pondělí

VÝHERCI NAROZENINOVÉ SOUTĚŽE


V neděli o půlnoci jsem uzavřela soutěž o Clinique taštičky. Ještě v jednu ránu jsem losovala na random.org výherce soutěže. Všem deseti se ozvu co nejrychleji na email. Gratulu Vám a Vy ostatní nezoufejte, brzy pro Vás budu mít další giveaway.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. :( to je škoda, taková výhra by byla suprová....ale gratuluji všem vítězům:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji :) a že jsem nevyhrála,nevadí! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé Ceady děkuji moc! :)) učím se na šílenou zkoušku a opravdu mi to strašně zvedlo náladu, udělala jsi mi obrovskou radost a na chvíli jsi mě vytrhla z mého učebního zoufalství:) a hned po zkouškách vyrazím do Clinique uplatnit slevu, tak mám alespoň motivaci! :) moc Ti děkuji za dárek i za Tvůj blog a tvorbu :*

    OdpovědětVymazat
  4. Chjo, nevyhrála jsem a to jsem se moc těšila že konečně něco od Clinique vyzkouším.
    Blahopřeji výherkyním

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sa vždy zabudnem zapojiť :D Gratulujem ale výhercom :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní21/1/13 18:50

    škoda nevyhrala som ale nevadí už sa teším na dalšiu giveaway :) a gratulujem ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ach jo, škoda :D výherkyním ale gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  8. nojo závidím, ale kdyžtak u mě zrovna taky probíhá GA, pro ty kterým se taky nezadařilo:)

    OdpovědětVymazat
  9. achjoooooo zase nic :( vítězkám gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mno gratulace holky! Závist!! :D

    Tínka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©