlížela německé stránky, kde byl tento produkt chválen, narazila na radu využít flakón na oblíbený parfém. Takže jakmile produkt vypotřebuji, lahvičku určitě naplním svou vůní. :)
SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. Wow, to na mě hodně zapůsobilo! :) Až se dostanu do Douglasu, určitě po tomhle třpytivém zázraku skočím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc super! Já bych ho asi neměla, kde využít, ale vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  3. wow to se mi moc libi!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá naozaj krásne, hned by som ho brala :))

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, díky za typ, tenhle zázrak si nejspíš nenechám ujít, hlavně teď v blížícím se plesovém období :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá zajímavě! :) myslím, že by se to mohlo líbit mamče, díky za tip :) a to balení je strašně rozkošné!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! To vypadá tak krásně, ten obal a ty třpytky. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se po něm možná podívám,je to skvělý typ.Akorát to vypadá že těch třpytek je moc a jsou hodně výrazné,tak nevím jestli to je tím jak je to přiblížené na fotce nebo ve skutečnosti podle mě by ty třpytky mohly mýt jemnější ale poohlédnu se po něm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží, kolik toho pudru na sebe vysypeš. :)

      Vymazat
  9. Anonymní27/1/13 10:51

    a neprodava se i bez trpytek? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá skvěle, ale já bych ho asi nevyužila. A nelítají při aplikaci ty třpytky po celém pokoji? :-)

    U mě GIVEAWAY: allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná, elegantní věcička... hnedka jak se dostanu po prázdninách do města, půjdu se po něm podívat... :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je bomba, ten flakonek vypadá hrozně hezky a s tou vůní by mě to ani nenapadlo :)
    Hned bych si ho koupila, jenže bohužel bych ho nevyužila, na plesy zas až tolik nechodím a v běžném životě se třpytit nepotřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, tak tenhle pudr mě hodně zaujal! Já na třpytky moc nejsem, protože mě pak rozčiluje, že je původně mám na jednom místě, ale nakonec zkončí úplně všude. Tenhle vypadá, že by díky drobným třpytkám mohl vydržet na původním místě. Navíc tedy ten krásný flakonek... Aaaach...:-D

    OdpovědětVymazat
  14. to vyzerá super!v lete to musí krásne rozjasniť opálenú pokožku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow tak to vypadá naprosto skvěle! To by se mi hodilo na maturitní ples. :)) V.

    OdpovědětVymazat
  16. No tak to je něco pro mě!!

    OdpovědětVymazat
  17. Pokukovala jsem po něm, ale doma už mám za účelem "třpytit se" velký pudr s roztomilou labuťenkou.

    OdpovědětVymazat
  18. jooj, tak toto nie je nic pre mna. nenavidim trblietky

    OdpovědětVymazat
  19. já jsem si nejprve myslela, že je to parfém :D Ale vypadá to moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  20. Toto určite chcem ! Len škoda že takéto tu na Slovensku asi ťažko nájdem :( či ? :D a máš pekný článok :)
    www.adorablediary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Zo začiatku som si myslela že to je parfém, ale ten puder musí byť naozaj skvelý.Super typ.

    <3 http://alexandrak-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Wow moc hezké :) Asi nad tím zapřemýšlím na maturiťák :)

    OdpovědětVymazat
  23. zajímavá věcička :) já bych ji tedy nevyužila, protože se mi moc nelíbí třpytky na těle a ve vlasech, každopádně ten flakón je ale moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá úžasně:)škoda,že jsem o něm nevěděla dřív,na páteční party by se mi moc hodil:)

    OdpovědětVymazat
  25. Jéžiš to je nádhera, mrknu se po něm. Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  26. lesknut by som sa urcite nechcela, ale nadherny flakon, skvele balenie!!!
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. Jéé to je krása, já se chci taky třpytit ! :))

    OdpovědětVymazat
  28. Na ples je to úžasná věc a navíc tak krásně vypadá! :)

    OdpovědětVymazat
  29. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=239549546178025&set=a.148645645268416.31941.100003689444286&type=1&theater co řikáš na tohle?

    OdpovědětVymazat
  30. kde jej seženu? a pudr tedy rozprašuje (jako voňavka) či vysypává? :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  31. To je roztomilé, na léto to bude super :-)

    OdpovědětVymazat
  32. No to je rozkošné :) Miluju tyhle typy flakonků!

    OdpovědětVymazat
  33. Flakónek je fantastický! Ale třpytek moc neužiju, což je docela škoda :D

    OdpovědětVymazat
  34. To je nádhera!! Kde se dá pudr koupit? Skvělá recenze...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se koupit pouze v parfumerii Douglas. :)

      Vymazat
  35. perfektní věcička, ale nevím, jestli bych tak velké balení někdy vypotřebovala :) každopádně na plesy či podobné akce je to moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  36. Je to krásná stylová vychytávka, ale třpytí se to až moc. Zase jako balit se do třpytek nemusíme :/ Lepší je třeba krém na tělo Aura Swarovski :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©