úterý

RECENZE: Lumi Magique od Loreal Paris

Dnes mám tady pro Vás recenzi na makeup v pumpičce. Jedná se o Lumi Magique od Loreal Paris. Pátrala jsem na internetu a zjistila jsem, že C2 je ten nejsvětlejší odstín, pro který jsem se rovnou rozhodla. (Ale zase se ukázalo, že stránkám L.P. prostě věřit nemůžu, protože v ČR je k dostání i C1.)
Co se odstínu týče, nesedí mi přesně, přesto bych řekla, že za poslední dobu je to konečně odstín, který je nejblíže mému tónu pleti...žádný pomeranč se ze mě naštěstí nestal. Ale jak skrýt to, že nesedí úplně stoprocentně? Stačí si dát pozor na přechody, je tedy lepší nanést makeup i do dekoltu, na krk a na přechod uší.



Makeup by měl dle výrobce vyhovovat nejlépe normální a smíšenému typu pleti. Já jako sušenka jsem si pod makeup nanesla pořádnou vrstvu krému a popravdě zbytečně. I bez krému mi nevytvořil na čele šupinky, takže bych jej klidně doporučila vám se sušší pletí. V diskuzích jsem se dočetla, že právě makeup nevyhovoval těm s mastnější pletí, protože se jim prý příliš leskla...Takže pokud Vás trápí akné, tak to nebude ten pravý makeup pro Vás.
Nanáší se moc hezky díky tomu, že má řidší konzistenci, a tak není třeba bát se "flekatění". Jedná se spíše o lehký makeup, tedy jeho krytí je slabší. Ale to posuďte z fotografie před nanesením a po nanesení. :) Tento makeup 100% zajistí to, že se nedočkáte masky... Pleť je po nanesení přirozená a ne tak zvadlá jako bez makeupu (řekněme rozjasněnější). :)



MOJE HODNOCENÍ? 
devět bodů z deseti možných
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Podle popisu vypadá moc dobře, mám radši lehčí, tekutější make-up, takže bych ho v budoucnu možná vyzkoušela. Jen mi přijde, že je malinko do oranžova, nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Dovolím si jemně nesouhlasit, nejsvětlejší odstín je C1 a ten tedy vlastním. Jinak s recenzí souhlasím do puntíku, pro mou normální pleť je akorátní ( v případě, že mě zrovna netrápí moc pupínky).

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle makeup jsem měla ve vzorečku a vůbec mi nesednul...přišlo mi že je na pleti hrozně vidět :) Ale na tobě vypadá dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Great post: I like these photos so much!!
    What about following each other?
    Diana
    double-ganger.blogspot.com
    facebook

    OdpovědětVymazat
  5. nedávno som si tento make up kúpila a som s ním tiež veľmi spokojná :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No na fotce je tedy dost vidět, že ti nesedí o.O ale to může být opravdu jen fotkou nebo světlem :)... zkus třeba zapudrovat nějakým ultra světlým pudrem (např STAGE transparentním, sice má být transparent, ale spíš zesvětluje) :))
    Jinak moc pěkná recenze, MU od L'Oréál mám taky (True Match) a nemůžu si stěžovat! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to spíš světlem, protože mám stejně barevný krk jako tvář.

      Vymazat
    2. Evčo, taky mi na té fotce přijde, že ti nesedí. Už na té ruce vypadá dost oranžově, ale pokud je realita taková jak píšeš (že oranžový není), tak to bude tedy opravdu jen fotkou a světlem.

      Vymazat
    3. Tak já už psala v článku, že to není stoprocentní, ale ve srovnání s klasickými makeupy z drogerky nebo od Lorealu je mému odstínu pleti nejblíže.

      Vymazat
  7. Hi dear! I can't understand what is written, but i like the pics of your blog! Does this product work well?? I'm interesting in buying one make up foundation, do you recommend me this one??
    Hoping you can visit my blog and tell me what you think!! Would you like to follow each other?? Let me know about it xxx

    www.juliabellisario.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ano i já ho mám. Je také na mě tmavší, ale nejsem po něm oranžová spíše vypadám přírodně opálena, ale když si ho nanesu pečlivě jak píšeš na obličej, krk a dekolt tak vypadá velice přirozeně. :)

    OdpovědětVymazat
  9. týjo vážně super:) akorát ten odstín,co:)
    -tento jsem zatím nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten vypadá velice dobře :) V.

    OdpovědětVymazat
  11. tohle že je nejsvětlejší odstín? přijde mi na tobě dost tmavej :/ make upy od Lorealy nejsou pro mě..

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní9/1/13 15:23

    Mně teda přijde, že není moc přirozený, na pleti (podle fotky) je hrozně vidět a upřímně tvoje pleť se mi líbí víc bez něj. :D

    OdpovědětVymazat
  13. tahle nová kolekce se mi docela zalíbila, už jsem na ní koukala. jen nevím, zdali je vhodná i pro mastnou pleť.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©