úterý

Rtěnka High Impact Rouge Impact od Clinique

Říkala jsem si, že když už jsem pro tento týden odstartovala soutěž, ve které osm z Vás získá tuto rtěnku od Clinique, kterou vlastním už nějaký ten měsíc, nebylo by ku škodě napsat o ní recenzi.
Jedná se o zatím jednu z mých nejoblíbenějších rtěnek, které jsem doposud měla, od levných (od essence, catrice apod.) až po ty drahé rtěnky (např. z M.A.C). Rtěnka je nádherně krémová, ale ne natolik, aby se Vám během chvíle smazala nebo rozmazávala po puse. M.A.C má na příklad řadu krémových rtěnek, ale ty jsou mazlavé příliš. A právě u této rtěnky jsem našla zlatý střed, díky kterému nemám rty vysušené a přesto mi rtěnka nějakou dobu vydrží hezky na svém místě. :) Neříkám, že by se neobtiskla při pití kávy nebo snad, že by vydržela na rtech celých 8hodin, které slibuje...Ale zaručeně s ní uděláte parádu a výdrž, i když ne osmihodinová, je pro mě stále více než obstojná. Jediné rtěnky, u kterých vím, že vydrží snad všechno, jsou ty ve fixe, které ovšem rty vysušují.
Také beru jako velké plus, že se hravě obejdu bez konturovací tužky. :)
Nevím, co více bych k této rtěnce dodala... Snad jen to, že se stala mou nejoblíbenější a že snad těch osm výherkyň s ní bude spokojených stejně tak jako jsem s rtěnkou spokojená já.


Rtěnka se obvykle prodává ve stříbrném obalu, avšak v dárkové taštičce byla/je právě v této zelené barvě. Ne, že by mi to nějak vadilo. :)
Musím říct, že si mě tato rtěnka získala natolik, že jsem opravdu hodně váhala, zdali si nevyberu právě další odstín namísto chubby sticků, které jsem si v Clinique zamilovala. Ale to bych nebyla já, abych se nenechala ukecat na ony nové chubby sticky (které budou na trhu v ČR až v březnu). Takže teď jen budu smutně koukat na ony dokonalé odstíny rtěnek této řady. Snad si je někdy do budoucna, třeba k těm příštím narozeninám, dopřeji. :) Protože tahle rtěnka je pro mě jednoznačně top1! :) Čemuž odpovídá i její cena.

ODSTÍN: 19 extreme pink
ochranný faktor SPF 15
Obvyklá CENA:
560korun


Snad se Vám má recenze líbila. :) A hurá do soutěžení, protože ta rtěnka za to stojí!


MOJE HODNOCENÍ: 10bodů z 10možných

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. mám ji ve dvou odstínech a je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín, já mám od Clinique paletku se rtěnkami colour surge butter shine a ty jsou tak příjemné, že vážně uvažuji o koupi plného produktu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá parádně
    je to hodně příjemná barvička

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to je barvička :) Tobě strašně sluší ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jej ta je božii :) ako sa o nu da sutazit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady: http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/01/narozeninova-soutez-s-clinique.html
      :-)

      Vymazat
  6. Tak ta,se Clinique vážne povedla! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní15/1/13 11:10

    ahoj.jakou znaku ybs mi prosím doporučila těch rtěnek ve fixu? něco cenové dostupného (tedy asi z drogérie). děkuju

    L.

    OdpovědětVymazat
  8. Super odstín! Třeba budu mít štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá opravdu skvěle, tak snad se poštěstí :-))

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá moc pěkně a ten odstín ti hezky sedne :)

    OdpovědětVymazat
  11. uuu! já ji chco vyhrát, prosím tě, bože, alespon jednou o štěstí :D
    sluší ti náramně.

    OdpovědětVymazat
  12. zařínám nad ní opravdu uvažovat, jenom je mi jasné, že až u ní budu stát, tak samozřejmě nebudu vědět jaký odstín si pořídit :DDD

    OdpovědětVymazat
  13. krásný odstín :) mně by určitě vyhovovalo, že je krémová, protože úplně nesnáším rtěnky, které mi rty jen vysuší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krása, ta by se mi líbila :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak mooc mě lákáá:) Přeji si ji strašně vyhrát, má tak hezkou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký odstín na každodenní nošení. Paráda a sluší ti :) V.

    OdpovědětVymazat
  17. vyzerá zaujímavo :)

    bola by som veľmi,veľmi rada keby ste si pozreli môj blog. každý nový komentár či člen ma naozaj veľmi poteší..najnovší článok: pár slov a fotky
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  18. Rtěnka jako výrobek samotný mě teda nijak zvlášť nezaujala a osobně mi více vyhovovaly například zrovna ty od M.A.C.. Jinak moc chválím nový design :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní15/1/13 23:47

    Tohle je vážně top rtěnka!

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní16/1/13 14:32

    Jenom takový dotaz..To si kupovala 8 rtěnek za 560 korun ? :OOOO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni se na soutěž, prosím. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©