středa

Krémování s Clinique



Dnes bych Vám chtěla představit "krémové" produkty od Clinique, které si mě získaly.

Dramatically Different Moisturizing Lotion
Jako první je krém ze tří kroků ( = každodenní péče o pleť ve třech krocích), který jsem si přímo zamilovala. I když Clinique tvrdí, že po třech krocích by měl následovat ještě klasický hydratační krém, já si s tímto hravě vystačím (ale nikomu to neříkejte. :) ) ...A i když jedu domů a neberu si sebou onu základní Clinique péči, mám u maminky druhé balení, protože se bez tohoto krému jednoduše ráno neobejdu. Nejedná se o krém jako takový, konzistencí je hodně řídký, a tak se dá spíše bavit o hydratační emulzi.
CENA: za 50ml 590korun

Deep Comfort Body Wash
Druhý produkt není krém, i když jsem ho mezi krémy zařadila. Jedná se o tekuté krémové mýdlo. Líbí se mi, že všechny krémy řady Clinique mají specifickou vůni, pro někoho až chemickou. Avšak u toho tekutého sprchového krému Vám parfemaci popíšu jednoduše, protože po opláchnutí voníte jako kdybyste si pokožku myli klasickým tuhým mýdlem od babičky. :) Vždy si tuhle parfemaci spojuji s čistým ložním prádlem, do kterého babička dávala nespočet mýdel. Po rozetření ve sprše budete mít pocit suché pokožky, stejně jako u tuhého mýdla, jakoby Vás pnula, ale onen pocit po smytí teplou vodou opadne a najednou zjistíte, že máte pokožku jemňounkou a hlavně voňavou. 


Deep Comfort hand and cuticle cream
Třetí produkt, na který nedám dopustit je krém na ruce. Musím říct, že je to po dlouhé době krém, u kterého bych mohla říct, že je to top1. Ve srovnání s crabtree&evelyn krém nemá žádnou oslnivou ovocnou nebo květovou parfemaci. Jak už jsem zmínila výše, krémy od Clinique nevoní přírodně. Ale právě vše dohání na tom nejhlavnějším a to v účincích. Po rozetření, kdy není třeba velkého množství, jsou ruce nádherně jemné jako dětská prdýlka. :) Takže pokud hledáte kvalitní krém, tak doporučuji právě Clinique.
CENA: cca 450korun

Máte s některým z těchto produktů zkušenosti?
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Nemám zkušenosti vůbec s žádnou kosmetikou od Clinique, přiznám se, že je to právě kvůli vyšší ceně, bojím se, abych si u nich nenakoupila za tisíce a pak ty prudodukty nemusela prodat, nebo nedej bože vyhodit. Ale třeba jednou něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek. Mám doma DDM Lotin a jsem s ním spokojená, jen jediný problém, který mě potkal bylo balení. Koupila jsem totiž krém přes internet a balení 50ml bylo v plastové lahvičce ovšem bez pumpičky :-( lahvičku jsem musela rozřezat a krém přendat, pže jinak to nebylo vůbec použitelné. Jo a pumpičku sehnat zvlášť se mi bohužel nepodařilo :-(.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/1/13 10:29

    Ahojky,
    Clinique patrí medzi moje oblúbené značky. Tiež používam ich 3-krokovú starostlivosť, krém na ruky mám v mini balení a tiež som veľmi spokojná. A dakujem ti za tip na čistiacu masku, je naozaj skvelá. Vônu ich výrobkov uplne zbožnujem, preferujem neparfémovanú komzmetiku, takže môžem iba odporúčať.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ráda bych je vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám od Clinique tu tří krokovou péči od Vánoc, takže zatím nemůžu moc hodnotit, ale bez následného použití hydratačního krému se opravdu neobejdu, mou pleť dost vysušuje.. Ale ten krém na ruce bych chtěla zkusit :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  6. ten krém na ruce bych ráda vyzkoušela, ale nejdřív musím doplácat všechny "staré" :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní9/1/13 12:13

    Hezký článek :) Já uvažuju o Dramatically Different Moisturizing Lotion, čtu na to dost chválu a hydratace není nikdy dost ;) Líbí se mi, že se může dát pod běžný krém. Jinak od Clinique jsem měla jen dva výrobky - denní krém Clinique Superdefense SPF 25, který jsem používala v létě i jako masku (v silnější vrstvě), když jsem to přehnala na sluníčku a pak chubby stick. S oběma jsem spokojená, krém byl super (není to žádný super antiage, kolem 25tého roku bych se ho vůbec už nebála použít). A balzám na rty - nečekala jsem výdrž jako od rtěnky, takže zklamaná jako mnozí nejsem, ale naopak - hezká příjemná věcička (uznávám ale, že cena může být pro mnohé dost vysoká). Iwi

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní9/1/13 14:00

    Může se tě na něco zeptat? :) Mohla bys mi doporučit nějaký skvělý hydratační krém na obličej?(Cenově dobře dostupný.) Na svou problematickou pleť mám Bioderma AKN fluid (zatím vzoreček, ale chci plné balení, abych se svých problému s obličejem zbavila) a ten mi pleť vysušuje, dělají se mi šupinky a nemůžu teď používat ani korektor, protože to je vidět. Děkuji mnohokrát. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na pleti jak suchá, tak naopak mastná místa. Takže používám většinou 2krémy, nepočítám-li ten od Clinique ze tří kroků. Tento produkt od Biodermy mám a používám ho na mastnější místa, takže jedině souhlas s tím, že vysušuje. A na ty sušší zase naopak používám od La Roche-Posay hydratační krém http://www.laroche-posay.cz/lecebne-pripravky/Hydreane/Hydreane-V%C3%BD%C5%BEivn%C3%A1-textura-p2158.aspx , cenově okolo 220korun. :)

      Vymazat
  9. Všechny tři produkty bych chtěla vyzkoušet, ale asi budu muset postupně, protože musím šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel nemám zkušenosti ani s jedním produktem od Cliqniue :(
    Ale mám zálusk na BB ;) :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hello sweetie, so glad I've found your blog, I'm already following and keep visiting you cause I really like it :D
    I leave you my blog just in case you want to visit me someday :D
    Kiss

    www.trendybow.com

    OdpovědětVymazat
  12. věřím že je to super péče, ale je to trošku dražší než jsem schopná za krém dát :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní9/1/13 18:06

    vyššie v komentári si uvádzala, že máš aj suché aj mastné miesto..mám to podobne, t-zóna mastná, ale líca celkom suchá..takže ty na tie miesta odlišné produkty?..inak skvelé články, práve som na tvoj blog narazila a trávim s ním už štvrtý večer :) S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Nejsem výjimka, dělá to tak mnoho žen. :)
      A děkuji moc za pochvalu.

      Vymazat
  14. Nemám vůbec zkušenost s Clinique a musím říct, že mě zatím ani neláká. V kosmetice dávám "větší peníze" zatím jen do micelárky a mám zkušenost, že vysoká cena nemusí nutně znamenat vyšší kvalitu. Naštěstí, aspoň můžu více utratit za oblečení. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©