čtvrtek

NOVINKY: kabelka



Miluji kabelky, zejména ty velké, ale i malým přicházím na chuť, dlouho jsem měla ráda strohé a jednobarevné, ale teď si troufnu i na barevnější. Asi to bude tím, že se snažím dohnat pestrost barev právě na kabelkách, protože chodím oblečená většinou v černé barvě. Asi mám tendenci zmizet v davu. Někdy nebo spíše neustále bych si přála onen neviditelný plášť z Harryho Pottera, pod ním bych nosila barvičky. :) A díky tomu se i má sbírka kabelek hezky rozšiřuje. Někdy Vám ji určitě vyfotím. 

P.S.: Tahle kabelka pochází z Kabelkový Slon, odkud mám už předešlé dvě kabelky.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. vypadá krásně kvalitně!!! taková taška se vyplatí:)

    OdpovědětVymazat
  2. ta je roztomiloucka:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je pěkná, hlavně se mi líbí ty barvy :)
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Je veľmi pekná :) Tiež nemám rada farebné kabelky, ani malé nenosím, ale na túto by som si kľudne trúfla :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  5. Tak akorát na večerní koncert nebo na courání městem. Peněženka, mobil, kapesníčky, lesk na rty a může se vyrazit ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Je moc hezká, ale s tím, co já nosím v kabelce, tak bych tak 9/10 musela nechat doma a vešly by se mi tam pouze klíče, kapesníky a mobil. Peněženku mám větší, takže by útratu musel platit někdo jiný :-D
    Každopádně vypadá moc kvalitně a i barvičky jsou hezké :).

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem na ně koukala, ale jsou na mě moc drahé :/

    OdpovědětVymazat
  8. Je moc hezká, kombinace šedé a modré se mi líbí :).

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná :) Ty barvičky se k tobě hodí:))

    OdpovědětVymazat
  10. Mne sa páči že je taká živá alebo ako to povedať :))
    No ten plásť by sa aj mne zišiel haha :)

    OdpovědětVymazat
  11. Malá a roztomilá :) líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kabelkového slona vůbec neznám, ale mají tam docela pěkné kousky:) Ta tvoje se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  13. wau,veľmi pekná je :)

    btw, budem veľmi rada keby ste pozreli môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: čo nájdete na mojom blogu tento rok a random fotky s decembra
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  14. Kabelka je pekná. Páči sa mi, ako sa tie fabry dokopy hodia :°)

    OdpovědětVymazat
  15. tá je krásna!:) také dosť podobné, no oveľa menej kvalitné majú v deichmanne, ale tvoja je oveľa kraajšia:)

    OdpovědětVymazat
  16. Kabelka je moc pěkná,zrovna nedávno jsem si podobnou koupila ve slevách v Mangu ;) Podle mě kabelek není nikdy dost a tyhle malé jsou vážně praktické,když s sebou nechci tahat moc věcí tak je ideální...

    OdpovědětVymazat
  17. Dobře sis vybrala:)moc hezká kabelka

    OdpovědětVymazat
  18. mě se tedy moc nelíbí.. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Pání, chvíli jsem tu nebyla a tady je to úplně jiné :)
    Kabelka není můj šálek kávy a o obchodu jsem neslyšela, ale určitě tam mrknu.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  20. nice bag :)
    best wishes

    herzueberkopf.com

    OdpovědětVymazat
  21. pekná kabelka! :)

    Budem moc moc rada za návštevy, hlavne za komentáre alebo členov. Poteší:)
    lifemafia

    OdpovědětVymazat
  22. wau moc pekná! :)

    Budem moc moc rada za návštevy, hlavne za komentáre alebo členov. Poteší:)
    lifemafia

    OdpovědětVymazat
  23. vypadá kvalitně :)
    ale můj vkus to není :(

    OdpovědětVymazat
  24. takovéhle malé kabelky mám ráda, když někam jdeš jsou šikovné, ale já bych si asi vybrala jinou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  25. Líbí se mi ta kombinace barev!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©