středa

Valentýn v černé a růžové



Chystáte pro přítele něco extra na svátek svatého Valentýna?
Intimissimi si pro Nás připravilo právě na 14.února miniedici prádla, ve kterém se objevuje kombinace černé s růžovou. Já jsem vybrala na ukázku kousky, které se mi zalíbily nejvíce. Osobně moc na růžovou nejsem, naopak jsem příznivce černočerné a nečekaně i krajek! :)
A trochu osobnější dotaz na závěr...


Nosíte podvazky?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Wow, tak pokud nakoupíš, tak se má přítel na co těšit :) Já mám ráda krajky, i třeba pastelové barvy spodního prádla, ale přítel preferuje jen obyčejné černé prádlo :D Podvazky nenosím, ale ráda bych to aspoň jednou vyzkoušela... Už pro ten pocit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Podvazky nenosím ;)
    ale díky Intimissimi asi začnu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten první komplet by přítele jistě potěšil :D

    OdpovědětVymazat
  4. to je nádhera! čipku milujem, aj ružová môže byť a podväzky... no, tak príležitostne, ale stojí to za ten "sexy" pocit :D

    OdpovědětVymazat
  5. nosím a podvazkový pás jsem koupila v Intimissimi:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné prádlo. Já jsem na spodní prádlo úchyl :D a podvazky nosím

    OdpovědětVymazat
  7. no, něčím podobným bych příteli radost mohla udělat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se kombinace černé a růžové líbí nejvíc! :) Jinak podvazky nenosím, ale ráda bych to vyzkoušela, třeba právě na Valentýna :) LL*

    Luxy Lady...blog

    OdpovědětVymazat
  9. Podvazky miluji a nosím! :)

    OdpovědětVymazat
  10. podvazky nosim vynimocne, denne nie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Občas podvazky nosím. Asi si tam pak něco koupím.

    OdpovědětVymazat
  12. nenosím:D a určitě si to kup:P :) přítel bude mýt radost":))

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní9/1/13 20:17

    podvazky nosím :) a ještě Vám položím otáku: pod co nosíte korzety? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já také upřednostňuji černou barvu a hlavně krajku. Při výběru spodního prádla moc nekoukám na barvy a motivy, ale právě raději sáhnu po černé klasice :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní9/1/13 21:09

    jo, je to super pocit. mám ráda ty s krajkou nahoře :) zrovna jsem si koupila krásnou novou soupravičku saténovou s květinama (černo-žluto-tyrkysová)i s podvazkovým pásem..prostě nádhera:) plus jsem si pořídila černý šaty, který se vepředu daj celý rozepnout pač maj zlatej zip..já se tak těšim na léto!

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní9/1/13 21:16

    co je to valetýn? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji za opravu, přečetlo to tolik lidí a nikdo mě neupozorní. Děkuji

      Vymazat
  17. Anonymní9/1/13 22:01

    Ja podvazky nosim jen do postele, ale dalo mi praci sehnat podvazkovy puncochy - vis, ty, co nejsou samodrzici a drzi jen diky podvazkum. Nakonec jsem sehnala v Kotve v prvnim patre. :)
    Normalne na klasicky denni noseni, kdyz neni zima na poradny vlneny puncochace, nosim samodrzici.
    A co se tyce podvazkovejch pasu, uprednostnuju ty jakoby 'bez kalhotek', pac nastelovat se do toho je celkem kumst, takze hned to zase sundavat je desna drina :D

    OdpovědětVymazat
  18. Hmm, pěkné, hlavně ta souprava vlevo. :-)
    Podvazky mám, ale nosím jen velmi výjimečně. Dávám přednost pohodlí, takže radši nosím punčocháče.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. krasny pradylko, mozna nad nim taky pouvazuju :D podvazky si chci poridit uz dlouho, ale vzdycky to odlozim s tim, ze to stejne budu nosit jen vyjimecne

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si ještě nikdy žádné sexy prádlo nepořídila, ale kdybych si na to našetřila, asi bych si něco takového pořídila :). Před přítelem bych ale pak nesměla chodit v ničem jiném :D :D :D.

    OdpovědětVymazat
  21. niekedy nosím, ale len keď viem, že spím doma, pretože mi vždy dlho trvá kým si ich oblečiem a tým by som priateľa ráno veľmi pobavila pred odchodom do školy:D

    OdpovědětVymazat
  22. Hezký výběr. Podvazky zatím nenosím, ale jsou na seznamu. Každopádně se neobejdu bez samodržek. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní13/1/13 13:20

    Podvazky nosím, např na plesy je to pro mě příjemnější řešení než klasické silonky nebo samodržky (samozřejmě to nejde použít pod úzké šaty). Pás mám tuším z Tezenisu, ale do budoucna chci pořidit nějaký pořádný (pevnější). Punčochy se dají sehnat v menších obchodech s prádlem nebo i ve švadlence (popř. lze použít "samodržící" punčochy bez silikonových pásků - jen s pružnými lemy, protože sami také nedrží a stojí cca 20 Kč )
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  24. miluji černé prádlo, přijde mi nejvíce sexy. ten první set vypadá opravdu zajímavě :) ráda investuji do kvalitnějšího prádla. podvazky mi bohužel vůbec nic neříkají :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©