pátek

NOVINKY


Brzy se můžete těšit na další recenze. :)


Máte s některým z produktů zkušenosti? :)
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. ten parfémek je rozkošný :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Douglas laky moc dobrý, akorát oranžovej nešel pořádně odlakovat a zůstalo mi tam zabarvení.

    OdpovědětVymazat
  3. těším se na recenzi té řasenky :) teda doufám, že i na tu budeš dělat recenzi :D

    OdpovědětVymazat
  4. Akce v Douglasu? Taky asi půjdu mrknout po těch ubrouskách, když je Lou tak chválí.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se těším na ten parfém, krásný design :-))

    OdpovědětVymazat
  6. těším se:) ty ubrousky chci vyzkoušet, kolik prosím tě stojí?

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you,
    Followed you too x

    http://crystalcosmicchic.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. Po takovém parfému jsem vždycky toužila :)

    OdpovědětVymazat
  9. tešim sa na recenzie :) ten parfum je krásnyy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá na věci z Douglesu :).

    OdpovědětVymazat
  11. jsem zvědavá na ten pudr
    je překrásný, tak ještě jestli funguje ...

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem nejvíc zvědavá, co budeš říkat na tu řasenku, ale samozřejmě i na ostatní produkty. :)
    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, nejedná se o parfém, ale o pudr. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě by se určitě zamlouvala ta řasenka ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní18/1/13 21:02

    Prosím kam zmizel článek o učení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přišly mi dva nepříjemné komentáře, které mě vážně zamrzely, a tak jsem článkem nechtěla provokovat, abych nedostala další. :(

      Vymazat
    2. Přeci se nebudeš omezovat kvůli někomu, je to Tvůj blog, Tvoje fantazie a my jsme Tvé čtenářky.
      Pokud se někomu něco nelíbí, tak prosím, ale jde to říct bez toho, aniž by Ti z toho bylo nepříjemně.

      Buď svá..

      Vymazat
  16. Ten parfém mě hodně zaujal, napiš o něm víc!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  17. Super věci sis nakoupila:) Líbila by se mi ta řasenka:) Na recenze se těším:)

    OdpovědětVymazat
  18. tak to jsem zvědavá,už s etěším :)

    OdpovědětVymazat
  19. Dante Alighieri18/1/13 22:45

    Ad řasenka - ten kartáček by mi podle mě vyhovoval. Těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, to je věcí... už se moc těším na recenze. Nejvíc mě zaujal ten pudrový spray! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní19/1/13 12:28

    Ta řasenka vypadá skvěle, takovéhle kartáčky já ráda :) už se strašně těším na recenze Ceady, tvé recenze jsou nejlepší! Jinak mohla bych se tě zeptat na pudrový makeup Almost powder od Clinique, vím že jsi o něm psala článek, ale nepsala jsi tam jakou má výdrž, chtěla jsem se zeptat jestli na pleti vydrží dlouho? :) protože když použiju pudr místo makeupu (nějaký víc krycí), tak mi přijde, že tolik nevydrží, tak abych zbytečně neinvestovala tolik peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že je pro mě vždy těžké hodnotit výdrž a psát hodiny, když to nekontroluji. :D
      Nerada bych něco "plácla". Ale řekla bych, že výdrž není špatná, myslím, že na pleti vydrží 8 hodin. :) Takže jej na rozdíl od jiných makeupů nosím v kabelce, kdyby náhodou, i když jej nakonec nosím zbytečně.
      Musím se přiznat, že je to můj nejoblíbenější tedy i nejpoužívanější makeup. :)

      Vymazat
  22. Žádné z těchto věcí jsem nevyzkoušela, ale jak to vydím, chce se mi jít nakupovat :D

    OdpovědětVymazat
  23. parfém má nádherný flakon :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní19/1/13 19:17

    Ahoj, promiň, že otravuji ale dala bys mi tu http://karinka28.blog.cz/1301/soutez-o-sperk-kdo-se-stane-vitezem prosím hlas pro Áju? :-) moc ti děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  25. Už dlouho se chystám na ty ubrousky, tak jsem zvědavá na recenzi. A ten parfém má nádherný retro flakonek :-).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©