čtvrtek

JARNÍ NOVINKY


Pro letošní jaro si pro nás Clinique připravilo novinky z řady chubby stick. Kromě toho, že balzámy na rty chubby stick, už nebudou pouhými balzámy, ale intenzivními rtěnkami, vznikly také chubby stick stíny. Dnes tady nemám pro Vás recenzi, ale spíše ochutnávku toho, na co se můžete těšit. Určitě Vám natočím video produktů v akci, protože skrze něj si o produktech uděláte nejlepší obrázek. :) Ale nebojte, vlastní hodnocení těchto novinek také prozradím. :)
Taky už se tak těšíte na jaro?

SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Líbí se mi ty fialkové :) a těším se na recenze

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrlala sis krásné barvy, už se moc těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta chubby stick vypada krasne.. ta barva♥ zajímalo by mě jak vypadá na rtech, už se těším až to ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Farby su pekne ale vyzeraju ze su to mastne tiene a tie nie su v mojej oblube

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní31/1/13 15:50

    Jéje, těším se.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní31/1/13 16:23

    Miluju tvoje fotky!. A tvou tvořivost a vynálézavost! Jak máš za objektem ten časopis, tak to vypadá skvěle!. Chválim Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi ty fialové, přesně takové barvičky mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní31/1/13 20:43

    mne práveže trošku vadia takéto fotky, väčšinou mi produkt úplne splýva s pozadím a neviem čo je kde.. ale inak milujem tvoj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já můžu fotit na bílém pozadí. :)
      Právě jsem od toho upustila na základě komentářů, ve kterých stálo, že je lepší fotit na časopisech. :)

      Vymazat
  9. beautiful blog I'm your new follower hope you can follow back


    http://www.ohmydior.org/

    OdpovědětVymazat
  10. mě se to líbí na časopisech a nebo případně klidně bílé pozadí,ale vymyslet něco originálního,ale já jsme spokojená se vším jak to je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale můžu udělat kompromis. Úvodné fotka na časopisu a zbytek na bílém pozadí. :D I když to už by asi bylo příliš. :D
      Ale třeba něco vymyslím.

      Vymazat
  11. Na recenzi se těším :).

    OdpovědětVymazat
  12. Neskutočne sa teším :) a tie farby sú bombové!♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©