pondělí

Zelená na vlasy

Dnes mám tady pro Vás recenzi na šampon a masku na vlasy od Biodermy. Oba produkty jsou určené pro suché a normální vlasy. Musím se přiznat, že jsem se na testování těchto dvou produktů těšila, protože mě suché vlasy trápí (trápily) opravdu dlouhou dobu.
Co vlastně od dobrého šampónu očekávám? Pěnu, krásně voňavé vlasy a taky to, abych měla vlasy hydratované a bez chemlonu.
Bohužel v tomto případě jsem se žádné pěny nedočkala, což mě vážně zklamalo. Navíc mi i vadilo, že konzistence šamponu byla příliš řídká. Nevím, zdali to byl jen pocit, ale zdálo se mi, že pro umytí vlasů jsem musela použít větší množství šamponu než jsem zvyklá, zvláště protože nepěnil. Díky tomu jsem měla pocit, že nemám ve vlasech dostatečné množství šamponu. Čím si mě ale řada Nodé S získala, je parfemace, která je mandlová. Ale abych se přiznala, po prvním přičichnutí jsem si řekla: "Co je tohle za smrad?", jenže náhle přišlo druhé přičichnutí, umytí vlasů a nakonec i očichávání rukou, které krásně voněly po mandlích.
Musím říct, že po prvním umytí jsem z této řady uchvácená zrovna nebyla. Ještě než mi uschly vlasy, řadu jsem odsoudila, ale jakmile vlasy uschly, názor se rychle změnil.
Najednou jsem přišla na to, že není třeba pěny, aby šampon fungoval, po použití obou produktů (šamponu a masky), nebyly vlasy tak vysušené jako před tím, navíc se ani rychleji nemastily, přesto byly krásně lesklé a jemné a to i bez toho, aniž bych musela na vlasy použít olej.
Ale musím uznat, že mi stále vadí to, že se nedočkám pěny, u které mám právě ten pocit, že si opravdu pečlivě myji vlasy, na druhou stranu je to jeden z mála šampónů, který zkrotil nezkrotnou hřívu.
Tákže...Deset bodů tato řada nedostane, ale osmičku jí dám moc ráda, možná bych jí dala i devítku, ale holt pěna je pěna a cena taky není nejnižší! :)



A jak vlastně vlasy po používání vypadají?



ŠAMPON CENA: 350korun , MASKA CENA: 450korun


HODNOCENÍ: 8bodů z 10možných! :)
P.S.: Musím se přiznat, že netuším, jestli bych vlasy měla takové pěkné, kdybych používala jen šampon nebo naopak pouze masku. Produkty jsem totiž používala až do vypotřebování dohromady. :)


Máte s šampony od Biodermy zkušenosti? Trápí Vás také suchy vlasy? Co na ně používáte? 
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Tak tohle mě zaujalo. Pokud říkáš, že moc nepění, mohlo by to znamenat, že tam není Sodium Laureth Sulfate, ale něco jemnějšího. Takže by mě fakt moc zajímalo, jaké je složení. Myslíš, že bys mohla složení šampónu a kondicionéru ještě dodatečně nafotit? Ušetřilo by mi to (možná zbytečnou) cestu do lékárny ;-) Díky!
    P.S. najít šampon bez SLES je opravdu umění v dnešní době :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk se stále učí. Moc děkuji za info.
      Přikládám odkaz na oficiální stránky, na složení šamponu: http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/characteristics/2404.html

      Vymazat
    2. Jak se tak dívám, SLES opravdu JE nahrazen šetrnějším. Už už jsem chtěla jásat, ale objevila jsem.. dimethicone. Takže zase nic.
      Moc děkuju, jsem ráda i když objevím výrobky, které vyzkoušet nechci (ušetří mi to tolik peněz!) :-)

      Vymazat
  2. No teda vlasy vypadají dobře, ale hlavně to líčení! Největší kočka!

    OdpovědětVymazat
  3. skutočne sa mi zdá, že tvoje vlasy vyzerajú živšie :) mňa ale trápia mastné vlasy... či lepšie povedané mastné korienky so suchými koncami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám uplně stejný vlasy a nejlepší co sem kdy zkusila je od Loreal Hedvábný olej na vlasy, božsky voní a je úžasnej, vlasy jsou hebký, nemastí se, nejsou ulízaný a nejsou roztřepený a suchý, normálně stojí 199 ale já ho koupila v akci za 149, mam ho od listopadu a nevypotřebovala jsem ani třetinu a že s ním nešetřím a vlasy mám dlouhé..

      Vymazat
  4. Mě by moc zajímalo složení toho šampónu. Většinou je to tak, že čím více pěny, tím se šampón blíží k jaru na nádobí, takže za málo pěny byc ho spíš pochválila:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee tak to nemam rada, kdyz sampon nepeni.. ale rada bych nejakou vlasovku od Biodermy vyzkousela. :-) Mas krasne vlasky :-*.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám odzkoušený šampon Bioderma Nodé (zelený v průhledné láhvi). Konzistence byla taky strašně řídká, vlasy mi při mytí cuckovatěly, vůni bych nazvala rovnou smradem a i přesto, že byl šampon na normální vlasy, měla jsem je rovnou po umytí splihlé a večer skoro mastné. Dala jsem ho na dopotřebování příteli a ten si ho chválil :-) jen ho díky řídké konzistenci dopotřeboval rychlostí světla :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ani nevěděla, že Bioderma dělá vlasovou kosmetiku, ale tenhle mě docela zaujal, vlasy mám suché a mandle mi voní:)

    OdpovědětVymazat
  8. ja som toto skusala tiez a bohuzial som mala negativnu skusenost. ten sampon mi priserne vysusoval vlasy. aj som o tom pisala tu http://beautybybellatrix.blogspot.sk/2012/09/bioderma-node-s.html

    OdpovědětVymazat
  9. Na té fotce ti to strašně sluší s tím líčením :))

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní21/1/13 12:36

    Souhlas se Ceady, ten šampon sice nepění, ale s vlasy dělá zázraky!

    OdpovědětVymazat
  11. také jsem tuhle řadu používala a ta vůně je něco úžasnýho :)) úplně jsem si jí zamilovala.. stejně jako tobě se mi nejdříve nezdálo to "nepěnění", ale rychle jsem si na to zvykla :)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj Ceady,můžeš mi doporučit nějaký olejíček na vlasy,který je opravdu dobrý?Mám hodně suché vlasy, u hlavy lesklé,ale od půlky suché :( co bys doporučila na dlouhé lehce vlnící vlasyy?Jo a udělala bys video na líčení,které máš na fotce,moc ti sekne :)měj se hezky a dík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám uplně stejný vlasy a nejlepší co sem kdy zkusila je od Loreal Hedvábný olej na vlasy, božsky voní a je úžasnej, vlasy jsou hebký, nemastí se, nejsou ulízaný a nejsou roztřepený a suchý, normálně stojí 199 ale já ho koupila v akci za 149, mam ho od listopadu a nevypotřebovala jsem ani třetinu a že s ním nešetřím a vlasy mám dlouhé..

      Vymazat
  13. mas pravdu je to zvlastne. na tieto produkty citam bud velmi pozitivne alebo velmi negativne recenzie. ja som po tomto mala totalny chemlon. meska to trochu zmiernila, ale sampon bol strasny. inak. preco vzdy ked napisem na tvojom blogu komentar pride mi na mail ako nedoruceny mail? ako ked pisem mail a zadam neexistujucu adresu. a stava sa mi to len na tvojom blogu

    OdpovědětVymazat
  14. Tento šampon s maskou si plánuju už dlouhou dobu koupit...;) Zatim mi ale nějak nezbývají penízky :D

    OdpovědětVymazat
  15. myslim ze nie, pretoze aj ine blogy maju moderovane komentare a inde sa mi to nikdy nestalo, len tu. prvy krat sa mi to stalo 19.12 a odvtedy v pripade kazdeho jedneho komentaru. ani neviem, ci sa to deje len mne, alebo aj ostatnym

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlastne mi dnes prišli maily o nedoručení , takže sa mi to stáva aj tu.. tu a u katze

      Vymazat
    2. Nějak tomu nerozumím, když mi nepíšete email ale komentář. Jsem v tomhle ohledu natvrdlejší.

      Vymazat
  16. Anonymní21/1/13 14:18

    Vždycky jsem mívala suché vlasy, poslední dva měsíce jsem začala používat masku gestil wonder. vlasy se lesknou, nejsou suché, míň vypadávají... Úžasný!

    OdpovědětVymazat
  17. Dante Alighieri21/1/13 14:20

    Já mám úplně, ale naprosto stejnej typ vlasů jako ty, dokonce i délku, jen barvu mám jinou. Hledat ten zázrak, to je celoživotní boj.. Popravdě já už to víceméně vzdala. :D Zkouším nové produkty, to ano, ale zázraky od nich nečekám. Zatím nejlepší výsledky má hodinovej zábal s maskou Gestil Wonder. To mi vlasy samy schnou do rovna.

    OdpovědětVymazat
  18. Včera jsem byla v lékárně a uvažovala jsem nad tímto šamponem,taky mě trápí sušší vlasy a tak bych se ráda zeptala, jestli by jsi mi neporadila nějakou alternativu,...jestli jsi třeba nevyzkoušela nějaký jiný šampon s podobnými účinky. Já si totiž nevím moc rady a v lékárně mi bylo řečeno, ze jedině tenhle mi pomůže s tímhle "problémem" z čehož jsem usoudila, že lékárnice je neinformovaná,že to přece není jediný takový šampon.

    OdpovědětVymazat
  19. Výrobky Bioderma jsem si zamilovala :)
    Docela ráda bych vyzkoušela nějaký produkt od nich na vlasy :)
    Jo a moc ti to na fotce sluší :)

    OdpovědětVymazat
  20. asi zainvestuji, jelikož v poslední době moje vlasy rozhodně něco, co s nimi vyvede zázraky, potřebují.. a strašně ti to sluší na poslední fotce! skvělé líčení:)

    OdpovědětVymazat
  21. výrobky mě zaujaly, ale bohužel si nemůžu dovolit zainvestovat tolik do šamponu a masky... ale určitě bych je chtěla někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě trápí suché vlasy hodně a nejvíc mi pomáhají, jak už si zmiňovala různé olejíčky a také (bohužel) nůžky, které teda hrozně nemám ráda, ale někdy už to vážně nejde jinak :(.

    OdpovědětVymazat
  23. Šampony mě neoslovily, protože se mi vlasy spíše mastí a musím si je mýt každý den :( a to je mam dlouhe asi jak ty... :D ale už jsem si zvykla. Nejraději používám kury ve spreji a bezoplachové balzámy - asi kvůli lenosti :D .... Máš moc hezký make-up na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©