pondělí

Jak se (ne)starám o své nehty...

Nemám ráda "oprýskané" nehty. A jelikož stále něco dělám a nemám ruce v rukavičkách, barevné laky mi na nehtech nevydrží dlouho, a tak se mi mnohdy již během dne začnou odlupovat. Vyzkoušela jsem všemožné značka, levné i drahé, ale nad tři dny výdrže, bez jakéhokoliv oprýskání, jsem se bohužel nedostala. A tak jsem začala nosit jemné laky, u kterých drobné vady nejsou vidět a navíc mám u nich i pocit, že vydrží déle a nehet vypadá upravenější, než kdybych na nehet nanesla křiklavou barvu. Těmi neutrálními barvami, které nosím, jsou světle růžová, krémová nebo i bílá. :) Není třeba u nich většího nánosu nežli jednoho a právě díky tomu se zvýší i vydrž laku. :)


Co se délky nehtů týče, nemám je ráda dlouhé, ale ani úplně zkrácené na minimum, co se dá, jak to nosívají muži. :) Nehty udržuji většinou pilníčkem a když není po ruce, tak si vystačím i s nůžtičkami, které snad všechny manikérky zavrhují stejně tak jako stříhání dorůstající kůžičky, což běžně praktikuji. 


A co Vy? Lakujete si nehty? Stříháte si je nebo používáte pilník? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A jak vypadají nehty, když o ně dva týdny nepečuji ( přes Vánoce )? Řekněme, že dost hrozně.
 Chtěla jsem, aby byl znát nějaký rozdíl, kdy s jemným lakem vypadají nehty zaručeně lépe! Nemyslíte? :)
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Wonderful - like your blog.

    Would you like to follow each other? I start and follow you now. Hope you follow back too!

    greetings
    www.styleundsein.de

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje nehty vypadají krásně a pěstěně, v tomhle je ten fígl! :D

    OdpovědětVymazat
  3. i já mám ráda tyhle barvy laků :). Mám jich mnoho. J8 teda dlouhé nehty mám, ale piluji si je a za čas cca 2 týdny si je i trošku ostříhám :).

    OdpovědětVymazat
  4. Lakuju, piluju a ořezávám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lakuji nehty tmavšími a výraznějšími barvami, protože je nemám zrovna výstavní a tak se nedokonalosti pěkně skryjí pod lakem ;) Piluji a piluji, občas i ostříhám. A kůžičku odstřihávám! Nechápu jak si někdo může nalakovat nehty a nemít odstrannou kůžičku :/

    OdpovědětVymazat
  6. milujem takéto farby lakov :) a používam pilník

    bola by som veľmi,veľmi rada keby ste si pozreli môj blog. každý nový komentár či člen ma naozaj veľmi poteší..najnovší článok: moje naoblúbenejšie vlogerky na youtube
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní7/1/13 11:33

    Ceady, zkoušela jsi nadlak od Jessica, s názvem Top Priority? Je to zázrak, nehty zůstanou nalakované, lesklé a chráněné až týden. Jiný nadlak už nepoužívám, nevyrovná se mu ani laky Chanel. Mají ho v Marionnaud. Gába

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, jsi poklad! :)
      Moc děkuji za radu.

      Vymazat
  8. Taky kůžičku stříhám i když se to moc nemá... U mě se střídá období, kdy miluji křiklavé barvy na nehtem s těmi, kdy dávám přednost přirozeným jemným odstínům laků. Právě teď mám o něco víc růžový než ty, přesně z téhle řady Colorama. V jedné vrstvě je opravdu jemný, ve dvou už je docela znatelný :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  9. mám stejný problém, laky mi nedrží, navíc mě to nebaví lakovat a starat se o to, nemám na to čas. nehty chci mít ale hezké, už proto, že na některých brigádách a do práce do baru potřebuji mít reprezentativní vzhled. Nechala jsem si před rokem potáhnout své dlouhé neupravené nehty gelem a moje nehtařka mi vždy udělá francouzskou manikůru. za sedm týdnů jdu na doplnění a nehty mám vždy upravené, navíc s dobrým pocitem, že nehty nejsou umělé, nemám tdíž na svých žádné hnusné lepidlo ničící nehty.. jasně, ten gel na nehtech taky není zrovna zdravý, ale je mi to jedno, játy gelovky už nikdy nesundám :D

    OdpovědětVymazat
  10. já si třeba nemůžu vynachválit laky od essie, teď momentálně mám na nehtech odstín topless & barefoot (krásná nude barvička) a drží už asi čtvrtý den v neporušeném stavu.. testovala jsem je i v extrémních podmínkách v práci, kde jsem celý týden věčně něco myla, leštila, nosila.. a nic, drží jako přibitý! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já si nehty lakuji zhruba 1x za týden, někdy třeba za 8-9 dnů...lakuji si výrazné barvy, vždy nalakuji 2 vrstvy laku a Sechce Vite Top Coat, který ti doporučuji, protože nehty s ním mi vydrží nalakované dlouho a navíc urychluje sušení laku, kdežto když jsem ho neměla vydrželo mi to třeba 3-4 dny... nehty si piluji pilníkem a někdy, když se mi polámou, tak je ostříhám kleštičkami. Nesnáším totiž každý nehet jinak dlouhý :D
    P.S.:Nůžkami si umím ostříhat pouze jednu ruku. :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto souhlasím :) Výrazné laky si musíme dobře hlídat, protože odloupnutí jde opravdu vidět. :/

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní7/1/13 14:49

    Nechty si aj pilníkujem aj strihám, záleží na tom aké dlhé ich chcem mať. Väčšinou preferujem dlhé, no niekedy mám rada zmenu. A áno, lakujem si ich, možno aj viac než by sa malo :D

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně, mám ten samý problém - neoprýskaný nevydrží déle než dva dny, takže jakékoli barevné jsou pro mě... ztráta času (?). Nehty mám naštěstí pevné, ale poslední dobou - cca 2 měsíce, se mi začaly dělat záděry a podobně...

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní7/1/13 15:09

    Ahoj! Zdá se mi, že se stejnou péčí, jakou dáváš nehtům, se dá udělat daleko víc parády, než vidím na fotce :) Máš fajn tvar nehtů a ani po úpravě to není nic moc, kůžičky nevypadají příliš pěstěně a špičky nehtů nemají sjednocený tvar. Ale zase nerada bych tě nějak urazila, ta jedna fotka není příliš směrodatná. Poradila bych, aby ses zaměřila na na stejný "oblouček" všech nehtů a větší hydrataci lůžek. Sama mám nadělené otřesné ruce i nehty, přirovnala bych to k devítiletému chlapci (malinké ruce, krátké prsty, široké nehty - prostě nic, o co bych stála:). A s tou trochou péče to také není jako z mola, ale ruce vypadají hezky. Jinak mám také ráda nenápadné laky, ze stejného důvodu jako snad všichni - chybičky nejsou tak výrazné :) Nejoblíbenější je momentálně Colorama odstín 46, průhledný s drobnýma stříbrnýma třpytkama.

    daria

    OdpovědětVymazat
  16. want to try that product=D
    following you now on GFC. Hope you can do the same=D
    http://beatricemalveda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. já mám teď nehty v dezolátním stavu! :-/

    OdpovědětVymazat
  18. love your blog! Check out my blog glitteredbones.blogspot.com and my shop glitteredbones.bigcartel.com

    OdpovědětVymazat
  19. Taky si myslím, že je lepší mít nehty nalakované nějakou světlou nude barvičkou než je nechat úplně bez laku. Ruka díky tomu vypadá mnohem upraveněji. Mimochodem s těmi barevnými laky jsme na tom stejně, taky se mi hned oprýskají :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jéé tohle je můj oblíbený lak i úplně stejná barva.Taky používám takové nude laky,ale já to mám jen z lenosti že bych si je musela s těmi barevnými lakovat dokonaleji,takhle jenom přetřu a jsem ok.A jak říkáš,tím že dlouho laky nevydrží tak jsou ideální

    OdpovědětVymazat
  21. Také jsem ráda, když nalakuji nějakou nenápadnou barvičku a nemusím se o nehty starat a neustále je upravovat :). Sice stále toužím po delších nehtech, ale ty kratší se mi už tak nějak ke mně víc hodí :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©