pátek

Kočičí pelíšek


V poslední době si Adélka oblíbila polehávání v umývadle. :) Zvláště se do něj žene pokaždé, když se jdu do koupelny namalovat. :)



A jakou kosmetiku používám doma u maminky? 
Většinou si "doma" u mamky nechávám zbytkové produkty, jde-li o čištění pleti. Dekorativní kosmetiku si mnohdy převážím, ale už i to mi přijde také jako zbytečnost, takže pomalu ale jistě zdvojnásobuji své zásoby produktů, abych se nemusela tahat s taškami kosmetiky.
V současnosti mám u maminky jen minimum, a to hřeben tangle teezer v mini verzi (Pořizovala jsem si druhý již před rokem do kabelky, ale nakonec zůstal z praktických důvodů doma. Hold jiným hřebenem se už neučešu.), Revlon tvářenka (Jemná a hlavně přirozená tvářenka, ODTUD), balzám na rty s ovocnou příchutí (Skvělý pomocník, jak odolat sladkostem, stačí si jen nabalzámovat rty. ODTUD), pudrový makeup od Clinique (asi můj nejoblíbenější v poslední době.), řasenka od Maybelline (Řasenka krásně zahustí řasy, takže Vám pak žádný neodolá a přítel bude z Vašich očí tak unesen, že z Vás v hospodě nespustí zrak), Lirene micelární voda (Nádherně parfemovaná!) a samozřejmě nemohu zapomenout na Stopangin, který mi teď přijde vhod. :)


Také máte dvojitou zásobu kosmetiky, protože více jak polovinu týdne trávíte ve škole a na víkendy jezdíte domů?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Krásná číča :)
    A malá rada, nepokládej Tangle Teezer na ty štětinky, neskutečně ho to ničí.. Vždy štětinkami nahoru ;)
    Taky už se ničím neučešu, mám už třetí :D První jsem měla klasický a pokládala jsem ho stejně jako ty a úplně jsem ho odrovnala a pak jsem si koupila rovnou i kompakt i klaický, tentokrát Elite :) Miluju TT :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jsem si tohle přečetla, běžela jsem do koupelny :D Díky za upozornění :)

      Vymazat
    2. Děkuji za radu. :)

      Vymazat
  2. Ahoj, taky jsem si prvních pár týdnů kosmetiku převážela a teď spíš dokupuju to, co mi doma chybí :)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní11/1/13 10:18

    Ahoj, chtěla bych se zeptat na ten tangle teezer. Četla jsem si o něm něco, ale upřímně, vždyť je to kartáč na vlasy :D. Opravdu je to takový zázrak? Nějak si nedokážu představit, co může být na kartáči tak super. Ale jako vždy mě samozřejmě láká :)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      jako malá jsem měla afro, a tak jsem potřebovala na vlasy měkký kartáč, s obyčejným hřebenem mi vlasy rozčesat nešlo, takže jsem kdysi měla právě kartáč s gumovými štětinkami. Dnes už afro nemám, ale vlasy se mi stále cuchají a s klasickým kartáčem si vlasy tak akorát vytrhávám, s tangle teezerem se učešu bez bolesti. Je pravdou, že Ti potom mohou vlasy elektrizovat, ale za to jemné rozčesání to stojí. :)

      Vymazat
  4. Anonymní11/1/13 10:30

    JDI PROSÍM K VOLBÁM!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Adélka! ♥
    čierne mačky sú najkrajšie, podľa mňa :)
    inak tiež už mám dvojitú zásobu kozmetiky. teraz som prvý rok na výške a keď som sa v septembri presťahovala na intrák, bolo hrozné vláčiť kilá kozmetiky každý piatok domov a v nedeľu zase naspäť.... takže teraz si so sebou nosím maximálne parfum...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ceady, měla jsem to jako ty, neustále jsem něco převážela, druhý rok bydlím ve "svém" (ještě 18 let :o))) a snad to moje bude...takže mi toto dilema odpadlo. Adélka je skvělá, kočky jsou takové, chtějí vždy být tam, kde jsi ty, mají na to zvláštní talent. Jinak jsem nepochopila ten výkřik s volbami?! :oDDD Měj se krásně a brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  7. já si k mamce všechnu kosmetiku převážím, nesnesu pocit, že mi něco chybí :) Vypadá to, že se tam Adélce fakt líbí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kočička je překrásná, máme hodně podobnou, ale ještě kotě, ta zas ráda leží ve vaně a hraje si tam :) Jinak micerálku od Lirene mám taky, ta vůně je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, takuž teda vážně vysrostla. Začala jsem tě sledovat, když sis jí pořídila a to bylo ještě kočičí klubíčko :) Teď už je z ní slečna :) Ti naši dělají to samé. Stále v umyvadle a taky se rádi rachtají ve vodě. Stačí akorát pustit kohoutek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj :) Já jezdím pravidelně na víkendy k přítelovi,takže taky jsem nejdřív vše převážela,ale teď už to řeším tak,že si také vše pořizuju 2x..Ovšem nepoužívám tolik dekorativní kosmetiky, takže tu si pouze převážím a ještě můj cestovní tangle teezer s ovečkou Shaun:))))

    OdpovědětVymazat
  11. Já si vždycky kosmetiku převážím.. :) Domů toho s sebou moc nepotřebuju a věci třeba na odlíčení si půjčuju od mamky.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná kočička :)
    hmmm dvojnásob kosmetiky... taky bych ho chtěla, ale jen doma, kde zatím bydím s maminkou :D

    OdpovědětVymazat
  13. TT používám také, je naprosto super! :) Jinak Adélka je moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem doma tak týden v měsíci, jinak furt v Brně, kde studuju. Ale vozit se mi to taky nechce, takže mám všechno dvakrát - jednou doma a jednou v Brně. A naše kočky v umyvadle nespí, jsou spíš na krabice :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jééje to je boží :). Alespoň ti dělá společnost u líčení :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, mám taky černou kočičku:))
    TT mám s ovekou shawn :D:)

    OdpovědětVymazat
  17. Naše kočka nelehává v umyvadle, ale sedí na poličce nad umyvadlem. Většinou ráno a kontroluje, jestli si správně čistím zuby. A taky je celá černá.

    OdpovědětVymazat
  18. No to je dokonalé :-) Vleze si koukám všude.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  19. nenene:) jsem teprve na základce a tak jsem doma pořád :33

    OdpovědětVymazat
  20. Máš pěknou kočičku. :)
    A dvojnásobné množství kosmetiky už nemám, mívala jsem část u přítele a část u sebe, když jsme spolu ještě nebydleli a já u něj občas přespávala.

    OdpovědětVymazat
  21. teda koukám, že Adélka roste jako z vody :)) chtěla bych vyzkoušet tu micerálku od Lirene, ale u nás je hrozně malý sortiment :/

    OdpovědětVymazat
  22. ježiš čičinka je miláček! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©