pátek

MUSIC: Mé oblíbené filmové

 
Jsem nemocná, a tak polehávám, pospávám a jako pozadí si pouštím své oblíbené písničky z filmů.  

SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Ooo, everyday mam aj ja rada, ale nikdy ma nenapadlo hodit si ju do prehravaca, cize dakujeeem!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4/1/13 11:09

    Skvělé filmy i písničky, máš vkus :))

    OdpovědětVymazat
  3. skoré uzdravenie :)

    budem veľmi,veľmi rada keby ste si pozreli môj blog. každý nový komentár či člen ma naozaj veľmi poteší..najnovší článok: náhodný outfit a keď má niekto tumblr,dajte mi vedieť.
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  4. Tá predposledná pesnička je podľa mojho gusta :3 Fakt už ma omrzeli tie pesničky bez významu , s debilným textom.Táto pesnička má všetko čo sa mi páči obzvlášť krásny text :)) Moja asi naj. filmová pesnička je When I look at you z filmu Last Song :)

    http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný výběr! Brzy se uzdrav :).

    OdpovědětVymazat
  6. ta první je užasná! :)
    mr.nobody je super ;) ..tak se nám pěkně uzdrav! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem nemocná, do toho ježdění a učení na zkoušky, zabijárna :-/
    Musím říct, že z těch filmů jsem moc neviděla, ale zrovna Atonement je naprostý skvost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hey! I've changed my URL. By changing my URL, my posts will no longer appear on your feed for some reason, in order to see them again, you'd have to re-follow me. Sorry for any hassle! Thank you dolls for being an awesome follower!
    http://projectchichi.blogspot.co.uk
    (previously amaechi-nwafor.blogspot.co.uk)
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  9. Pokání je úžasné...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©