pátek

NOVINKY od Cowshed

Dnes mi přišel balíček, který tak nádherně voněl, až jsem si myslela, že se jedná o balíček z LUSHe. Ale jakmile jsem začala rozbalovat, zjistila jsem, že se jedná o kousky z bohemic.com, odkud jsem si objednala svíčky a minibalení produktů Cowshed. Když jsem si měla vybrat z produktů, který bych vyzkoušela, zvolila jsem balení miniproduktů určené na cesty, abych toho od této značky mohla vyzkoušet co nejvíce. Jsem hrozná, já vím. Ale ráda srovnávám jednotlivé produkty od jedné značky, protože jeden Vám může sedět, zatímco druhý může být propadák. A když se u nějakého produktu, pro mě u nové značky, zklamu, většinou si už další produkty nekupuji. Takže proto když začínám s novou značkou, mám tendenci sahat po malém balení. Druhý důvod je ten, že když už Vám ten produkt v mini verzi nesedne, nemusíte se trápit tím, že jste do plného balení  investovali fůru peněz.
Nemůžu se dočkat až se setmí, abych zapálila svíčky a provoněla jimi pokoj.  Vážně jsem strašně mile překvapena z parfemace produktů, která je vážně neskutečná! Že by první kosmetika, která by svou vůní předčila LUSH? Ale vůně není všechno, takže nebudu chválit předem! Jdu testovat.



MÁTE SE ZNAČKOU COWSHED ZKUŠENOSTI? 


Produkty jsem dostala ke zrecenzování zdarma.  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Wow, těším se na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to vypadá super, už se těším na recenze :))

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní25/1/13 12:47

    Tak už aby ses pustila do recenzování. A mělas vyfotit ty svíčky. Tak snad se fotky taky dočkáme.
    Škoda jen, že nejdou přenášet pachy skrze internet.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som amla od Cowshed jedno telove mlieko, ale z vone sa mi dvihal zaludok, tak som ho nakoniec vyhodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní25/1/13 13:26

      Dle mého záleží na tom, jaké máme "chutě", co voní jednomu nemusí druhému, já třeba Lush nemusím, protože mě z něj vždy bolí hlava.

      Vymazat
    2. Jo to je jasne, co nos, to nazor.

      Vymazat
  5. Tak tuhle značku vůbec neznám! A pokud voní více jak LUSH, tak si o ní musím něco zjistit! Těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Těšim se na recenzi ;) a moc se mi líbí ta taška ;)

    OdpovědětVymazat
  7. To balení je vskutku roztomilé a jestli to ještě tak hezký voní.. :) Jsem zvědavá na recenze!

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se až je otestuješ. Moc pěkné obaly.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je pro mě úplná novinka ale voňaví věci miluju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju cestovní balení, vypadá to vždycky úplně jinak!

    OdpovědětVymazat
  11. Do teď jsem značku neznala, ale děkuji za představení, třeba se s ní blíže poznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní26/1/13 20:29

      Já taky! :)
      Kája

      Vymazat
  12. Já mám také hrozně ráda malé balení kosmetiky :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Takže to jsou svíčky? Mě ze svíček vždy bolí hlava :D třeba by to u těchto bylo jiné :)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak tahle značka je pro mě velkou neznámou abych pravdu řekla :) Ale máš pravdu s tím minibalením...taky když něco zkouším, tak to radši vyzkouším takhle, abych byla objektivní a porovnala a vyzkoušela toho co nejvíc :) LL*

    Giveaway o stíny MAC

    OdpovědětVymazat
  15. Já tuhle značku tedy neznám, jsem ráda že jsem na ni u tebe narazila

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní25/1/13 22:38

    proč jsi smazala ten předposl. (stěžovací) příspěvek? Holka nechci nic říkat, ale chtělo by to trochu průbojnosti, stát si za svým a nepřipouštět si negaci příliš k tělu. Bude ještě hodně (ne)úspěchů...a kor v profesi žurnalistky tyto "dovednosti" budeš potřebovat. No nic, když ti to pomůže...
    klidně tadyto nezveřejňuj, jen sem ti to chtěla říct. nauč se průbojnosti!!

    Lucka

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní26/1/13 20:26

    Jéje, to vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  18. mě bohužel takhle značka zklamala...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©