čtvrtek

Prasečí chřipka útočí


Prý tady zase řádí prasečí chřipka. Pomalu mám strach, abych ji neměla. Má nemoc neodeznívá, mám stále teplotu, kašlu jak tuberák, díky čemuž se ani v noci nevyspím a ráno mám kruhy pod očima, jako bych se snad do rána pilně učila. A tak i přes nánosy korektoru vypadám ráno i večer jako zombie. :D A tak jsem malování kromě nánosu korektoru vzdala, protože když už jsem nemocná, tak tak přece musím vypadat. Ať si o mně nikdo nemyslí, že jsem simulant. 
Fotky jsou ze včerejška ze zkoušek. Není nad to prosedět ve škole většinu dne, protože čekáte, kdy přijdete na řadu. Ale má to i své plusy. Nejenom, že se doučíte, co jste neuměli, ale také poznáte spolužáky, které jste v předchozím půlroku tak akorát míjeli ve dveřích a navíc zjistíte nejnovější drby ze školy. :D A po zkoušce se můžete zase hezky vydat domů do postele s horkým čajem a samozřejmě s balíkem kapesníků.
A nejenom, že jsem se díky svému kašli nevyspala já, ale taky mí spolubydlící. A tak jsem se včera rozhodla, že se hezky pojedu učit zpátky domů k mamince. :) 


kraťasy - H&M
sako - H&M
košile - F&F
boty - RedRaven
silonky - Timea
lebkový náramek - Lindex
hodinky - Casio
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. jo, tak jestli máš chřipku, to ti potvrdí jedině doktor

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná zombie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I přes nemoc Ti to neuvěřitelně slušelo! Hlavě košile se sakem - skvělý :-) A fotky jsou taky hezký!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní10/1/13 10:28

    Kraťasy a silonky, opravdu ideální kombinace s chřipkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se to bude zdát zvláštní, ale v tlustých silonkách mi je větší teplo než v jeanách.
      A oteplováky si brát na zkoušku nebudu. :)

      Vymazat
    2. No to tak většinou bývá, že když je člověk nemocný tak mu je teplo, ale čím teplejší oblečení tím lepší, se pak nemůžeš divit, že tě nemoc nepouští :)

      Vymazat
  5. loving your creeper shoes, and your hair is beautiful! x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. moc příjemný outfit..taky jsem nemocná a můj kašel je šílený..no, snad se z toho brzo dostaneme ;) :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásná košile, ta barva ti sluší :)) U nás v rodině už prasečí chřipka byla :(

    OdpovědětVymazat
  8. teple se oblékej! snad se brzy uzdravíš, nemoc má tu výhodu, že nikam nemusíš chodit a máš čas aspon na to učení :)

    OdpovědětVymazat
  9. fotí ti to parádně.)) a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, moc ti to sluší... ty tvoje vlasy jsou prostě achh!:D♥

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký outfit! :) Ta košile je krásná :) V.

    OdpovědětVymazat
  12. krásný outfit :) snad se brzy uzdravíš :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásný outfit :) Snad se brzy uzdravíš :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak snad se brzy uzdravíš! Ta halenka ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  15. Já když jsem nemocná tak si beru silonky a na to jeany, v silonkách mi je teplo a jeany skvěle odradí od větru :D...je ale fakt, že když jsem nemocná tak nekoukám vůbec na to jak vypadám, takže nosím bundu na lyže, kulich a obří rukavice a několikery ponožky :D...Já bych se být tebou také vice oblékla :) ale sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  16. Košilku také nosím, je to zvlášní když jsem byla malá nesnášela jsem jí :D teď bez ní pomalu ani nevyjdu z baráku :D

    OdpovědětVymazat
  17. your hair is sooooo beautiful ♥

    OdpovědětVymazat
  18. thank you so much for being a my new follower!
    starting now I have being follow yours.
    kiss from Italy
    P.S.
    lovely blog & lovely taste!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©