úterý

Můj nejoblíbenější korektor



Dnes mám tady pro Vás recenzi na produkt, který jsem si zamilovala hned při prvním použití. Je to asi můj první top korektor, u kterého mohu říct, že bych se k němu vrátila zase. Kromě toho, že jsem neměla problém najít světlounký odstín, který by odpovídal barvě mé pleti, jeho struktura je krásně krémová, takže se snadno aplikuje na pleť. Také u něj oceňuji to, že se dá lehce vrstvit. Záleží tedy na mně, jak chci intenzivně maskovat nedostatky.
Je to skvělý pomocník na skrytí zarudlých pupínků nebo i drobných stroupků na pleti od akné. :) Ovšem nejlépe si poradí s mými kruhy pod očima, na které většina korektorů nestačí.
Pro porovnání jsem se vyfotila bez korektoru a s korektorem, samozřejmě ještě bez makeupu. Nejlépe je znát právě zakrytí kruhů.




Dočetla jsem se, že korektor se dá snadno nanést jak pod, tak i na makeup nebo také samostatně. Já ho ale aplikuji vždy před nanášením makeupu. :)
korektor Even Better Concealer je k dostání v pěti odstínech.

CENA: 580 korun


MÁTE S TÍMTO KOREKTOREM ZKUŠENOSTI?
JAKÝ JE VÁŠ OBLÍBENÝ KOREKTOR?
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Anonymní29/1/13 09:43

    Vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Super! A ty tvoje vlasyyy!! :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní29/1/13 10:52

    Kryje skvěle. Ještě by mě zajímalo, jak dlouho vydrží, jestli má cenu do něj investovat, abych ho do měsíce nevypotřebovala. Tak pak napiš, až ho dovypotřebuješ

    OdpovědětVymazat
  4. můžu se zeptat jaká je odhadem výdrž? líbí se mi jak hezky kryje ale tolik korun se mi do něj nechce investovat... aby mi pak nevydržel týden :D

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, kryje opravdu skvěle. Mám ho taky a jsem s ním maximálně spokojená. A výdrž? Mám ho od září, používám téměř denně a úbytek je opravdu minimální... stačí opravdu trochu. Takže za mě investovat se vyplatí, vážně to vydrží dlouho!

    OdpovědětVymazat
  6. já myslela, že ho na první fotce nemáš :-O žádný zázrak za takové peníze:/ ale jako kryje, to zas jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co by měl korektor splňovat kromě dobrého krytí?

      Vymazat
    2. jasně, kryje ale ne zas tak moc jak bych čekala, první fotka jsem myslela, že je před

      Vymazat
    3. Jak jsem napsala, záleží na Tobě, kolik naneseš vrstev.

      Vymazat
  7. Anonymní29/1/13 13:15

    Vlastím ho a musím s Tebou jedině souhlasit, nic lepšího jsem neměla a to jsem toho vyzkoušela opravdu hodně.
    Ty tubové či tyčinkové korektory sice stojí méně, ale taky se Ti dříve vypotřebují, takže tady je ta investice na místě.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá úžasně. Budu se po něm muset podívat. Já jsem zatím spokojená s korektorem dermacol makeup cover. Něco mezi korektorem a makeupem, to krytí je perfektní. A na mou pleť? Paráda, zakryje i to nejhorší.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám hodně velké kruhy pod očima, řekla bych, že o dost větší než ty, ale tohle krytí by pro mě asi bylo málo, škoda. Já mám momentálně kombo Laura Mercier Undercover a Lancome Effacernes.

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám teda kruhy výstavní, na ně teď mám korektor od Diora a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá moc dobře, díky za typ :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dlouho jsem taky používala jeden od clinique :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám jen korektor z Catrice paletky, ale tenhle se mi moc zamlouvá :-)
    GIVEAWAY o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní29/1/13 19:19

    Jaký je rozdíl mezi tímto a třeba BB creamem, který kryje podobně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je korektor, ne makeup, ne bb krém.
      Slouží k lokálnímu maskování začervenání, kruhů pod očima.

      Vymazat
    2. Anonymní29/1/13 21:09

      Aha, mne se zdalo, ze ho mas po celem obliceji. Asi to na tech fotkach poradne nevidim, ale kam vsude sis ho nanesla?

      Vymazat
    3. Nanášela jsem ho na místa, kde mám pupínky a na kruhy pod očima. Proto jsem přidávala fotku bez korektoru, aby bylo znát, kde je.

      Vymazat
    4. Anonymní29/1/13 22:50

      Ale jak vidis, nejsem jedina, kdo nepozna, kam sis ho nanesla. Takze po celem obliceji rozetreny neni? Mozna je ta fotka moc presvetlena, ale fakt moc velky rozdil mezi temi dvema fotkami krome mist pod ocima videt neni.

      Vymazat
    5. To mě mrzí.
      Je možné, že máte jiný kontrast barev obrazovky. :(

      Vymazat
  15. Kryje fakt dobře, já mám už druhé balení tekutého korektoru od elfu a jsem spokojená :)

    Zvu vás všechny ke mně na giveaway!

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní29/1/13 19:59

    Klobouk dolů, vypadá skvěle. Takkto krycí korektor hledám dlouhatanskou dobu. Díky za tip Ceady.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Ceady!! Články máš stále skvělé a nádherné, moc ráda je čtu. Mám prosbičku, broučku, nechceš prosímtěsnažnětěprosím natočit zase nějaké to video? Mám ta videa hrozně ráda, kdyby ses divila, jaktože ti tak rychle přibývá sledovanost :D Já se jimi odreagovávám když se potřebuju učit, mám pak menší depku z toho, že nic neumím :D Mé starosti pak jakoby zmizí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, to je hezké slyšet. Zrovna dnes jsem si řekla, že už by to chtělo nějaké video natočit. :) Takže snad něco vymyslím a co nevidět natočím. :)

      Vymazat
  18. ja pouzivam dermacol make-up cover a nanasam ho vzdy PO nanasenie make-upu. ved predsa kebyze ho dam predtym tak ho pri nanasani make-upu rozmazem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě u tohoto korektoru s rozmazáním problém nemám. :)

      Vymazat
  19. Anonymní29/1/13 22:07

    Já teda ve fotce před a po nevidím moc rozdíl. Nebo jako na kruzích pod očima asi ano, ale přijde mi, že rozhodně nemáš natolik výrazný kruhy pod očima, se kterýma by si neporadilo kdeco. Asi kvůli světlý pleti není úplně snadný najít to pravý, ale přece jen od takhle vychvalovanýho produktu bych si představovala větší účinky. Kruhy pod očima nijak strašný, pleť máš bez chyby, nemáš akné... Spousta lidí tu ani nepoznala, v čem ten efekt vlastně měl spočívat. Neříkám, asi ti vyhovuje, ale nebuď tak sebekritická, vypadáš skvěle i bez nalíčení, takže nejsi úplně relevantní vzorek pro posouzení míry krytí. Já mám kruhy pod očima úplně šílený a tohle by na ně byl čajíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak zkus googlit, věřím že se najde dost zahraničních blogerek, které o něm psaly. Já mám zrovna pocit, že mám dost pupínků na pleti. Možná máš, případně máte, jiné rozlišení a kontrast barev. Protože na pleti (na uveřejněné fotce bez korektoru) pár pupínky vážně mám. :)

      Vymazat
    2. Anonymní29/1/13 22:25

      Nic nevidím, máš pleť jak z alabastru. :-) Nechci znít nijak útočně, prostě, jak to tak chválíš, čekala bych výraznější efekt. A přijde mi, že na tobě prostě ani nemůže přijít, což ale není tvá vada, protože prostě i nenamalovaná vypadáš fakt dobře a není takový výrazný rozdíl, když se nalíčíš. :-) Ještě jsi neviděla moje kruhy pod očima. Na světlý pleti, takže to vyniká. A když mám pupínek, tak i kdyby jen jeden, svítí do daleka. Tobě toho asi spoustu tak nějak přirozeně skryjí pihy, jsou na tobě roztomilý. :-)

      Vymazat
  20. joo vypada dobre,, asi i dobre kreje :))

    jestli chces mrkni ke me na blog :)

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Ceady,
    moc ráda čtu Vaše recenze, které jsem objevila na FB a přidala si Vaši stránku mezi oblíbené. Články a fotky jsou moc hezké a na jejich podkladě si výrobky i kupuji. Jste velmi šikovná. Hezký den :-)
    Renata Kopcilova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Renato,
      Téměř takové vzkazy nedostávám. O to více toho komentáře vážím. :-)
      Mockrát děkuji!
      Ceady

      Vymazat
  22. Takhle působí velmi dobře. Na tmavé místo pod očima by se mi hodil :D Ale za tu cenu bych do něj asi nešla, ačkoli když zvážím, jak často sáhnu po make-upu, měla bych ho na dalších deset let :D

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá to fakticky moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ten vypadá parádně :) kdybych nedávno neobjevila můj "holygrail" korektor, tak jdu do něj! :) Korektor je jedna z mála věcí, do kterých jsem ochotná vrazit i takhle nemalé peníze, protože se svýma mega velkýma tmavě fialovýma kruhama nemám nejmenší chuť vylízat mezi lidi...a protože moje požadavky na korektor jsou dost vysoké - chci aby dostatečně kryl,vydržel na místě celý den, a aby zároveň vypadal přirozeně a dal se nosit i bez makeupu, tak je s výběrem celkem problém. Do nedávna jsem používala korektor pod oči od MaxFactoru, nebyl špatný, ale teď mám nového miláčka, se kterým se jeho předchůdce prostě nemůže rovnat :D Můj první (a nejspíš i na dlooouhou dobu poslední) výrobek od Lancome - korektor Effacernes Longue Tenue :)

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní7/4/13 14:58

    Z kruhy pod očima mám také problém. Při vybírání se mi ale čatso stávalo, že nebyl k dostání odstín, který by mi přesně seděl (buď moc do oranžova nebo zase moc bílý).

    Co tento problém vyřešilo, je korektor od Bobbi Brown, zašla jsem do Douglasu, paní mi vybrala přesně odstín, i vyzkoušela a je vážně supr! Jedinej nedostatek možná bude, že je dost hutný a je možný že při každodenním používání dost zatěžuje. Jinak díky moc za recenze, vážně skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©