sobota

Stíny Colorama od Maybelline

Nikdy mi nepřirostly k srdci stíny značek, které jsou dostupné v drogériích. Nejenom, že se mi vždy zdály jednotlivé stíny drahé (pokud jsem si tedy nekupovala ty od essence), ale také se mi nezdála kvalita nějak zvlášť závratná. Pigmentace byla vždy nižší a o prašnosti stínů nemluvě. A tak jsem od jednotlivých stínů z drogérii upustila a zařekla se, že už si je víckrát nekoupím. To mi bylo asi šestnáct let. V tu dobu jsem objevila značku M.A.C, která pro mě byla od té doby top1 co se stínů týče.
Dnes mám tady pro Vás na ukázku stíny od Maybelline řady Colorama, které jsem dostala. Takže mohu říct, že jsem svůj slib dodržela. :) Ale vážně patří všechny stíny z drogérie do jednoho pytle? 

První, co mě na stínech zaujalo, byla samozřejmě barva, modrá (šedomodrá jako mraky) a písková. Nádherné barvy. Ihned jsem si je nanesla na ruku, abych je vyzkoušela. Ruka je to první místo, na kterém testuji snad všechno, od makeupů až po rtěnky. Pigmentace nebyla vůbec špatná (viz foto), ale také nebyla nějak převratná, nebylo to žádné bum, jako u dražších značek (M.A.C, Sleek), u kterých stačí jeden nános, abyste docílili sytosti barev. Bylo mi tedy hned jasné, že bez podkladové báze (nebo alespoň korektoru) se neobjedu. Díky podkladové bázi se stíny moc hezky aplikovaly, takže nebylo třeba tolika nánosů, jak jsem se zpočátku obávala.
Velkým plusem těchto stínů je to, že nepráší, a tak není třeba obávat se nanést si před nalíčením očí makeup. (Protože když používám prašnější stíny, začínám očima a na závěr aplikuji makeup. V tomto případě to nebylo třeba.)



Co se obalů stínů týče, zdají se být křehké, a tak jen čekám, kdy se mi víčka náhodou odlomí. Uvidíme, jakou dobu mi vydrží.
Pokud doma nevlastní žádné štětce, tak věřím, že si poradíte i s přiloženými "aplikátory", kterými jsem se pokusila nalíčit (viz fotografie). Není to tedy tak snadné jako s pořádnými štětci, ale zase taková tragédie to také nebyla. :)
A abych nezapomněla... S podkladovou bází Vám stíny vydrží celý den! :)
Na závěr bych jen chtěla říct, že budu muset přehodnotit to, co jsem řekla, když mi bylo šestnáct, protože tyto stíny mě mile překvapily. 




Říkala jsem si, že bych se mohla nechat inspirovat TÍMTO líčením podle Giorgio Armani.

CO JSEM POUŽILA? Makeup - Clinique (TENTO), Balzám na rty - BSQ (TENTO), Podkladová báze - Essence (TATO), Stíny - Maybelline Colorama, Smoothie stíny - Clinique (TYTO), Řasenka - Diego Dalla Palma


Colorama od Maybelline
koupíte je za 60 korun
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. tiene vyzerajú úžasne ..hlavne ten bledý..
    a všetko najlepšie k narodeninám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny vypadají celkem pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  3. páni, modrá ti sluší :)
    já všeobecně moc na stíny nejsem, naučila jsem se na svoje černé linky a asi se jich jen tak nepustím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nejprve ti přeju všechno nejlepší k narozeninám, ať se ti vše daří :)
    A stíny ti moc sluší, modrá se k tobě krásně hodí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší Ceady! :)
    Mimomochem, ty stíny ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní14/1/13 12:14

    to se mi na tobě vůbec nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, měla bys barvy nosit častěji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzkoušej stíny Color Tattoo, jsou taky od Maybelline a jsou výborný na to, že jsou drogérkové :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzkoušej stíny Color Tattoo, jsou taky od Maybelline a jsou výborný na to, že jsou drogérkové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny Color Tatoo mám a jsou vážně skvělé.
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/06/maybelline-color-tattoo.html

      Vymazat
  10. To já si nemůžu vynachválit stíny od Lancome. Vždycky si na eBay koupím krásnou paletku, třeba i s tvářenkou a je to za hubičku :-) Doporučuju!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Stíny jsou moc hezké, ale nic na mě. Žádné mi nesluší a nehodí se to na mě. Ke mně jde jen prostě řasenka a maximálně linky.:) Nechci nějak urazit, ale také si myslím že bez stínů ti to sluší více. K zrzkám se mi celkově stíny nehodí. Přirozená krása je daleko hezčí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím. :)

      Vymazat
    2. Tiez som rysava, s tymto suhlasim, tiene maximalne hnede, co je pre nas vecna skoda, ze Ceady? Najradsej by som tiez vsetko vyskusala, ale nic nesedi :/

      Vymazat
  12. takhle krátké vlasy by ti slušely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :)
      Až půjdu ke kadeřnici pouvažuji nad tím. :)

      Vymazat
  13. To líčení si celkem vystihla, povedlo se ti :). Já nemám ráda monostíny, protože nemám šanci je spotřebovat :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš nádherně, moc ti to sluší! :-)
    nemám moc v lásce modré stíny, vypadám v nich jako coura :D ale ty jako princezna :-)

    OdpovědětVymazat
  15. dřív jsem stíny nosila pořád, ale čím jsem starší tím míň se mi "barevné" oči líbí :) musím ale uznat že tobě tenhle modrý stín moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. všetko najlepšie k narodeninám. :)
    tie krátke vlasy by sa ti veľmi hodili. :)

    Moc moc budem rada za návštevy, komentáre a členov. :)
    lifemafia

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní17/1/13 22:03

    Já stíny nepoužívám, ale musím ti napsat, že máš tady nádherné vlasy! Takový učes by ti fakt sedl! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Na to, že modré stíny odsuzuji, tak tobě sluší, to bude tou skvělou barvou vlasů ! :)
    Jen bych stíny asi příště víc zapracovala, působí malilinečko ušmudlaně, ale líbí se mi, jaký jsi s nima vytvořila tvar! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©