středa

MOJE ANTIPERSPIRANTY

Nedávno jsem přepínala o reklamě z programu na program, když tu jsem se zastavila u nepříliš zábavného českého pořadu, ve kterém zrovna české celebrity rozebíraly průzkum, kolik lidí v České republice používá antiperspiranty. Podle průzkumů (Nemám tedy ponětí, jak tyto průzkumy vznikají, pokud tedy nevyberou vtipně "100ku" lidí...)...Takže podle průzkumů se Česká republika umístila na spodních příčkách Evropy, co se užívání antiperspirantů týče, zatímco nejvíce se antiperspiranty používají v Německu a snad ve Velké Británii.  Je pravdou, že starší generace antiperspiranty nepoužívá, ale neznám mladého člověka, kterému by byly, ať už antiperspiranty nebo deodoranty cizí. Kamarádky zejména vsází na kuličkové deodoranty a pak samozřejmě na parfémy. Zato kamarádi jsou zastánci antiperspirantů ve spreji, stejně tak jako můj přítel (a já).
Osobně mám raději spreje právě proto, že u kuličkových nebo tuhých antiperspirantů nebo také u deodorantů mám pocit ulepeného podpaží. Možná si to vsugerovávám, ale kdybyste mi dali  na výběr, vždy sáhnu po spreji.



V současnosti mám antiperspiranty, od Dove (který mám doma u maminky, proto není na fotce),od Adidas a od Garnier.
Do růžového adidas antiperspirantu jsem se zamilovala, už když mi bylo 16let (Půjčila mi ho poprvé kamarádka po tělocviku a ihned mi bylo jasné, že si ho budu muset do příště taky pořídit.) A od té doby se k němu pravidelně vracím...Jinak jej používám ráno po sprše, klasicky na den. :)
Namísto toho Garnier používám, jen když jdu cvičit, nemá sladkou, dívčí parfemaci, právě naopak, možná bych řekla, že až pánskou, ale ne natolik, abych jej nepoužívala. Hlavní je pro mě to, že vůně není nijak pronikavá. Jednoduše se mi zdá vůně na sport ideální. :) Navíc oceňuji uzamykatelné balení, takže se Vám v tašce nestane, že byste jej špatně chytili a náhodou si poprášili věci.
Co se účinků týče, není-li 40stupňů ve stínu, mohu potvrdit, že oba antiperspiranty těch 12hodin zaručeně vydrží, o 42hodinách už tedy zrovna přesvědčená nejsem. Navíc se denně sprchuji, takže nemám potřebu to testovat. :) Co jsem ale mohla snadno otestovat, bylo to, že ani jeden mi nedělá fleky.



ZAJÍMAVOST:
- Věděli jste, že se vědci dohadují o tom, zdali antiperspiranty nevyvolávají rakovinu prsu? Může za to prý Aluminium obsažené v antiperspirantech. 
- Antiperspiranty slouží jako prevence proti pocení, zatímco deodoranty mají tlumit zápach.

Používáte antiperspiranty?

Antiperspirant jsem dostala z krasa.cz
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Hliník je pěkný svinstvo já už bych to na sebe nestříkala ani náhodou...Nivea a Vichy dělá deodoranty bez hliníku a i když tolik nevydrží tak je to rozhodně lepší než si ho nechat dobrovolně vstřebávat do těla...dělala se mi díky němu na kůži divná lepkavá neprodyšná vrstva a navíc v ní ucpává póry..takže asi tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Garnier mám taky, ale já ám spíš už tyhle věci používám spíš tak ze zvyku, že moc nevnímám co to je :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/1/13 09:44

    Ja nevim, proc vsichni resi to aluminium....nikdy se neprokazala prima souvislost. TAkhle nam muze skodit cokoliv, od barev na vlasy az po laky na nehty. :) Mam rada spis kulickove, po nich se potim min. Skvely je modry Adidas Fresh 24h

    OdpovědětVymazat
  4. ANTIPERSPIRANTY od Garnier jsou mé oblíbené :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám nejradši Nivea fresh nebo ňák tak se jmenuje...neobsahuje Aluminium, takže mam pak lepší pocit, že si do těla nedostávam nic špatnýho :)

    OdpovědětVymazat
  6. antiperspiranty od Garnieru používám dlouho a ráda. mně ta vůně připadá právě taková jemná:) a jinak můžu potvrdit, že ráno ho použiji a když přijdu v podvečer domů, stále ho na sobě cítím. adidas i dove mám, ale jen jako náhradní, takže je běžně nepoužívám, byly to dárky. moc mě neokouzlily:(

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní16/1/13 11:52

    já moc nechápu, proč někdo používá antiperspirant nebo deodorant před sportem... jdu sportovat, abych se pořádně zapotila, ne?? hodně mi vadí, když v posilce běhám na pásu a vedle mě je nasprejovaná slečna a já pak nemůžu ani dýchat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto používám ten Garnier, který je neutrální a nemá silnou parfemaci. :)

      Vymazat
    2. Anonymní16/1/13 12:26

      Dobře, to je fajn:) Mám ho taky a je velmi příjemný. ale proč vůbec používat něco před sportem??

      Vymazat
    3. Dante Alighieri16/1/13 13:22

      Lepší nasprejovaná než smrdutá. Mě tedy vždycky obtěžují víc ti smraďoši! Hodinu aerobiku mi to dokáže úplně zkazit.

      Vymazat
    4. Dante Alighieri: Přesně to je můj názor. :)

      Vymazat
    5. Já absolutně nesnáším smrad potu, takže radši nebudu moct dejchat kvůli nasprejování, než kvůli pocení!

      Vymazat
    6. Anonymní16/1/13 15:44

      tak v tom případě si myslím stačí deodorant... opravdu nechápu, proč zrovna při sportu by měl člověk používat něco proti pocení:)

      Vymazat
  8. Mamka rakovinu měla, do té doby používala tuhý antiperspiranty, mám takovou představu, že tyhle ve spreji nejsou tak špatný v tomhle nejspíš.

    OdpovědětVymazat
  9. Co se týče aluminia v antiperspirantech, mělo by jít o hoax : http://www.hoax.cz/hoax/rakovina-prsu-pouzivanim-antiperspirantu/

    OdpovědětVymazat
  10. Používám a nejraději mám neparfemované :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dante Alighieri16/1/13 13:21

    To je zajímavý, tyhle dva výrobky považuju asi za nejhorší, co jsem kdy vyzkoušela, prostě mi nefungují a opravdu jsem smrděla potem! No, teď už mi nefunguje prakticky nic kromě pánských antiperspirantů v kombinaci s Driclorem. Dřív pro mě byla nejlepší Rexona, ale i ta přestala fungovat. Obsah hliníku mě netrápí, protože vím, že ty drogistické produkty jsou přísně kontrolovány a něco zdravotně závadného by do prodeje neprošlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý jsme jiní, někdo se potí více, jiný zase méně, takže si s těmito produkty hravě vystačím. :)
      A Driclor používám vždy v létě. :)

      Vymazat
  12. Vždycky sem používala tuhý, ale pak sem si jednou koupila někde ve slevě ve spreji a od teď už jen ve spreji:) Tuhý antipersporant sem vzdycky ve sprse smyvala aspon natrikrat a porad sem mela divny pocit, sice se zas vic potim ale da se to:)

    OdpovědětVymazat
  13. taky používám ten od adidas ten samej a od rexony

    OdpovědětVymazat
  14. JA používam normálny tuhý pánksy deo old spice bahamas :D
    A je to to naj, čo som mala!

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Aluminium napadá nervový systém člověka, ale než tě napadne to množství ze sprejů, tak je možná větší pravděpodobnost, že tě přejede auto, takže tak.

    OdpovědětVymazat
  16. Garnier je výborný. Mala som od Garnieru už veľa krát ale tento adidas je tiež veľmi dobrý. Momentálne mám ružový adidas :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mám nejaký zeleno fialový od garnier a ten je úžasný, fakt úplne menej sa potím! A neni po ňom zápach ani nič podobné :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní16/1/13 17:41

    Já nepoužívám ani antiperspiranty, ani deodoranty..aspoň ne od tý doby, co jsem objevila tzv. Intenzivní antiperspirant ve spreji od Eucerinu, kterej funguje neuvěřitelně! Nejdřív stačí 3 dny po sobě si po koupeli nastříkat do podpaží a pak už podle potřeby (třeba jednou za 3 dny, jak to každýmu vyhovuje) a pomáhá to úžasně, já se vždycky dost potila, jenom jsem došla do školy a už to jelo, ale od týhle doby se nepotim a timpádem ani nesmrdim :D není to ani drahý a fakticky to za to stojí ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Já používám jednou za čas Driclor a jinak přes den deodoranty, antiperspirant už jsem dlouho žádný neměla, Driclor pomáhá :) A aluminium mě netrápí, nevěřím tomu.

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám ráda vůni Rexony, jenže ta dělá neskutečné fleky na oblečení, hrůza :X

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám růžový Fa, používala ho moje kamarádka a vydrží dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám nejraději kuličky nebo tuhé deodoranty, u sprejů mám pocit, že je to jenom vůně, která ten pot překrývá :D. Přítel by ale také po ničem jiném než po spreji nesáh :).

    OdpovědětVymazat
  23. já mám nejraději deodoranty od Rexony, zatím mi jako jediný dokázaly fakt pomoct od potu :D ale plánuju vyzkoušet deodorant od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  24. Adidas som používala celkom dlho, teraz mám Rexonu. Predtým som mala radšej spreje, ale teraz som si už dvakrát kúpila tuhý... Ale už sa opäť chcem vrátiť k sprejom :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vždycky jsem používala Rexonu, ale časem mi nějak začala vadit taková ta její "těžkost", když jsem se s tim nastříkala, a to i málo, nedalo se v místnosti dejchat, byla agresivní a časem mě svědila na kůži (o skrvnách na oblečení ani nemluvim). Teď používám od Garnieru (sprej a někdy i kuličku) a jsem maximálně spokojená, jsou lehký, tak akorát voňavý (nezamořující :)) a funkční - to je teda Rexona taky, to se jí musí nechat, proto jí občas ještě použiju:) A dost mě zaujal ten intenzivní antiperspirant od Eucerinu, plánuju si ho na léto pořídit.

    OdpovědětVymazat
  26. Už používám jen Garnier, jsou cenově ok a fungují. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©