sobota

Trendy v líčení pro Jaro/Léto 2013


Prohlížela jsem si fotografie z přehlídek kolekcí na jaro, léto a nestačila jsem se divit. K vidění byly jak jednoduché precizní linky, tak propracovaná až nekombinovatelná spojení barev. Dnes mám pro Vás ukázku 4fotografií líčení, které budou dle přehlídkových mol trendy na jaře a v létě letošního roku.
fotografie jsou získány ze style.com
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. To se mi líbí, ale na běžné nošení je to asi nepoužitelné :D

    OdpovědětVymazat
  2. Asi by se hodil kontext: Na té Gaultierově přehlídce byly modelky učesané, nalíčené a v podstatě i oblečené podle popových hvězd - Michael Jackson, Madonna, atd. Tady zrovna vidíme kopii Boy George a Davida Bowieho. Takže o nějaký náznak trendu asi jde, ale divokost toho líčení je daná hlavně předlohou.

    OdpovědětVymazat
  3. Ceady dneska se mi o tobě zdálo! :-D ..jinak tohle líčení bych nechala opravdu jen na přehlídkové molo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Armani ještě v pohodě, ale líčení Gaultiera? Vždyť to bych mohla použít akorát tak na maškarní :D nebo když bych chtěla aby se mi někdo vysmál....

    OdpovědětVymazat
  5. Líčení u Armaniho ještě jde, ale to druhé se mi moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  6. Tú druhá fotka sa mi veľmi páči. Musím to vyskúšať. Ale nie na bežné denné nosenie.

    OdpovědětVymazat
  7. to armaniho je hodně funny, tak nějak to vypada, když si člověk dá nekvalitní stíny po hodce jak se mu to všechno slije, smaže nebo obtiskne:D:DD to bych možná zvládla vyrobit:D

    OdpovědětVymazat
  8. Líčení modelek od Armaniho se mi docela líbí, to druhé mi přijde hrozné :D

    OdpovědětVymazat
  9. Gaultier??? :D To mě úúúúúúúúplně rozsekalo :D kdyby vedle nespal přítel tak snad vybuchnu,že to uslyší i sousedi :D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  10. To tretie sa mi pači najviac, ostatne su podla mna hrozne :DD

    OdpovědětVymazat
  11. Tady fakt nikdo nečte předchozí příspěvky? Vygooglujte si klipy Carma Chameleon od Culture Club a Life on Mars od Bowieho. Je to jasná přiznaná kopie jejich líčení, nikdo nečeká, že se takhle budete malovat vy. Tohle je jako to věčný hejkání, že outfity z přehlídek se nedají nosit. Má to být inspirace a v tomhle případě navíc popkulturní hra. Trochu přemýšlení a rozhledu by neškodilo.

    OdpovědětVymazat
  12. Armani nezklamal - paráda! A Gaultier, potěcha pro mé oko, vážně moc povedené! Díky Daisy za kontext :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Armani nezklamal - paráda! A Gaultier, potěcha pro mé oko, vážně moc povedené! Díky Daisy za kontext :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Od Armaniho se mi líbí nejvíc :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ty první dvě se mi docela líbí :).

    OdpovědětVymazat
  16. Boy George a David jsou super, moje oblíbený úchylný osmdesátkový ikony!

    OdpovědětVymazat
  17. the orange mullet is just awful!!! the other looks are alright

    http://bl4q.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  18. Gaultier nikdy nezklame... první líčení je wow, možná bych ovšem zvolila trochu jemnější odstín rtěnky. Druhé líčení je ukázka precizní práce...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©