středa

Souboj bb krémů


Stále se mě ptáte, který makeup nebo bb krém je mým nejoblíbenějším... A proto jsem se rozhodla napsat tento článek, ve kterém Vám konečně všem odpovím.

Nejprve bych chtěla říct, že si mě bb krémy získaly a používám zejména ty, namísto tekutého makeupu. Střídávám je s práškovým makeupem od Clinique, který je na mé pleti asi nejpřirozenější. A právě to je i ten důvod, proč mám bb krémy ráda. Nemám na mysli to, že by se jednalo o nanesení krému, který nic nezamaskuje, právě naopak. I když je pravda, že právě to slovíčko "naopak" platí právě u těch bb krémů, které jsou mými nejoblíbenějšími. BB krémy pleť sjednotí, zamaskují akné, červenání pleti (což zvládne i makeup) a přitom na pleti vypadaji přirozeně (žádná maska) a pleť je po celý den hydratovaná. A které to jsou?
Vyfotila jsem Vám tady svou současnou sbírku bb krémů. Nejvíce mi seděl bb krém Erborian a na pomyslné první příčce by se mohl umístit i bb krém od Clinique. Do teď se nemohu rozhodnout, který z nich je lepší. Dále by je následoval krém od La Roche Posay a nakonec Garnier se svým oslnivým "bbčkem", které mělo reklamu snad na každém kroku. Mám kamarádky, které jej používají, ale za mě se prostě a jednoduše z těchto čtyř umístí až na posledním místě. Ale zase musím uznat, že to taky není ten nejhorší bb krém, který jsem vyzkoušela. :)


Používáte raději makeup nebo bb krém? Prozradíte který konkrétně? :)




MÉ RECENZE NA BB KRÉMY
LA ROCHE-POSAY 
ERBORIAN
GARNIER
CLINIQUE

PLUS
onen zmiňovaný práškový MAKEUP OD CLINIQUE

SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. ja stále rozmýšľam či si mám BB cream kúpiť pretože na jedno rohu ho vychvaľujú a na druhom zasa nie..

    btw, budem veľmi rada keby ste pozreli môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: čo nájdete na mojom blogu tento rok a random fotky s decembra
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já se pořád rozhoduji, jestli si nějaký pořídím.. Musím zapátrat, který by se hodil pro mou pleť, dobře kryl a pak si na něj asi budu muset našetřit :D
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. já mám BB od Maybellinu a pak když jsem psala recenzi na blog jsem si pořádně uvědomila, že jediné co umí je sjednotit :-D

    OdpovědětVymazat
  4. mám doma ten od Garnieru a nově, zatím nevyzkoušený od La Roche.. tak jsem zvědavá..:)

    OdpovědětVymazat
  5. mám ten od Garnieru, ale mastí mi pleť, vůbec s ním nejsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám BBčka od Skinfood a jsem spokojená :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ten od La-Roche, je fajn, jen se po něm odpoledne dost lesknu :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem bohužel ještě nenašla ten BBkrém který by mi seděl.. Pokaždé jsem se opupínkovala..
    Tínka
    ps.: nepřestanu hledat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ani jeden z nich jsem nezkoušela, vím jak jsem si přála vyzkoušet BB od Garnieru, mluvilo se o něm téměř všude, ale když jsem pak viděla ty recenze, ani jsem si ho nekupovala :).

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní2/1/13 11:43

    Já používám klasický makeup, a to od Rimmelu Match Perfection- je hydratační, ale nemastí, dlouho vydrží, sjednotí barvu pleti a krycí schopnost je střední. Navíc se mi líbí, že nejsvětlejší odstín je opravdu světlý. :)

    OdpovědětVymazat
  11. já používám bb od skin79, oranžový triple functions :) a je naprosto dokonalý..

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní2/1/13 12:18

    Ahoj, vím že je to trochu mimo téma BB krémů, ale máš prosím zkušenost s makeupem od Rimmelu Fit me? Četla jsem na něj dobré recenze, ovšem tvůj názor by mě přecejen zajímal. Děkuji :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, bohužel s ním zkušenosti nemám a zatím jsem o něm ani neslyšela. Dokonce jsem se jej snažila vygooglit a nikde o něm ani zmínka.
      Poslala bys mi případně odkaz na fotku s ním, pokud jej najdeš? :)

      Vymazat
  13. Jejdá, já jsem zrovna chtěla zkusit ten od Garnier, protože je na něj fakt hodně reklam. No a teďka nevím no. Ten od Clinigue je moc drahej :-/ ..Ale děkuji moc za recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Máme to stejně:) Taky mám raději bb krémy :) zkusila jsem zatím jen ten od Garnieru a potom jsem dostala vzorečky na bb krém od Dermacolu .)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní2/1/13 14:32

    kedže nemám takú hroznú pleť, make-up nepoužívam, zdá sa mi, ako keby som mala na tvári masku a vôbec nevyzerala prirodzene, používam ho jedine občas na T-zónu namiesto korektora
    ale keď začal boom s BBcreams, tak som ho hneď chcela :D keďže to nie je klasický makeup, ale len nejaký tónovací krém
    pre mňa ako študentku (keď nikdy nie je peňazí nazvyš) sa javil ako najlepšie riešenie Garnier, pretože nie je až taký drahý a mám rada kozmetiku Garnier... no keď som si prečítala recenzie na BB Garnier, mala som zmiešané pocity, pretože som nečítala asi ani jednu pozitívnu a to som ich prečítala naozaj dosť... no predsa len, nedala som si povedať a kúpila som si ho :D a náááášťastie som s ním SPOKOJNÁ!!! ako som už spomínala, nemám hroznú pleť, tak mi ju len krásne zjednotí, rozžiari (som s ním krajšia :D), a hlavne, teraz v zime mám pokožku na tvári dosť suchú (niektoré baby písali, že im ju BBčko zmastnilo), a ešte aj po obyčajnom opláchnutí vodou napnutú, tak mi ju BB pekne hydratuje :) a na leto, kedy mávam väčšinou T-zónu mastnú, si kúpim ten druhý BB cream Garnier, ktorý je určený na mastnú pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi ten typ jako mé 2kamarádky, které si Garnier nemohou vynachválit. Já jakmile použiju mastnější makeup nebo bb krém, tak se mi na pleti udělá nepěkná vyrážka. :(

      Vymazat
  16. Jáj když já ty BBcreamy moc nemusím.Měla jsem dva a byla jsem zklamaná,hlavně jsou většinou na mě moc tmavé a za ty dražší se mi utrácet nechce.Ale mám v plánu nějaký levnější zase vyzkoušet.Pěkný článek! :) A podívej se prosím na můj blog a přidej se mezi mé pravidelné čtenáře,děkuju!Zajímá mě tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám doba BB cream od Rimmel a od Garnier a musím říct, že ten od Garnier vede na plné čáře. :)

    OdpovědětVymazat
  18. já používám BB od Garnieru na mastnou pleť ten je naprosto úžasný

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Ceady,
    tak já tedy radši používám BB krém,protože mi přijde lehčí než make-up.Ze všech co jsem zkusila mi tedy vyhovuje Garnier.

    http://ilovekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Vlastním , bohužiaľ , ten bb krém od Garnier . Zachvílku poletí do koša :D Priznávam svoj výber som oľutovala ale čo už :D Tiež som rozmýšľala nad tým od Clinique :) Asi si ho aj zadovážim :)

    http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní5/1/13 18:06

    Já mám doma BB od nivei :) a spokojenost

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©