úterý

PĚNOVÝ BB od Vichy (plus video)

Jedná se o mou první zkušenost s pěnovým bb makeupem. A vlastně i s makeupem nebo bb krémem od Vichy. A tak jsem netušila, co si mám od tohoto produktu slibovat. Vloni jsem vyzkoušela pěnový makeup od Maybelline a v té době jsem se zařekla, že už se do žádných experimentů á la pěnové makeupy nebudu pouštět. Ale jakmile jsem zaznamenala tuto novinku od Vichy, na které nestálo makeup, ale BB, řekla jsem si, že bych produkt ráda vyzkoušela a zpětně po paměti oba produkty porovnala.

Tákže... Pěna je pěna a s pěnou se mi nikdy dobře na pleti nepracovalo. Ale jakmile jsem po několika dnech získala cvik, bb pěnu nebylo těžké nanést rovnoměrně. Navíc odstín není vůbec výrazný, a tak jsem se fleků rázem přestala bát. Na videu se může zdát odstín přímo neviditelný, ale věřte, že tam je. :D
Musím říct, že s Clinique nebo Erborian bb krémem se tahle novinka od Vichy nedá srovnávat. Je to podle mě úplně něco jiného. Clinque i Erborian byly hutnější, těžší i mastnější, ale zase zakryly všechno. Vichy bb je na pleti lehoučký, vůbec o něm nevíte, krycí schopnosti toho bb makeupu jsou nižší. A přestože se Vám pleť nijak neleskne a máte ji zmatněnou, na pleti se Vám během dne šupinky nevytvoří.


K dostání jsou pouze dva odstíny. Vybrala jsem si Beige, k dostání je ještě odstín Rose, který má být světlejší. Ale po rozetření a vyzkoušením jsem zjistila, že je tak jemňounký, že jde jen o to, do jakého tónu máte zbarvenou pleť, zdali máte růžový tón pleti nebo nažloutlejší tón.

BB makeup by měl splňovat šest v jednom
1. sjednocuje barvu pleti (SOUHLASÍM)
2. rozjasňuje (TAKÉ SOUHLAS)
3. hydratuje (ZARUČENĚ)
4. zmatňuje (SOUHLAS)
5. redukuje póry (TO 100% NEPOTVRDÍM, ALE AKNÉ NIJAK NEZHORŠUJE)
6. chrání proti sluníčku ochranným faktorem SPF30

CENA: 450korun


 K dostání jsou dva odstíny. Mně osobně vyhovuje Beige, který mám nanesen na pleti na fotografii výše.



Pro lepší představu jsem se rozhodla natočit Vám kraťoulinké video "Produkt v akci", ve kterém Vám ukážu  jak pěnové "bíbíčko" nanáším. :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Podvedome som sa hocičomu penovému vyhýbala. Ale isto vyskúšam :P Si mi naň urobila chuť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěnový BB? Díky za pobavení, Vichy!
    Někdo by měl všem těm výrobcům rádoby BBs vysvětlit, jak se to dělá...
    Video se ti ale povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvely clanok :))) značku Vichy mám rada . http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Když ho srovnáš s tím od La Roche Posay, který je lepší? :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj,můžu se zeptat kolik stojí?Dík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omg, máš to tam napsaný

      Vymazat
    2. Já se moc omlouvám, info o ceně jsem dopsala až potom, co mi Terka napsala komentář. :)

      Vymazat
  6. značka Vichy mě moc neláká :/ ale to balení vypadá zajímavě :D

    OdpovědětVymazat
  7. nikdy jsem nic penoveho nezkousela ale tohle vubec nevypada spatne..:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní22/1/13 10:40

    Video super, samotný bb mě zase tolik nenadchl, ale tvé zpracování ano :-)Nikol

    OdpovědětVymazat
  9. Mě to teda příjde jako nějaká pleťová emulze, vůbec to nekryje..:(

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som dávnejšie používala makeup od Vichy a bol to jeden z najlepších makeupov, aké som vôbec kedy vyskúšala (Normader myslím).
    Toto penové BB tiež vyzerá dobre, ale pre mňa bohužiaľ veľmi slabo kryje :/

    OdpovědětVymazat
  11. Pěnový BB, no to je vtipné :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak alespoň tam nepíšou a netvrdí, že to je BB cream, ale jen bb technology:-).A ostatně-forma pěny, proč ne, alespoň to je zas trochu něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  13. bála bych se nanášení té pěny, nemám s tím také moc dobré zkušenosti, ale zase mě tvůj popis zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní22/1/13 15:55

    Mně to přijde jako Dream Nude Airfoam od Maybelline jen 2x tak drahý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem psala v článku, ale Dream Nude Airfoam má šílené barvy.

      Vymazat
    2. Anonymní23/1/13 17:13

      Tak to se omlouvám, to jsem přehlédla. :) Mně Dream Nude Airfoam i odstíny docela sedí, i když oranžové jsou dost, to je pravda.

      Vymazat
  15. Ten vypadá dost dobře :).

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní22/1/13 19:34

    za pěnu bych nikdy nedala 450 kč , jinak pěkné video. ale vůbec mě produkt nezaujal. nejvíce se mi zamlouvá bb od la roche posay.
    JInak Vichy zas ma skvělý marketing jako vždy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom máš pravdu. :)
      La Roche Posay jsem také zkoušela, ale top je pro mě Clinique a Erborian.

      Vymazat
  17. Za dost peněz málo parády :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se pěna líbí, jednou jsem měla make-up od Vichy a byl skvělý, proto teď dost uvažuji, že koupím i tuhle bb pěnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mimochodem na xparfémy ho mají za 349,-Kč

      Vymazat
  19. Anonymní26/1/13 22:26

    Tak to vypadá super! Jednoznačně se po něm podívám.

    OdpovědětVymazat
  20. Taky jsem si ho chtěla koupit, ale na jedno stlačení vyjede až moc make upu a to ani nespotřebuju, takže jsem vždycky půlku dávky smyla :( jinak je moc příjemný

    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní9/4/13 22:43

    Musím říct, ze v porovnání s Garnier, Nivea a Loreal je tahle varianta nejlepší. Lehoucka pěna krásně sjednocuje mou pihovatou plet, řekla bych, ze na léto idealni, na zimu bych volila místo pěny krém, ale jsem s nim spokojena a AZ ho vypotrebuji, jdu znovu do nej, jen zkusím odstin beige. Diky za pěkně zpracování :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Pokud budeš souhlasit,velmi ráda ho odkoupím..

    OdpovědětVymazat
  23. Už jej mám spotřebovaný. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©