neděle

NOVINKY: Chodec ve svetru

Po novinkách musí přijít článek s dalšími novinkami. :) haha. Nerada po sobě publikuji takovéto články. Ale bohužel mi nic jiného nezbývá. Tedy možná i zbývá, ale nic byste tu pár dní na blogu neměli.
Jak říkám, nestíhám a ležím v učení a když ne, tak nic nedělám. A tak i když mám pár článků předfocených, nemám myšlenky na to, abych sepisovala plusy a mínusy kosmetických produktů. Hold to není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Možná i video by bylo jednodušší, ale po natočení by následovalo i několikahodinové zpracovávání, takže tím padá i video. :) Navíc po včerejšku, kdy jsem do školy na jeden z předmětů video natáčela a zpracovávala, vlastně už ani chuť do točení nemám. (Případně bych Vám tady ono video mohla odpublikovat, přece jen je to kosmetické video. :D)
Dnes Vás tedy unudím fotkami novinek. :)
Když se mi zadaří, ve středu to pro mě končí a budu tady zase denně a hlavně Vás budu na facebooku otravovat od rána do večera. :) Takže mi držte palce a přejte mi úspěch, protože mám pocit, že mám špatnou karmu. 





Na fotkách jsou dárky, které jsem dostala k narozeninám. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. parádní svetr, odkud???:)

    OdpovědětVymazat
  2. svetr je moc hezký a boty taky.. jednu dobu jsem je taky moc chtěla, ale pak jsem od toho nějak upustila :) jsou pohodlné?

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sešit taky mám, koupila jsem ho kamarádkám :)

    OdpovědětVymazat
  4. všechno nejlepší :) krásné dárky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám teď dost učení.. :(
    Svetříky vypadají skvěle, těším se až se nám v nich vyfotíš ty.

    Zvu tě na GIVEAWAY o balzám na vlasy Gliss

    OdpovědětVymazat
  6. já takové články ráda čtu, vždycky mě baví koukat na to, co má kdo nového :D akorát po dočtení je mi smutno, že já nic z toho nemám, haha. potřebuju vydělat něco, abych taky mohla na pořádné nákupy.

    OdpovědětVymazat
  7. dodatočne vše najlepšie a aká máš datum ?:)

    OdpovědětVymazat
  8. jé tu guess girl chci taky letos k narozkám))

    OdpovědětVymazat
  9. krasny svetrik a na tu deluxe cokoladu pozeram uz tyzden v obchode takze si ju asi zajtra kupim :D
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. ten svetr je nádherný mám ráda křížky :)

    OdpovědětVymazat
  11. dá-li bůh ve středu to pro mě taky skončí, ale nějak tomu nevěřím, vzhledem k tomu, že dělám všecko jen to učení mě nechává chladnou :D

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely jumper!

    http://annettibus.blogspot.ie/

    OdpovědětVymazat
  13. ten svetr je vážně bombovej :)

    OdpovědětVymazat
  14. zaujala mě ta "čokoládový lízátko" ... v jedné kavárně z ní dělají horkou čokoládu, ohřejí mléko a strčí tam tu čokoládu na tyčce.

    Giveaway u mě na blogu ... uduhovekocky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dnes jsem si udělala první horkou čokoládu z lízátka a je to naprostá mňamka. Teď jen zjistit, kde mi ji koupili. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©